Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Honda NC 700 S & kawasaki er6 n

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    '06 Kawasaki Er6-N - '19 Yamaha MT 25 ABS
    Alıntı Reşit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @canawar17

    er6 ne 4 silindirliler(xj6 ve türevleri hariç) kadar gaz açabilir ne de scooter kadar az yakabilir.

    nc'nin de 0-100 değeri 7sn değil 17 17

    hımm anladım şurdaki grafik ve burdaki teknik verilerde sizinle aynı şeyden bahsediyor zaten.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    16 Ocak 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyperstrada
    Alıntı canawar17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir Er6n sahibi olarak şunu söyleyebilirim bu cihazlar sorunsuzluk ve 200K km'ye kadar motor müdahelesi olmadan kullanılabilmesi nedeniyle ün yapmış cihazlar kalite olarak üzerindeki her parçanın da "Made in Japan" olması da ayrı bir güven sembolüdür. Siz ne kadar kabul etmesenizde Kawasaki ER6 serisi Moto siteler tarafından çoğu yıl, bazende ardışık senelerde "Yılın motoru" seçilmiştir, yurdumuzda servis ve yedek parça imkanlarının kısıtlı olması Kawasaki motorların kötü olduğu anlamına gelmez güneşi balçıkla sıvamaya çalışmayın. İki motorunda 0-100km/s hızlanma youtube videolarını izlediğinizde NC 7sn de 0-100km/s yapabilirken Er6'da bu süre sadece 4 sn civarında(3.7 olması lazım), son hız olarak Nc ort.180km/s iken Kawasaki'de bu değer 220km/s civarındadır. http://www.termignoni.it/foto/grafici/201225578009.gif
    grafikte kawasaki ER6 için güç-rpm çizgisine bakıldığında,honda'nın son devirleri olan 6250Rpm civarında kawasaki'ninde benzer gücü verdiği görülüyor fark olarak honda pes ederken Kawasaki'nin fazladan 4000rpm fazla deviri ve +~20Hp fazladan rezerv gücü bulunuyor,(ki benzer devirlere kadar kullanıldığında kawasaki yakıt değerleri yaklaşık 4-4,5 lt/100km veya 4 lt'den daha da az olabilmektedir.) Honda Nc serisi piyasaya sürülmeden önce Er6 'lar Dünya çapında gerek ekonomisi gerekse sağlamlığıyla ün yapmış motorlar olarak biliniyordu bunu gören Honda Kawasaki'ye cevap verebilmek adına Nc serisini geliştirmiştir, ve ekonomik olması yönüyle Er6 serisine rakip olabilmiştir . Daha azıyla yetinebilirim diyorsanız Honda size ekonomi ve Yüksek 2.el değeri olarak döner, ama ucuz alsamda kendim kullanacağım gerektiğinde 250cc scooter kadar az yaksın, gerektiğinde 4 silindir 600cc makinalarla gaz açabilme serbestisine sahip olmak istiyorsanız Kawasaki mantıklı seçimdir.

    edit:imla
    Bir şey ilave etmek isterim, yukarıdaki grafik arka tekerdeki güç. Normal gücün aşağı yukarı %90'ı arka tekere iletilir kayıplar sebebiyle. NC'nin gücünün de %10'unun aktarım esnasında kaybolduğu hesaba katılırsa (50*0,90=45 hp) 6.000 devir civarında er6'nın daha güçlü olduğu bile söylenebilir (nc 45hp vs er6 48hp). Kawa ve Honda'nın eğrilerinin üst üste olduğu bir grafik olsa çok daha rahat yorum yapabilirdik aslında ama bence er6 6.250 devirde bile daha güçlü.

  3. #63

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    CBF1000F & CRF250L
    hala neden er6 NC yi döver tartışması var anlamış değilim, honda bambaşka kafada bambaşka segmentte bi motor üretti ona göre pazarını buldu satıyor. Biri elmaysa diğeri armut, dönüp konuyu açan arkadaşın karşılaştırma sebeplerine bakayım dedim, gayet mantıklı kriterleri sormak istemiş ama konu kim kimi dövere gelmiş.
    Konuyu açan arkadaşa cevabım: hergün motor kullanan biriysen kesinlikle NC almalısın ABS de standart artçı konforu cabası, er6 ile aradaki vergi farkını kat kat benzin tasarrufuyla kapatırsın, benim motorun vergisi YILLIK 500tl NC nin de aşağı yukarı öyle olmalı diye düşünüyorum

  4. #64
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    konuyu açan arkadaş o söz konusu motorları unuttu bile..

    bu tip konuların biride "evet kararımı bundan yana kullandım, nc700 aldım" diye bitse şaşırırım..
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  5. #65

    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF1000L
    evet kawa'da xj6'da daha güçlüdür NC'den. ama nc700D bile 5.21 sn'de 0-100 yapıyor. bu yetmiyorsa artık gidin racing alın derim ben.

    http://www.youtube.com/watch?v=3prrQpdjMYo

  6. #66

    Üyelik
    10 Ekim 2011
    bir xj 6 kullanicisi olarak ayni fiyat araliginda xj6 yi tavsiye ederim sana 4 silindirin keyfi baskadir.. ayrica vergisi er6 ile ayni ve 600 ccler icinde 4 silindirle en az yakan makinelerden biri..

  7. #67

    Üyelik
    03 Eylül 2013
    Bende bir kawasaki hastasıyım ama verileri ve kullanıcı yorumlarını değerlendirdığım zaman sonuc olarak ortaya honda nc700 cıkıyor (arkdasımda var nc700s var ve gercektende cok az yakıyor.) ama tabi birde işin zevk alma boyutu var. kawasaki er6n/f tasarımları gercekten dıkkat cekıcıler. honda modellerı genelıne baktıgınız zaman birbirine cok benzıyor. birde boy olayı var. eğer boyunuz 1.80 cm ve altıysa kawasaki altınızda güzel durur, çünkü selesi ve yüksekliği düşük bir motor. 1.80 ve üstü boy için honda nc700 daha güzel duruyor. aman boy olayına dikkat edin. ayakları yere değmeyen motorcular gördüm...

  8. #68

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Motosikleti
    Kawasaki ER6N 2013
    bende 3 ay önce aynı soruyla karşı karşıyaydım ... ER6N aldım


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)