Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hondacbr1100xx, bab.! trabzonun neresindEN ._? bizim trabzonda ev var ..! akçaabat tarafından trabzon girişinde ..eskiden orda ELF benzinLik vardı..beLki haLa vardır..benzinLiğin yanından yukarı sapıyosun .tepede... bizim enne tarafıDa akçaabatLı ..
abi sen neden bahsediyorsun. bilmem mi
ben o elf benzinliğinden akçaabata doğru gidince 2 kılometre gibi . hemen merkezde. meyve pazarı var.hem o elf benzınlıgı sımdı yıkık bir halde.
yandımı ne oldu. duvarları simsiyah. hatta sizin evin ordan hapishaneyegidiliyor.
hatta sizin evden o zman bakılınca o konuk siteleri görülür. ;
evınızın olmasına sevındım burda. gelırsen bir gun gorusuruz
abi sen neden bahsediyorsun. bilmem mi
ben o elf benzinliğinden akçaabata doğru gidince 2 kılometre gibi . hemen merkezde. meyve pazarı var.hem o elf benzınlıgı sımdı yıkık bir halde.
yandımı ne oldu. duvarları simsiyah. hatta sizin evin ordan hapishaneyegidiliyor.
hatta sizin evden o zman bakılınca o konuk siteleri görülür. ;
evınızın olmasına sevındım burda. gelırsen bir gun gorusuruz