Tüm motosiklet ehliyeti soru ve sorunları

Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
Az kalmış :farao:

Hee bır ara antalya ya ısın duserse beklerizz

burdakı polisler kandırması cok kolay:
kasklan polise ıngılzce almanca birsey ler sallıyorsun adamlar yutuyor:turist cok ya ondannn :cherry: :farao:
 
G

Guest

boşver bugattiyi motor varken
şöyle 600 lük bi makina benim işimi görür
ne varsa motorda var
 
Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
tabi canım motorun yerini hiç bi araç tutmaz
sizce hangisi zevkli bumu :mt45: yokksa bumu :mtnet3
tabiki bu :mtnet3 ehuehuee :cherry:
 

ra

Katılım
12 Nis 2004
Mesajlar
119
araba=konfor
motor=daha bulamadım
hava+yl durumu iyiyse motor>araba
diğer her koşulda araba>motor
ama motor istiyorummmmmmm oysa arabam var
 

ra

Katılım
12 Nis 2004
Mesajlar
119
ya fırtınada binde göreyim arabayla bile sürülemeyen havalar var
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
arabanın sağladığı imkanları tartışmaya bile gerek yok.
kalabalık olmak güzelliği yağmurda gitmek.
ama motor nedense bunları alt ustu ediyor. :cherry:
 
Katılım
13 Nis 2004
Mesajlar
110
yağmurda, çamurda,karda,fırtınada,lodosda,poyrazda,karayeLde herzaman motor....vazgeçemeemm..! :eek:nfire:
 
Katılım
13 Nis 2004
Mesajlar
110
hondacbr1100xx, bab.! trabzonun neresindEN ._? bizim trabzonda ev var ..! akçaabat tarafından trabzon girişinde ..eskiden orda ELF benzinLik vardı..beLki haLa vardır..benzinLiğin yanından yukarı sapıyosun .tepede... bizim enne tarafıDa akçaabatLı ..
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
abi sen neden bahsediyorsun. bilmem mi
ben o elf benzinliğinden akçaabata doğru gidince 2 kılometre gibi . hemen merkezde. meyve pazarı var.hem o elf benzınlıgı sımdı yıkık bir halde.
yandımı ne oldu. duvarları simsiyah. hatta sizin evin ordan hapishaneyegidiliyor.
hatta sizin evden o zman bakılınca o konuk siteleri görülür. ;:)
evınızın olmasına sevındım burda. gelırsen bir gun gorusuruz
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
abi sen neden bahsediyorsun. bilmem mi
ben o elf benzinliğinden akçaabata doğru gidince 2 kılometre gibi . hemen merkezde. meyve pazarı var.hem o elf benzınlıgı sımdı yıkık bir halde.
yandımı ne oldu. duvarları simsiyah. hatta sizin evin ordan hapishaneyegidiliyor.
hatta sizin evden o zman bakılınca o konuk siteleri görülür. ;:)
evınızın olmasına sevındım burda. gelırsen bir gun gorusuruz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst