Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Honda NC 700 S & kawasaki er6 n

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    mstfkrfk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2011
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    Cbf 600 SA & zongshen zs 200



    iyi akşamlar abilerim ve arkadaşlar,uzun zamandır araştırıyorum bir çok modellin bana uygun olup olmadığını çözümlüyorum ve hemen hemen her konuda er6 n galip çıkıyor.şimdi bu 2 motorun arasında kalma sebebim görüntü,hız,güç vs değil,çünkü hepsinde er6n ağır basıyor.Ama nc 700 ün yakıt konusunda ki üstünlüğü ilgimi çekmeye başladı hem de sanki artçılı kullanıma daha uygun gibi geldi.
    kafamı karıştıran bir nokta da vergisi nc 700, 670 cc hacmiyle bu bilmediğim sınırın üzerinde kalıp çok ağır vergisi mi oluyor?
    yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.yardımcı olmayacak arkadaşlarda lütfen 600cc motora bineceksin benzinimi dert edeceksin tarzında yorumlar yapmayalım.yaz kış hergün motor kullanan biriyim,yakıt gerçekten en önemli kriterim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    vergi oranlarını ve fiyatlarını mtv olarak sorgulatırsan bulabilirsin.ama örneğin 250-649 cc arsası 50 tl iken 650-1119cc arası 90-100 tl oluyor..yani ödeyeceğin verginin neredeyse iki katı diyebiliriz.
    artçılı kullanımda artçının rahatı için honda daha iyi olacaktır diye düşünüyorum.ancak tek kişi olarak kullanacaksanız er6n kesinlikle daha havalı duruyor bence..tercih sizin.ne amaçla nasıl kaç kişi kullanacaksınız,yakıt ve vergi olayını düşünüp tartın doğru cevabı bulacaksınız...hayırlısı olsun..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  3. #3
    mstfkrfk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2011
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    Cbf 600 SA & zongshen zs 200
    cevabın için teşekkürler,100 lira filan ise problem değilde sanki 300 küsürlü rakamlar aklımda kaldığı için çekiniyorum.ağırlıklı olarak artçılı kullanacağım için benimde honda kafama yattı.ayrıca çanta filan honda da sırıtmaz diye düşünüyorum.

  4. #4
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    var bişeyler
    motorlu taşıt vergisi durumu şu an sıfır motosiklette er-6 için senelik (2012yılı için toplam senelik) 189 tl. honda nc için 480 tl. yani seninde aklında kaldığı gibi 300 tl gibi bir rakam fazla vergi durumu var nc nin. 2013 yılı vergi oranlarıda ne olur bilemeyiz şimdiden.

    er-5 sahibi olmuş ve er-6 kullanmış biri olarak kawasakiyi severim. hele er-6 sürüş keyfiyle çok beğinimi kazanmış bir motor. ama nc ise yakıt tüketimim düşük olduğu söylentisi ve honda jazz aracın motoru temel alınarak üretilmiş olması sebebiyle tercih sebebim olurdu. jazz zaten sınıfındsa az yakmasıyla bilinen ve honda teknisyeni olduğum için yakından bildiğim sağlam bir motora sahip. nc de kullanılan motorda otomobil motoru mantığıyla tasarlanmış, çok yüksek devir çevirmeyen fakat torku yüksek tutulmuş bir motor. bunun sonucunda hem yakıt tüketimi düşük hemde motor ömrü uzun. bakım aralıklarınıda 10.000 km diye biliyorum.
    er-6 70 hp civarı güce sahip, nc ise 50 hp civarında. ama ben alacak olsam nc yi tercih ederim açıkçası. vergisi biraz daha yüksek ve 20 hp daha güçsüz fakat yakıt ekonomisinden, servis maliyetlerine, motorun uzun ömürlü olup uzun yıllar sana hizmet edebilmesini düşünürsen sende nc yi tercih edeceksindir.

  5. #5
    mstfkrfk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2011
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    Cbf 600 SA & zongshen zs 200
    şu durumda ki önceliklerim arasında en son hız konusu geliyor.tek derdim 150 km/sa hızda rahat seyredebilmesi o yüzden 20 hp fazla olması pek umrumda değil.ama 20cc fark için 2 katı vergi vermekte kötü olmuş(canıııım türkiyem) NC biraz daha ağır basmaya başladı x modeli aynı fiyat olsa hiç kıyasa bile girmezdim tam istediğim tarz ama 2 bin liralık fark çok fazla.

  6. #6
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    var bişeyler
    20cc için ödenen farkla er-6 nın senelik vergisi ödenip üstüne ceptede 100 tl para kalabiliyor fakat nc nin artı yönleri bu açığı kapatır bence.
    x modeli benimde çok hoşuma gidiyor fakat züğürtlüğün gözü kör olsun.

  7. #7

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    NC700S, ER-6N'e göre 100 km'de ortalama 1,5 litre az yaksa (100 km'de maksimum 4 litre yaktığını söylüyorlar), yılda 5000 km gidildiği düşünülürse toplamda 75 litre daha az yakacaktır, bu da durumu eşitler. Benim sürüşte kişisel tercihim düşük devirde yüksek torktur. NC'nin ara hızlanmaları daha iyi olacaktır. Ayrıca NC'de benzin deposu yerinde bagaj olması büyük bir avantaj, insanı sırt çantasından kurtarıyor. Bir de NC'de kombine fren sistemi ve ABS de standart. Bunları da unutmamak lazım.

    İkisi de güzel motorlar, seçim zor.

  8. #8
    KeaSH-07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Antalya/Manavgat
    Motosikleti
    yamaha bw's 100-honda cbr 250 r-(sym joyride 200i)
    kawazaki er6 tartışılamaz çok iyi makine ama ben olsam hondayı alırdım.cünkü sende benim kafadansın yakıt cok önemli hız pek onemli deil.ve araba motoru tarzı teknoloji var hondada cok daha uzun ömürlü olur die dusunuorum.bide en buyuk artısı bence benzin deposunun oldugu yerde 1 kapalı kask alacak kadar büyük bi bagaj var.çok iyi düşünülmüş bir olay
    Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...

  9. #9

    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    nc derim tereddüt etmeden ben senede 20000 km yol yapıyorum .buda yaklaiık 1500 tl fark yapar bu 20000 binde nc de 2 kez bakım var normal bir motorda 5 olur bu 500 de oradan senede 2000 tl 10 senede motoru amorti eder

  10. #10

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    yakıt olarak nasıl bir kıyaslama yapıldı. değerler arası ben bir fark göremedim. honda 700 kullanmadım. ama kullanan bir abimizle sohbetimiz oldu. fakat er 6 n i çok iyi bilirim. yakıt konusunda en az yakan motor olarak bilirim. hatta google de en az yakan 600 cc diye arattırsan bir sürü er 6 konusu çıkar.
    er 6 yakıt 4.10--ile 4.78 lt 100 km de
    honda yakıt 3.57--4.24 lt 100 km de

    http://www.yakittuketimi.net/kawasaki/

    http://www.yakittuketimi.net/kawasaki/

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:42 ----------

    benim 2.500 km oldu kullanmaya başlayalı. ilk büyük motorum olduğundan çok derin bir karşılaştırma yapamayacagım (ilk motorum cbf 150 ) çabuk alıştım kullanımı kolay rahat bir motor. yakıt tasarrufu çok çok iyiymiş diye konuşuluyor. 4.5 lt 100/km ortalama benim yaktığım yakıt.(ist. tafikte) sizce nasıl bir değer bu oran ? bunun altında kullanan varmı
    açaba arkadaşlar?

    alıntı nc 700 x bilgi paylaşımından dır.
    yakıt göreceli bir kavramdır. kullanıcı, uzun yol gidilen yolun yokuş iniş olması, yada rüzgarlı bir gün olması gibi değişiklik gösterir.
    er 6 ile uzun yola çıktık. er 6 arkadaşımın idi bende ozaman ninja 250 vardı. sürat olarak 100 ü pek geçmedik. er 6 ninjadan az yakmıştı.
    100 km 3.3 yakıt ile beni şaşıtmıştı. ama aynı motora 180 - 200 basarsan 5 litreyi buluyordu.

  11. #11
    HELLAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2008
    Şehir
    izmir (gümülcine. komıtını greece)
    Motosikleti
    VSTROM BEYAZ
    only herzaman HONDA
    TRANSALP.GR.COM

  12. #12
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Yuksek devir cevirmeyeceksen, Egsoz sesi duymayacaksan, tatlı sert sürüş yapmayacaksan, neden motosiklet alıyorsun ?

    Dizel araç almanı tavsiye ederim. Yeni nesil dizel araçlar 4.0 litre mazot tüketim değerlerine sahipler. Ve 4-5 yaşındaki dizel araçların fiyatları motorla aynı vegileri daha düşük.

    Bunu yazmamın sebebi ısrarla düşük yakıt tüketimi ve artçılı kullanmak istediğin için.

    Ekonomik motosiklete binmek istiyorsan 250 cc üzerine çıkmaman gerekli.

    250cc ve üzeri motosikletler ekonomi değil zevk-hobi amaçlı alınabilir.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  13. #13
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    NC 700 kesin tercihim olurdu,

    12000km servis bakım aralığı, kawa bayi ve servisi ile muattap olmamak bile başlı başına kendi paran ile rezil olmamayı getiriyor gibi...

    Kawa bakım aralığı, bakım masrafları, yedek parça tedariği ... olarak Hondaya yaklaşabilirmi bilemiyorum. Zaten bu tür farklar vergi farkını kapatır gibi geliyor bana, yakıt sarfiyatından cebine kalanlarda temiz kar olur.

    Dediğin gibi muhtemelen artçı konforu daha yüksektir çünkü bende çok okudum er6 nın artçı rahatsızlıklarını.

    Er6 da zorunlu olması düşünülen hayat kurtarıcı kombine ABS standart mı bilemiyorum :/ Opsiyonel olayına deli oluyorum "kaç yıllık vergi farkı" nı nakit ödememi isteyecekler diye hesaplıyorum hemen ister istemez

    Mühendise, ruhsata oraya buraya işletmen gerekmeyen kask,eldiven ıvır zıvır yuvası var NC 700 de

    Düşük devir torkları aynı verimi sağlar mı Er6 nın :/ ( Şahsi bi zevk ama düşük devir motosiklet kullanmak paha biçilmez bence )

    İhtiyaç olmayan ürünlerde bile fiyat-performans arıyorsak, ihtiyaç diyebileceğimiz motosiklette kriterlerimiz doğrultusunda fiyat-performansı kıyaslamak çok mantıklı, benim kriterlerime göre NC açık ara önde
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  14. #14
    c3nk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul/Tuzla - Yalova
    Motosikleti
    Honda PS 150i
    bende nc 700 derdim..

  15. #15
    motodevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul/Bostanci
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Momo
    bu konuyu hortlatmak lazım dıye dusunuyorum
    Metehan Akçakaya B rh(+)

  16. #16
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NC 700 kesin tercihim olurdu,

    12000km servis bakım aralığı, kawa bayi ve servisi ile muattap olmamak bile başlı başına kendi paran ile rezil olmamayı getiriyor gibi...

    Kawa bakım aralığı, bakım masrafları, yedek parça tedariği ... olarak Hondaya yaklaşabilirmi bilemiyorum. Zaten bu tür farklar vergi farkını kapatır gibi geliyor bana, yakıt sarfiyatından cebine kalanlarda temiz kar olur.

    Dediğin gibi muhtemelen artçı konforu daha yüksektir çünkü bende çok okudum er6 nın artçı rahatsızlıklarını.

    Er6 da zorunlu olması düşünülen hayat kurtarıcı kombine ABS standart mı bilemiyorum :/ Opsiyonel olayına deli oluyorum "kaç yıllık vergi farkı" nı nakit ödememi isteyecekler diye hesaplıyorum hemen ister istemez

    Mühendise, ruhsata oraya buraya işletmen gerekmeyen kask,eldiven ıvır zıvır yuvası var NC 700 de

    Düşük devir torkları aynı verimi sağlar mı Er6 nın :/ ( Şahsi bi zevk ama düşük devir motosiklet kullanmak paha biçilmez bence )

    İhtiyaç olmayan ürünlerde bile fiyat-performans arıyorsak, ihtiyaç diyebileceğimiz motosiklette kriterlerimiz doğrultusunda fiyat-performansı kıyaslamak çok mantıklı, benim kriterlerime göre NC açık ara önde
    her kelimesine ben de katılıyorum.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  17. #17
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    www.motorumla.net

  18. #18
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Abicim 600 cc ve üzeri çift silindirli makina alıyorsunuz.. İki motor arasındaki fark sadece litrenin onda biri ile üçü arasında değişiyor. Bir taraftan dünyanın en çok satan motosikletleri sıralamasında ilk 3 deki yeriyle kawasaki diğer tarafta honda..

    Honda nın Türkiye için avantajı belli, ama kawasaki de durum malesef distribütör firma nedeni ile sınıfta kalıyor ama bu kawasakinin değil getiren firmanın ayıbıdır.. Üstelik sıfır motosikletten bahsediyoruz.. ben her zaman ER6 serisini tercih ederim ama tabiki keyif sizin zevk sizin..
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing

  19. #19
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    http://www.motosiklet.net/forum/mt-t...apmaliyim.html

    Sırf bu yazılanlar için bile, üst vergi dilimi görüntü ve az bg olsa bile Honda alınır. Ama malesef Kawa herzaman daha yakışıklı motorlar üretiyor.. Ama Türkey şartları :(
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  20. #20
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Alıntı htmetin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.motosiklet.net/forum/mt-t...apmaliyim.html

    Sırf bu yazılanlar için bile, üst vergi dilimi görüntü ve az bg olsa bile Honda alınır. Ama malesef Kawa herzaman daha yakışıklı motorlar üretiyor.. Ama Türkey şartları :(
    Dedim ya bu kawasakinin değil türkiye ayağının ayıbıdır.. Çünkü tüm dünyada yüzbinler satan markalar bunlar ve çoğu ülkede kendileri varlar.. (Honda Türkiye, Yamaha Türkiye gibi) Lakin bazı ülkelerde piyasayı Distribütörlere bıraktıklarından dolayı boyle problemlerle karsılasabiliyorlar..

    Kawa sadece daha yakısıklı değil daha teknolojik, daha güclü ve daha karakterli makinalar üretiyor.. Şahsi fikrim Honda nın NC serisinin bir karakteri olmadığını düşünmekteyim. Yani söylermisiniz bana, CBF 600 ve Transalp gibi iki canavar dururken NC700 ün esprisi nedir? Ayrıca hemen hemen yakın güç aralıklarında 500 serisini duyurmuşken NC serisine ne gerek vardı.. Ben Hondanın kimlik bunalımı yaşadığını düşünüyorum açıkcası.. Bakalım zaman bize ne gösterecek..
    htmetin bunu beğendi.
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)