eeee napalım motörü seven dikenine katlanır,
avcılarda SMF ye yazıldım,kurs 170 milyon,sınav harcı 120 milyon,evraklar 40-50 civarı,sonra yök e bi 20 milyon yatırılcakmış(sanki öss ye gircez),en sonundada emniyette de trafiğe çıkış vergisi adı altında 140 milyon bayılınca ehliyeti alabilecekmişiz...gerekli evraklar 6 foto,2 ikamet 2 nüfus sureti,1 sabıka kaydı,2 öğrenci belgesi bide sağlık raporu...baya bi uğraşıyonuz anlicanız
bu arada motor 200 yapmıyo ki hondacbr1100xx kardeş,125 te devir kesiyo

r: