Yaklaşık 5 aydır kullanıyorum yanında mic mini de kullanıyorum çok başarılı bir kamera, bir çok inceleme var detaya girmiyorum. Kendi hafızası da olması çok iyi ayrıca çekim kalitesi üst düzey, 512 gb bir kart alırsanız saatlerce çekim yaparsınız, sadece tavsiyem 3 lü pil olanı almanız hub da...