- Katılım
- 3 Ağu 2005
- Mesajlar
- 1,186
- Konu Yazar
- #1
KONUYU MODELLER KISMINDA AÇMAYA ÇALIŞTIM ANCAK EKLEMEDİĞİ İÇİN BURAYA AÇTIM. MODERATÖR ARKADAŞLAR UMARIM BU KONUYLA İLGİLENİR.
Forumda 9 gt başlığı var ancak Gt+ veta Gt Plus başlığı olmadığı için açma gereksinimi duydum.
Sonuçta Tracer modelinin zirvesi.
1 hafta önce 2023 modelinin sahibi oldum. Eski Tracer 900 kullanıcısı olarak aradaki bariz farkları biraz da olsun anlatabilirim. Almayı düşünenler için ön bilgi olabilir.
Öncelikle standart bilgileri paylaşmakta fayda var.
2019 Tracer 900 115 hp iken 119 hp olmuş,
silindir piston mesafesi artmış 62,1nm
tork 87,5 dan 93 NM 'e çıkmış
motor hacmi 847'den 890 cc'ye çıkmış
boy 2,16m den 2,175m'ye çıkmış
genişlik 65cm den 88,5 cm e düşmüş
yükseklik 1,345 m'den 1,43m'ye çıkmış
aks mesafesi yani iki teker arası da 1,44m den 1,5'm ye çıkmış
Koltuk yüksekliği 84,5 cm den 81'e düşmüş, koltuk ucunda ek bir parça var onunla 70'li cm 'lere inebiliyor.
Boş ağırlık 210 kg'dan 223kg'a çıktı çünkü çok elektronik var fakat hiç rahatsız etmiyor.
Adaptive hız sabitleyici (ACC) ile artık radar kontörlünde öndeki araç hızına göre ayarlanabilen hız sabitleme var. Radar ayrıca BC yani Brake control ile aniden gelişen olaylarda kullanıcı tepki vermezse frene yardımcı oluyor. Radyal frenleme olduğu için her koşulda frenleme yardımı sunuyor baya bir güvenlik sağlıyor.
7 inç TFT ekran çok başarılı, hızlı açılıyor ve çok net ve detaylı bilgiler veriyor, çok detaylı olduğu için değinemeyeceğim ancak ayarlardan, telefon bağlantısı ve garmin navigasyona kadar hizmetler sunuyor.
3. nesil quicshifter gerçekten herhalde dünyanın en iyisi, hiç kullanmamış biri olarak daha bir haftada bağımlısı oldum.
KYB aktif süspansiyonlar yarı aktif ve yönetilebilir ancak arka süspansiyon el ile ayarlanıyor, keşke onda da elektronik kontrol olsaymış. Modlarda 2 kademe ön süspansiyon ayarı mevcut.
Street, rain, sport ve custom olmak üzere 4 sürüş modu var, custom ile özelleştirebiliyorsunuz. Street mod benim için en ideali.
Selesi çok rahat. Standart konfor sele ile geliyor.
Elcik ısıtmalar 10 kademe, üstünde geliyor.
Viraj aydınlatmaları var, zaten farlar uzunlar çok iyi.
Viraj ABS var.
Yan çantalar GT paket klasiği olarak geliyor ancak benim her zaman orijinal bir topcase tercihim oluyor bence gerekli.
Üstünde Pirelli Batllax lastiklerle geliyor, michelin road serisi sever biri olarak şuan hiç rahatsız etmedi, başarılı bile buldum.
Yakıt tüketimi de eski modeller gibi dikkatli kullanılırsa bir tık da daha iyi olabilir çünkü yeni emisyon kurallarına göre ayarlanmış. Şehir içi 5- 5.5 lt, uzun yolda 4 litrelere yaklaşıyor, tabi gaz açarsanız işer değişir
Egsoz sesi çok değişmiş ve güzelleşmiş. Ancak ortada egsoz kalmamış katalizör ucunda birkaç delik kalmış
GELEYİM EKSİKLERE.
Premium bir motor yapıyorsun ve
Neden anahtarsız çalıştırma olmaz.
Neden o koca TFT ekranda lastik basınç bilgileri olmaz lastik basınç sensörü olmaz
Bu kadar paraya neden Garmin ücretli
Neden fren hortumları çelik hortum olmaz.
Keşke bir de kör nokta uyarısı olsa.
Evet eksikler bunlar ancak motorun gidişi keyfi çok güzel, virajlardaki sallanmalar Slide Control ve yarı aktif amortisörler ile resmen bitirilmiş ip gibi dönüyor, keşke herkes bu motora sahip olsa, çünkü güç ve kontrol açısından deneyimi olanlar bu motorla şehir içi ve dışında bana göre bir çok motordan çok daha fazla keyif alacak. Tracer 700 ile başlayan deneyimimde 900 ve son olarak gt plus'a geçerek son noktayı koyduğumu düşünüyorum, tabi ki bu saydığım eksikleri de ekleyip yeni gt plus modelleri gelebilir ancak çok özel bir şey olmadıkça gerçekten şuan 2023-24 kasalar bir çok yönü ile uzun yıllar kullanılabilecek kalitede.
Aklıma gelirse daha da eklerim. Herkese kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim. :cat:
Forumda 9 gt başlığı var ancak Gt+ veta Gt Plus başlığı olmadığı için açma gereksinimi duydum.
Sonuçta Tracer modelinin zirvesi.
1 hafta önce 2023 modelinin sahibi oldum. Eski Tracer 900 kullanıcısı olarak aradaki bariz farkları biraz da olsun anlatabilirim. Almayı düşünenler için ön bilgi olabilir.

Öncelikle standart bilgileri paylaşmakta fayda var.



2019 Tracer 900 115 hp iken 119 hp olmuş,
silindir piston mesafesi artmış 62,1nm
tork 87,5 dan 93 NM 'e çıkmış
motor hacmi 847'den 890 cc'ye çıkmış
boy 2,16m den 2,175m'ye çıkmış
genişlik 65cm den 88,5 cm e düşmüş
yükseklik 1,345 m'den 1,43m'ye çıkmış
aks mesafesi yani iki teker arası da 1,44m den 1,5'm ye çıkmış
Koltuk yüksekliği 84,5 cm den 81'e düşmüş, koltuk ucunda ek bir parça var onunla 70'li cm 'lere inebiliyor.
Boş ağırlık 210 kg'dan 223kg'a çıktı çünkü çok elektronik var fakat hiç rahatsız etmiyor.
Adaptive hız sabitleyici (ACC) ile artık radar kontörlünde öndeki araç hızına göre ayarlanabilen hız sabitleme var. Radar ayrıca BC yani Brake control ile aniden gelişen olaylarda kullanıcı tepki vermezse frene yardımcı oluyor. Radyal frenleme olduğu için her koşulda frenleme yardımı sunuyor baya bir güvenlik sağlıyor.
7 inç TFT ekran çok başarılı, hızlı açılıyor ve çok net ve detaylı bilgiler veriyor, çok detaylı olduğu için değinemeyeceğim ancak ayarlardan, telefon bağlantısı ve garmin navigasyona kadar hizmetler sunuyor.
3. nesil quicshifter gerçekten herhalde dünyanın en iyisi, hiç kullanmamış biri olarak daha bir haftada bağımlısı oldum.
KYB aktif süspansiyonlar yarı aktif ve yönetilebilir ancak arka süspansiyon el ile ayarlanıyor, keşke onda da elektronik kontrol olsaymış. Modlarda 2 kademe ön süspansiyon ayarı mevcut.
Street, rain, sport ve custom olmak üzere 4 sürüş modu var, custom ile özelleştirebiliyorsunuz. Street mod benim için en ideali.
Selesi çok rahat. Standart konfor sele ile geliyor.
Elcik ısıtmalar 10 kademe, üstünde geliyor.
Viraj aydınlatmaları var, zaten farlar uzunlar çok iyi.
Viraj ABS var.
Yan çantalar GT paket klasiği olarak geliyor ancak benim her zaman orijinal bir topcase tercihim oluyor bence gerekli.
Üstünde Pirelli Batllax lastiklerle geliyor, michelin road serisi sever biri olarak şuan hiç rahatsız etmedi, başarılı bile buldum.
Yakıt tüketimi de eski modeller gibi dikkatli kullanılırsa bir tık da daha iyi olabilir çünkü yeni emisyon kurallarına göre ayarlanmış. Şehir içi 5- 5.5 lt, uzun yolda 4 litrelere yaklaşıyor, tabi gaz açarsanız işer değişir
Egsoz sesi çok değişmiş ve güzelleşmiş. Ancak ortada egsoz kalmamış katalizör ucunda birkaç delik kalmış
GELEYİM EKSİKLERE.
Premium bir motor yapıyorsun ve
Neden anahtarsız çalıştırma olmaz.
Neden o koca TFT ekranda lastik basınç bilgileri olmaz lastik basınç sensörü olmaz
Bu kadar paraya neden Garmin ücretli
Neden fren hortumları çelik hortum olmaz.
Keşke bir de kör nokta uyarısı olsa.
Evet eksikler bunlar ancak motorun gidişi keyfi çok güzel, virajlardaki sallanmalar Slide Control ve yarı aktif amortisörler ile resmen bitirilmiş ip gibi dönüyor, keşke herkes bu motora sahip olsa, çünkü güç ve kontrol açısından deneyimi olanlar bu motorla şehir içi ve dışında bana göre bir çok motordan çok daha fazla keyif alacak. Tracer 700 ile başlayan deneyimimde 900 ve son olarak gt plus'a geçerek son noktayı koyduğumu düşünüyorum, tabi ki bu saydığım eksikleri de ekleyip yeni gt plus modelleri gelebilir ancak çok özel bir şey olmadıkça gerçekten şuan 2023-24 kasalar bir çok yönü ile uzun yıllar kullanılabilecek kalitede.
Aklıma gelirse daha da eklerim. Herkese kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim. :cat:
Son düzenleme: