Zafer hocanın yayınladığı sarsıcı video.

Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Bugün yayınlanan bir video gerçekten beni etkiledi. Tabi bunu doğrudan bu zamana bağlamamak lazım ancak ramazan ayında da bu tip vakalar daha sık olabiliyor, bu kişi oruç mu ya da bir şeye yetişiyor mu bilemem ama hiç bir bahanesi olamaz, kanun tanımazlık, psikopatlık, insan hayatını tehlikeye atma ne ararsan var. İşin en acı yanı yaşını başını almış biri. Buyrun yorumlayın...

 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2020
Mesajlar
1,314
Oruçtan falan değil hocam bu, biz de tuttuk oruç. Uzun süreler intermittent fasting de yaptım hiç böyle etkileri olmadı. Gerizekalık ve üzerine şeref yoksunluğu birleşince böyle bir video çıkıyor ortaya. Acelen varsa dörtlünü yakar, dat dat korna basa basa fark ettirirsin kendini. Gelen transporterin soğukkanlılığı sayesinde bir kaza çıkmadı ortaya. Sola kırsa motosikletliyi sağa kırsa kendini öldürür yoldan çıkıp
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Bu mahluku cinayete teşebbüsten yargılayıp atacaksın hapse.
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Oruçtan falan değil hocam bu, biz de tuttuk oruç. Uzun süreler intermittent fasting de yaptım hiç böyle etkileri olmadı. Gerizekalık ve üzerine şeref yoksunluğu birleşince böyle bir video çıkıyor ortaya. Acelen varsa dörtlünü yakar, dat dat korna basa basa fark ettirirsin kendini. Gelen transporterin soğukkanlılığı sayesinde bir kaza çıkmadı ortaya. Sola kırsa motosikletliyi sağa kırsa kendini öldürür yoldan çıkıp

Amacım zaten ramazan değil, bu tip insanlar her zaman var ancak benim de özellikle bu zamanlarda kontrolsüz olan insanları daha sık görmüşlüğüm oluyor, mesela geçen sene iftara yetişmeye çalışan bir kamu aracı durup dururken üstüme kırdı ve zar zor ayakta kalmıştım, ayağımda bot olmasa kırık olabilirdi, yere yapışabilirdim, vites kolu eğilmişti. Ayrıca siz bu zamanı rahat atlatıyor olmanız herkes için geçerli olamaz, mesela benim arkadaşımın babası şeker hastası, tutmaması gerektiği halde tutuyor ve çok sinirli oluyor, yani bu tip insanlar da çok var, buradaki olayı zaten doğrudan bağlamıyorum, bu olay tam literatürlük bir olay, bir sürücü nasıl ömür boyu trafikten men edilmeli gerekir diye incelenmeli.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,539
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Arkadaşlar hapis bir çözüm değil. İnsanımız korkmuyor hapisten. Devlet olarak yakaladığını indirip düdükleyeceksin ve kameraya alacaksın. O adam, görüntülerinin yayınlanma korkusundan kaynaklı sarı ışıkta bile geçmeye cesaret edemez artık.
 
Katılım
30 Eki 2020
Mesajlar
1,314
Arkadaşlar hapis bir çözüm değil. İnsanımız korkmuyor hapisten. Devlet olarak yakaladığını indirip düdükleyeceksin ve kameraya alacaksın. O adam, görüntülerinin yayınlanma korkusundan kaynaklı sarı ışıkta bile geçmeye cesaret edemez artık.

Dudullu, İmes, İstiklal caddesi civarlarında bu şanlı görevi üstlenmek isteyen, kamu personeli böyle küçük işlerde yorulmasın isteyen, bu işi en uygun fiyata en iyi şekilde yapacak paralı asker harun abilerimiz var. Şeriat gelmemiş olsa mantıklı olabilirdi, şimdi şeriata ters düşer.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2020
Mesajlar
595
Karşıdan gelen araçların içinde ailemden birisi olsa, o an kazaya karışıp can verse sonra da gidip bu adamı bulup öldürsem 20 yıl içerden çıkamam. Bu adamın yaptığı şey direk cinayete teşebbüs. Hak hukuk olan ülkelerde gün yüzü göremeyeceğiniz hareketleri Türkiye'de rahatlıkla yapabilirsiniz. Hatta kazaya sebep olup can alırsanız da trafik kazası diyip geçerler. Ölen öldüğüyle kalır, öldüren de başka kişileri öldürmek için tekrar direksiyon başına geçer. Bu ülkede şansa yaşadığımız her gördüğümüz olayla yüzümüze tokat gibi vuruluyor. Bu durumdan çok sıkıldım. Keşke imkan olsa da s. olup gidebilsek.
 
Katılım
16 Tem 2018
Mesajlar
98
Bunun bir çözümü yok. Çocuğu olanların çocuklarını medeni insan olarak yetiştirmeleri gerekiyor.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Arkadaşlar hapis bir çözüm değil. İnsanımız korkmuyor hapisten. Devlet olarak yakaladığını indirip düdükleyeceksin ve kameraya alacaksın. O adam, görüntülerinin yayınlanma korkusundan kaynaklı sarı ışıkta bile geçmeye cesaret edemez artık.

Düdüklemek sorun değilde de, ya düdüklettirmeye alışırlarsa?

Geçen sene bir orusbu çocuğu da aynı şekilde sağımdan geçmişti. Işıklarda yakalasaydim dövecektim. Afrika'da, Amazonlarda yaşayan ilkel kabile insanları bile bunlardan daha medenidir. Bunları direkt itlaf edeceksin, bunlar eğitilemez, eğitilme yaşını geçmişler.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Bu hareketin izahatı yok.
Katıksız anonim çocukluğudur. Adam kendi hariç en azından 5 kişinin canına kastetmiştir.
Oruç falan hikaye, eğer oruç modunu düşürüp çevreni ve seni maddi manevi zarara sürüklüyorsa tutmayacaksın.
İnşallah sevdiklerinizle böyle bir yaratık nedeniyle sınanmazsınız.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Arkadaşlar hapis bir çözüm değil. İnsanımız korkmuyor hapisten. Devlet olarak yakaladığını indirip düdükleyeceksin ve kameraya alacaksın. O adam, görüntülerinin yayınlanma korkusundan kaynaklı sarı ışıkta bile geçmeye cesaret edemez artık.

Yani aklı olan biri hapisten korkmasa bile böyle bir şey yapmaz. Hiçbir şey olmasa can korkusu olur. Göz göre göre sollamaya çalışıyor. Karşıdakilerin ağzı yüreğine gelmiştir.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Maalesef ülkemizde sık gördüğüm manzaralardan biri. Kendimde hem araba hem motosiklet kullanırken defalarca tehlike atlattım bu hatalı sollamaya çıkanlar yüzünden. Motorla hadi banketin sağına girip kurtarıyorum bir şekilde de arabayla çok daha riskli anlar yaşattılar.

Frene dibine kadar abanmasam adam kafadan girecek, orada ikimizde pisi pisine geberip gideceğiz. Araba güvenli falan demeyin, 80 km ile giderken birbirine kafadan çarpan 2 arabadan bi ihtimal sağ çıksanız bile mike tysonla 3 raunt maç yapmış kıvamına gelirsiniz.

Hani diyorlar ya trafikte motosiklet kullanmak tehlikeli, bu ülkede trafiğe çıkmanın kendisi başlı başına tehlikeli.

Gidip medeni bir ülkeye yerleşmek de çözüm gibi gözükse de güzelim memleketi de bu hur çocuklarına bırakmak bence bir çözüm sayılmaz.

Bu şekil bala şansa yaşamaya devam...
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
1,657
Motosikleti
V-Strom L4 Youtube&Insta: Dengeliyorum
Ekonomik çöküşün yanına, sosyal çöküşü de eklemek lazım.
Durumlar çok fena.
Eğitimin de durumu ortada olduğuna göre, kısa vadede bir düzelme de beklememek lazım.

Uçurumun kenarındayız diyeceğim ama çoktan itildik bile.

Artık, düşerken bir dal bulursak ne ala, yoksa dibe doğru devam.
 
Katılım
15 Eki 2019
Mesajlar
206
Motosikleti
Tracer 7
Sürücünün arabasındaki yüksek sesli apaçi müzik ve vücudunda gezinmekte olan mdma etkisiyle beraber kendisine gelen özgüvenle yaptığı şeylere bağlı olduğunu düşünmekteyim. Çünkü normal bir insanın yapacağı davranışlar değil bunlar. Bu tarz arkadaşların doğal seçilimle elendiğini biliyoruz zaten fakat umuyoruz ki kendileri yok olurken yanında kimseyi de götürmezler...
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
Neden bu aracın plakasını gizliyorsunuz, bu video ile emniyete gerekli şikayetleri yaptınız mı? bu yapılanlar hiç hafife alınacak şeyler değil.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,652
Hapis yada para cezası yerine toplum hizmeti (taş kırma, tarlada çalışma, çöp toplama) gibi cezalar verseler bu memlekette zoraki çok kişi adam olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst