2021 Eylül ayı Yamaha fiyat listesi

Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Klasik güncellemeler.

İnsanın içini en çok acıtan motosiklet mantığında 250'lik çok da matah olmayan bir scooter'ın 67 bin TL olması, gelişmiş ülkelerde terlik niyetine alınacak bir motor için neredeyse 20 asgari ücretten fazla para verilmesi, sözün bittiği noktadayız, 2013'de üstüne tüm aksesuarları taktırsanız 14500 TL idi, ben o zaman neredeyse 3 maaşımla bu motoru standart hali ile alabiliyordum.

https://www.yamaha-motor.eu/tr/tr/Deneyim/Fiyat-Listesi/#/

kxr5h09.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
11 Kas 2020
Mesajlar
277
üzülüyorum be sabri abi. anam avradım olsun üzülüyorum.. ulan şu kolpaçino nasıl bir film, her duruma ait bir replik bulabiliyorsun :D çok kötü arkadaşlar motorlar çok pahalı imdat :D
 
Katılım
30 Eki 2020
Mesajlar
1,314
Kış aylarında, yine böyle bir başlıkta 2021 model R25 60.000 lirayı bulur demiştim de gülenler olmuştu.

2020 R25 60.000 TL'den aşağı bayiden çıkmıyor hayırlı olsun, ehehehehehe. %28 ile büyüme rekoru kırmışız bu arada, anketi ilçe başkanlığında kişisel servetlere bakarak yaptılar sanırım.
2021 Xmax 67450 ise R25 en kötü 68'den gelir.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
inşallah ölünce diğer tarafta türkiye yoktur
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,539
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Arkadaşlar bize gereken tek şey; şiddet. İktidar partisini eleştirirken yırtık dondan çıkar gibi "telefonunu çıkar" diyen dedeyi domaltmadığımız, g.tüne canlı yayında bacağımızı itelemediğimiz sürece, Almanya'da oyro kazanıp burada "Yatın, kalkın ve şükredin, bizim orda bize baskı var" diyen ve her bayram Türkiye'ye gelen ne kadar köylü varsa onları sınırı geçer geçmez kötü yola düşürmediğimiz sürece en tırt Ys125 bile 100.000 TL olur, biz de öyle aval aval forumdan takip ederiz. Demokrasi iyi, güzel de bize 10 gömlek fazla.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
yani sövmekten yoruldum euro dolar düştükçe zam geliyor düştükçe zam geliyor.bu neyin zammı neyin kafası bu yaa ??bu ülkede yamaha alan şu saatten sonra net gerizekalıdır.insanı salak yerine koymaları en illet olduğum onuda yapıyorlar bravo
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tencere olmuş 130 milyon o ne öyle
 
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
213
Geçen hafta 56 bin liraya 2008 model 55 bin km de vstrom aldım ve piyasaya göre iyi bir fiyatta aldım diye sevindim.
Sonra 2018 yılında çekilmiş bir incelemesine bakarken sunucu motorun sıfırının 51 bin liraya satıldığını söyledi. Üstelik kasası değişmiş teknolojik yenilikler gelmiş
Şaşkınlık içinde kaldım. Dünyanın neresinde var böyle bir artış.
Bu kriz falan değil kriz eşiği geçildi bu başka bir şey
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2021
Mesajlar
6
R-25'in fiyatı az bişe artmış en son 48.700 diye hatırlıyorum
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst