Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda NC 700 S & kawasaki er6 n

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    NC'nin beygiri sorun değil, saçma sapan fiyatı ve gelecek olan zamı.
    www.motorumla.net


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Ya Aslında Nc ve Er6 İçin şöyle diyebiliriz Hani karşılaştırmalar zaten dolu artık millet yazmakdan usandı
    Hangisi kullanım amacına uygunsa onu alın
    Birisi Kawasaki Etkileyici bir tasarıma sahip Çift silindir 72 Hp güç üretiyor 13.bin devir çeviriyor 100km ortalama 4.5 Litre benzin yakıyor
    Bir diğer ise Honda Pek etkileyici olmasada uzun ömürlü bir motor yapısına sahip Bagaj + var ve 100Km ortalama 3.7,4 litre yakıyor doğrumu.
    Aralarında Max 1 litre fark ediyor Çekicilik Hırçınlık ve az bi sürat isteyen ER6 ya yönelsin , Sakin fıtı fıtı olmasada 600 ve + Kategoride fıtı fıtı sayılabilecek Şekilde giden az yakan seyahate uygun motor kullanmak isteyen NC ye yönelsin Er6 ile de yapılır seyehat Ben Lafım böyle devam etti
    Olay aslında budur Ülkemizde Benzin Ucuz Olsaydı Bu kıyaslama yapılmazdı bile ama Benzin pahalı olunca iş biraz değişiyor
    Benzin 1.5tl olsa hangimiz Max 1 litrenin peşine düşerdik 600 Lük motorda düşünsene 15 tl ye 10 litre benzin alıp Bu 2 motorlar ortalama 200,250 km yol gezebilirisn
    Ama 5 tl olunca Otomatikmen 15 tl ye 3 litreye düşüyor e hali ile 70 ,80 km ye düşüyor
    Sado

  3. #43
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    benim anlamadığım er6-n daha teknolojik diyen şahıslar aydınlatın beni ? teknolojiden kasıt nedir ? motor ömrüyse er6-n 2inci rektefiyeyi olduğunda NC nin gidiceği yollar henüz bitmemiş olur kafadan 200bini var Nc nin yeni nesil düşük devir yüsek torklu bi sistem herşey bg mi anlamadım gitti vergi farkı kötü ama bu er6-n daha iyi bi motor yaparmı ? eğer fanatikseniz yapar objektifseniz yapmaz hayatında NC YE ER6-N binmemiş insanlar sallıyıp duruyor ya bende aynı reşit gibi pes edip gitmelimiyim yoksa bi kişiye doğruyu göstersem kardır die düşünmelimiyim bilemedim ! ayrıca 0-100 videolarında ben er6 nın bir artısını göremedim kaldıki honda nin türkiyedeki durumu + nc nin standart abs donanımı + depo bagaj hacmi varken neden er6-n denir bilemedim olay hızsa gidin r6 alın r1 alın 30km daha hızlı gidicem die güvenlikten ödün vermem üstelik bi motorun o ülkedeki servisi bayiliği ne kadar iyi ne kadar gelişmişse o motor okadar tercih edilir isterse altın kaplama olsun bisikletçiden bozma servisi at şeyi gibi parça fiyatları parça fiyatını boşverdim temin etme sıkıntıları oho boşverelim gitsin
    Zippo's bunu beğendi.
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  4. #44

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    CBF1000F & CRF250L
    nc700 sayesinde er6'nın da reklamı bayağı yapıldı

  5. #45

    Üyelik
    16 Ocak 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyperstrada
    Alıntı cbr125cbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nc700 başlığını okumuşsundur. Gücü az torku az diyorsun da bu torku ve gücü iki motosiklet de hangi devirlerde veriyor onu yazmamışsın. Onu da yazıver de öğrenelim hepberaber.
    NC700

    Maks. Güç (kW@dev/dak) 38,1 /6,250 (50,8 ps)
    Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 62/4,750


    ER6N
    Maximum power 53 kW {72.1 PS} / 8,500 rpm
    Maximum tork 64 N.m {6.5 kgf.m} / 7,000 rpm


    bu durumda Nc700 maksimum ivmesini daha düşük devirde veriyor.
    http://www.termignoni.it/products_detail.php?id=1534&&scarichi=termignoni#d ett

    Doğru nc max gücünü daha düşük devirde veriyor ama o devirde er6n'in de bir gücü var.

    Biliyorsunuzdur ama ben gene de hatırlatayım, motosikletler max güç ve torklarını belirli devirlerde verirler; aslolan belirli bir devirdeki güçten ziyade çizginin altındaki alandır. Bu da çizginin integraliyle hesaplanır.

    Yukarıdaki adreste güç eğrisi var er6n'in, 6250 devir civarında (yani nc'nin en güçlü olduğu anda) 47 hp civarında üretiyor ve daha gidecek çok yeri var. Üstelik daha da hafif. Sırf oradaki 4 hp için nc düşük devirde daha güçlü demek ne kadar doğru.

    Bagajdır, görüntüdür, yakıttır tartışılır ama teknik açıdan er6n ve nc kıyas kabul etmez arkadaşlar.

  6. #46
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    Alıntı rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.termignoni.it/products_detail.php?id=1534&&scarichi=termignoni#d ett

    Doğru nc max gücünü daha düşük devirde veriyor ama o devirde er6n'in de bir gücü var.

    Biliyorsunuzdur ama ben gene de hatırlatayım, motosikletler max güç ve torklarını belirli devirlerde verirler; aslolan belirli bir devirdeki güçten ziyade çizginin altındaki alandır. Bu da çizginin integraliyle hesaplanır.

    Yukarıdaki adreste güç eğrisi var er6n'in, 6250 devir civarında (yani nc'nin en güçlü olduğu anda) 47 hp civarında üretiyor ve daha gidecek çok yeri var. Üstelik daha da hafif. Sırf oradaki 4 hp için nc düşük devirde daha güçlü demek ne kadar doğru.

    Bagajdır, görüntüdür, yakıttır tartışılır ama teknik açıdan er6n ve nc kıyas kabul etmez arkadaşlar.
    Şu geldi aklıma

    http://youtu.be/jXsoAdh5P5g

  7. #47

    Üyelik
    16 Ocak 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyperstrada
    er6n daha çok yakıyor diyen arkadaşlar: %40 daha güçlü olan bir alet (70/50) bir de daha az mı yaksaydı, nasıl olacak o.

  8. #48

    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    kawasaki yazmaktan aciz olan,kişiler kawasakiye laf atıyor ya durum çok vahim yani.
    [B]King is back baby!King is back![/B]

  9. #49
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    açık konuşayım er6n, tasarım, güç vs..

  10. #50

    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim anlamadığım er6-n daha teknolojik diyen şahıslar aydınlatın beni ? teknolojiden kasıt nedir ? motor ömrüyse er6-n 2inci rektefiyeyi olduğunda NC nin gidiceği yollar henüz bitmemiş olur kafadan 200bini var Nc nin yeni nesil düşük devir yüsek torklu bi sistem herşey bg mi anlamadım gitti vergi farkı kötü ama bu er6-n daha iyi bi motor yaparmı ? eğer fanatikseniz yapar objektifseniz yapmaz hayatında NC YE ER6-N binmemiş insanlar sallıyıp duruyor ya bende aynı reşit gibi pes edip gitmelimiyim yoksa bi kişiye doğruyu göstersem kardır die düşünmelimiyim bilemedim ! ayrıca 0-100 videolarında ben er6 nın bir artısını göremedim kaldıki honda nin türkiyedeki durumu + nc nin standart abs donanımı + depo bagaj hacmi varken neden er6-n denir bilemedim olay hızsa gidin r6 alın r1 alın 30km daha hızlı gidicem die güvenlikten ödün vermem üstelik bi motorun o ülkedeki servisi bayiliği ne kadar iyi ne kadar gelişmişse o motor okadar tercih edilir isterse altın kaplama olsun bisikletçiden bozma servisi at şeyi gibi parça fiyatları parça fiyatını boşverdim temin etme sıkıntıları oho boşverelim gitsin
    ya sen hakikaten saçmalıyorsun ,ya bilmeden cahil cahil konuşuyorsun yada kendi motorundan memnun değilsin almak istediğin motoru savunuyorsun,rektefiyeden falan bahsetiiyorsun da rektefiye nedir bilirmisin sen ? bilmeyende zanneder ki kawasaki 10 binde bir rektefiye oluyor,0 100 den bahsediyorsun sonra güvenlikten falan bahsediyorsun saçma sapan konuşuyorsun, sence millet 30 km daha hızlı gidebilmek içinmi r1 alıyor allah aşkına ,birde tutturmuşsun parça fiyatıydı servisiydi bilip bilmeden konuşuyorsun,hiç gittinmi sordunmu oturup konuştunmu adamlarla ? bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmuşsun çok yazık sana
    [B]King is back baby!King is back![/B]

  11. #51
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı eren özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu 2 motor arasında Aynı Km hızda max 1 litre benzin oynar Nc 120km İle 3.7 yakarsa kawada max 4.5 yakar belki okadar bile değildir
    Aralarında 1 litre bile benzin oynamayan motor zevke ve kullanım amacına bağlı olarak Seçilir
    Yani NC nin az yakması onu daha iyi kılmaz Tr şartlarına göre , Gerek son hızı olsun,kalkış olsun,çekici tasarımı olsun,Kawa her türlü önde,he Trde yedek parça sıkıntısı var diyorlar o ayrı ama Zaten seni üzecek bir arızası olacağını hiç sanmıyorum
    Vergiside daha az Yakıt tasarrrufunu düşünüyorsan senede 10.000 den fazla yapmıyorsan Kawa tercihin olsun
    İnsanın dibi düşüyor Şu motoru görünce
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...01792111/detay
    Yazmayım diyorum ama yazacam artık ,

    Kawasaki paramı verdi bunları yazdırmak için sana

    Yazdıklarını okumuyorum ama gıcıklık olsun diye bakıyorum övüp duruyon Kawayı

    Al sana şu kadar para desem alacanmı Kawasaki yok yedek parça pahalı yok disbiritör sıkıntılı vs vs diyecen

  12. #52
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    Alıntı possi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kawasaki yazmaktan aciz olan,kişiler kawasakiye laf atıyor ya durum çok vahim yani.
    Keşke alıntı yapsaydın da muatabın belli olsaydı lafı kime söylediğin belli olurdu.

    ---------- Post added at 20:11 ---------- Previous post was at 20:01 ----------

    Alıntı rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.termignoni.it/products_detail.php?id=1534&&scarichi=termignoni#d ett

    Doğru nc max gücünü daha düşük devirde veriyor ama o devirde er6n'in de bir gücü var.

    Biliyorsunuzdur ama ben gene de hatırlatayım, motosikletler max güç ve torklarını belirli devirlerde verirler; aslolan belirli bir devirdeki güçten ziyade çizginin altındaki alandır. Bu da çizginin integraliyle hesaplanır.

    Yukarıdaki adreste güç eğrisi var er6n'in, 6250 devir civarında (yani nc'nin en güçlü olduğu anda) 47 hp civarında üretiyor ve daha gidecek çok yeri var. Üstelik daha da hafif. Sırf oradaki 4 hp için nc düşük devirde daha güçlü demek ne kadar doğru.

    Bagajdır, görüntüdür, yakıttır tartışılır ama teknik açıdan er6n ve nc kıyas kabul etmez arkadaşlar.
    Ayrıca şunu da eklemek istiyorum, sıkılmayıp yazıyı okursanız ne demek istediğimi daha iyi anlatabilmiş olurum.

    http://www.motosiklet.net/forum/faydali-bilgiler/14066-tork-ve-beygir-gucu-meselesinin-aciklamasi.html#post248506

  13. #53

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazmayım diyorum ama yazacam artık ,

    Kawasaki paramı verdi bunları yazdırmak için sana

    Yazdıklarını okumuyorum ama gıcıklık olsun diye bakıyorum övüp duruyon Kawayı

    Al sana şu kadar para desem alacanmı Kawasaki yok yedek parça pahalı yok disbiritör sıkıntılı vs vs diyecen
    Ben kawasaki den para aldığım felan yok
    Marka fanatiğide değilim kesnlikle Hatta azda olsa bi Honda taraftarıyımdır avatarımda Motosikelt kısmında ne yazdığına bakarsan anlarsın
    + olarak sana şunu söyleyim Israrla hondayı övüp Yere göğe sığdıramayan lara karşı yazıyorum bu yorumu sen Bana bu cevabı yazacağına git
    Hondayı Göklere çıkaranlara - cevap yazmıcam yazmıcam ama duramıyom yaz
    Mesajımda Öyle Ahım şahım bir övmede yok aslında anlamadım sen neye takıldın Yukarda NC içinde güzel şeyler yazdım demmekki Sen görmek istediğini Görmüşsüm
    Zaten senede 10 binden fazla yapanlara Nc yi tavsiye ediyorum Ama işte dedim ya Görmek İstediğini görmüşsün
    Sado

  14. #54
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim anlamadığım er6-n daha teknolojik diyen şahıslar aydınlatın beni ? teknolojiden kasıt nedir ? motor ömrüyse er6-n 2inci rektefiyeyi olduğunda NC nin gidiceği yollar henüz bitmemiş olur kafadan 200bini var Nc nin yeni nesil düşük devir yüsek torklu bi sistem herşey bg mi anlamadım gitti vergi farkı kötü ama bu er6-n daha iyi bi motor yaparmı ? eğer fanatikseniz yapar objektifseniz yapmaz hayatında NC YE ER6-N binmemiş insanlar sallıyıp duruyor ya bende aynı reşit gibi pes edip gitmelimiyim yoksa bi kişiye doğruyu göstersem kardır die düşünmelimiyim bilemedim ! ayrıca 0-100 videolarında ben er6 nın bir artısını göremedim kaldıki honda nin türkiyedeki durumu + nc nin standart abs donanımı + depo bagaj hacmi varken neden er6-n denir bilemedim olay hızsa gidin r6 alın r1 alın 30km daha hızlı gidicem die güvenlikten ödün vermem üstelik bi motorun o ülkedeki servisi bayiliği ne kadar iyi ne kadar gelişmişse o motor okadar tercih edilir isterse altın kaplama olsun bisikletçiden bozma servisi at şeyi gibi parça fiyatları parça fiyatını boşverdim temin etme sıkıntıları oho boşverelim gitsin
    0-100'de bir artısını göremedin mi? Yuh!

    www.motorumla.net

  15. #55
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı possi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya sen hakikaten saçmalıyorsun ,ya bilmeden cahil cahil konuşuyorsun yada kendi motorundan memnun değilsin almak istediğin motoru savunuyorsun,rektefiyeden falan bahsetiiyorsun da rektefiye nedir bilirmisin sen ? bilmeyende zanneder ki kawasaki 10 binde bir rektefiye oluyor,0 100 den bahsediyorsun sonra güvenlikten falan bahsediyorsun saçma sapan konuşuyorsun, sence millet 30 km daha hızlı gidebilmek içinmi r1 alıyor allah aşkına ,birde tutturmuşsun parça fiyatıydı servisiydi bilip bilmeden konuşuyorsun,hiç gittinmi sordunmu oturup konuştunmu adamlarla ? bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmuşsun çok yazık sana
    benim muhatabım forumdaki adamlar sen nie üstüne aldın yorumumu işimz olmaz çabulcu olupta kendini insan sananlarla 2le git benim yazılarıma yorumda yazma cvp ta verme muhatabım değilsin gördük seninde işkembeden sallamalarını
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  16. #56

    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim muhatabım forumdaki adamlar sen nie üstüne aldın yorumumu işimz olmaz çabulcu olupta kendini insan sananlarla 2le git benim yazılarıma yorumda yazma cvp ta verme muhatabım değilsin gördük seninde işkembeden sallamalarını
    2 le git nedir ya ilkokul tekerlemesimi bu ? birde siz kimsiniz çok kişiliklimisin sen ?
    [B]King is back baby!King is back![/B]

  17. #57

    Üyelik
    16 Ocak 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyperstrada
    Alıntı motodevil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rıfkı kardeşim konu başlığıyla alakası yok ama son zamanlarda xj6n de dikkatimi cekmeye başladı er6n ye göre kıyaslama yaparmısın?4 silindir gerçi ama er6n den daha agır basmaya başladı benım için
    xj6n ile er6n çok benzer motorlar. Yamaha'nın beygiri biraz daha fazla (78'e 72), Kawa'da ise düşük devirler daha canlı. Gavurlar testlerinde o yüzden Kawa'nın daha karakteristik; daha eğlenceli bir sürüşü olduğunu söylüyorlar. İkisine de topcase takılabiliyor, ağırlıkları aynı (205 kg). 4 silindir sesi isteyen xj6n'e yönelirse hata yapar; aman aman bir ses beklemeyin Yamaha'dan. slip on exhaust takılamıyor, ses isteyen full sistem alması lazım onlar da 2000 TL civarı. Kawa'nın servisinin kötü olduğunu söylerler hep ama Yamaha için de mükemmel diyemem. Daytona, Moto Redline, Kızıltoprak, Bahçelievler bütün servisleri gezdim hiçbirinden memnun kalmadım. Hiç biri Honda gibi profesyonel değil.

    Yurt dışı ve yurt içinde satış fiyatları çok yakın olan bu iki güzel motordan hangisinin tipi hoşunuza gidiyorsa o alınmalı, çok usta sürücü olmayan arkadaşlar da abs versiyonunu tercih ederlerse bence mantıklı karar vermiş olurlar.
    erro bunu beğendi.

  18. #58

    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    '06 Kawasaki Er6-N - '19 Yamaha MT 25 ABS
    Bir Er6n sahibi olarak şunu söyleyebilirim bu cihazlar sorunsuzluk ve 200K km'ye kadar motor müdahelesi olmadan kullanılabilmesi nedeniyle ün yapmış cihazlar kalite olarak üzerindeki her parçanın da "Made in Japan" olması da ayrı bir güven sembolüdür. Siz ne kadar kabul etmesenizde Kawasaki ER6 serisi Moto siteler tarafından çoğu yıl, bazende ardışık senelerde "Yılın motoru" seçilmiştir, yurdumuzda servis ve yedek parça imkanlarının kısıtlı olması Kawasaki motorların kötü olduğu anlamına gelmez güneşi balçıkla sıvamaya çalışmayın. İki motorunda 0-100km/s hızlanma youtube videolarını izlediğinizde NC 7sn de 0-100km/s yapabilirken Er6'da bu süre sadece 4 sn civarında(3.7 olması lazım), son hız olarak Nc ort.180km/s iken Kawasaki'de bu değer 220km/s civarındadır.
    grafikte kawasaki ER6 için güç-rpm çizgisine bakıldığında,honda'nın son devirleri olan 6250Rpm civarında kawasaki'ninde benzer gücü verdiği görülüyor fark olarak honda pes ederken Kawasaki'nin fazladan 4000rpm fazla deviri ve +~20Hp fazladan rezerv gücü bulunuyor,(ki benzer devirlere kadar kullanıldığında kawasaki yakıt değerleri yaklaşık 4-4,5 lt/100km veya 4 lt'den daha da az olabilmektedir.) Honda Nc serisi piyasaya sürülmeden önce Er6 'lar Dünya çapında gerek ekonomisi gerekse sağlamlığıyla ün yapmış motorlar olarak biliniyordu bunu gören Honda Kawasaki'ye cevap verebilmek adına Nc serisini geliştirmiştir, ve ekonomik olması yönüyle Er6 serisine rakip olabilmiştir . Daha azıyla yetinebilirim diyorsanız Honda size ekonomi ve Yüksek 2.el değeri olarak döner, ama ucuz alsamda kendim kullanacağım gerektiğinde 250cc scooter kadar az yaksın, gerektiğinde 4 silindir 600cc makinalarla gaz açabilme serbestisine sahip olmak istiyorsanız Kawasaki mantıklı seçimdir.

    edit:imla

  19. #59
    Reşit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2009
    @canawar17

    er6 ne 4 silindirliler(xj6 ve türevleri hariç) kadar gaz açabilir ne de scooter kadar az yakabilir.

    nc'nin de 0-100 değeri 7sn değil 17 17

  20. #60
    scooboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul(İzmirli)
    Motosikleti
    Yamaha xj6N 2013
    Selamlar. İki motordan birini kullanıyorum.
    o mu? yoksa bu mu? dan çok olayın kişinin zevk meselesi olduğunu düşünüyorum.
    Yani iki motorda bence birbirlerine aman aman bir üstünlük sağlamıyor.
    Honda yılların güvenilirliği(Herkesin bildiği gibi) servis ağı,müşteri ilişkileri,yedek parça temini vb.
    özellikleri ile değil Kawasaki, Ülkedeki tüm markalara karşı lider durumda.
    Fakat yaklaşık 3 senedir kullandığım er6 ile herhangi bir sorun yaşadığımı söyleyemem.
    bir kez sürücü sağ ayak pedimi kırdım (Hafif yatırmıştım geçen sene) 1 haftada Z motodan adresime gönderdiler.
    (150Tl) Ben 1 hafta boyunca 15 tl ye eminönünden aldığım çin malı bir ped kullandım. Aynıyda ama ne olur ne olmaz
    Ayağa filan kalkdığımda kırılır risk oluşturur diye orjinalini aldım.
    Z moto Burak usta inanılmaz ilgili ve bilgili bir kardeşimizdir. Kartal da olması(Uzak) dolayısıyla iki kez kızıltoprakta
    çok bilinen bir Honda servisinde motoruma yağ ve filtre değişimi yaptırdım. Onlarda mükemmel insanlardı.
    Neyse şimdi benim sorunum şu üç yıldır bindiğim motordan çok memnunum Az yakması,hızlanması, uzun yola gelmesi,dayanaklılığı vb...
    fakat iki silindir olmasından dolayı sesini beğenmiyorum ve trafikte duyulmanın (Hava atmak değil) çok önemli olduğunu
    biliyorum.Araştırıyorum araştırıyorum fakat dört silindirler arasında istediğim bir model bulamıyorum.
    Sanırım uzun süre kendi motorumu kullanacağım.
    Bu arada Ses sorunu için performans egzost takdır diyen olursa onları da araştırdım. Üsküdardan balığa çıkan teknelere benziyor sesleri.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)