Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba Mt-25 kullanıcısıyım bu gün ataşehirden avcılara döndüğümde motor bloğu üzerinde ve radyatörden yeşil radyatör suyunun aktığını fark ettim 30.000 bakımına götürdüğümde radyatör sıvısının değişmesi gerektğini söylemişlerdi şuan 30.500 civarında motosikletim
avcılara geldiğimde durduğum...
Merhaba yazın ortasında ilk anahtar kırılmıştı anahtarcıya yedek anahtarı götürdüğümde ellerinde bu kasadan olmadığını söylediler yapamadılar bende yedek anahtarla idare ederim dedim yesek anahatar da geçen hafta kırıldı gene sordum kırık anahtarla kasa yok diyor herkes kilidi kesmek istemiyorum...
merhaba bu gün motorumu trafikten çekicem internetten baktiğim kadariyla hiç bir şey anlamadım gerekli belgelerden
muaynesi yok muaynesiz çekebilirmiyim trafikten
birde istediği belgeler bunlar açiklarmısınız neler oldugunu
1- 2 adet Ek1 belgesi
2- Aracın Eski plakaları ile Trafik ve Tescil...
merhaba arkadaşlar motoru alirken biliyorum diyen bi insanla gittim
fakat motoru aldiktan sonra piston segmant değişmesi gerektiğini öğrendim
sellektör tuşu çalişmiyor onu öğrendim bir sürü masraf çıktı
ve hiç param olmadığı için yaptiramadim
arka ön frem müşhürüde yok
muayne bitti muayneye...
arkadaşlar herkese merhaba beni motordan soğutan bir motor var bende,5 ay önce anladığını sandığım bir adamla gidip aldim.ki hiç bir bilgisi yokmuş bunu anladım.sadece şimdi motordan piston sesi geliyor ve beyaz duman atıyor egsoztan. ilk krank falan sanmıştık sonra arkadaş piston falan dedi.ama...
nisan gibi yamaha xt 125 x aldim motordan anladığını söyleyen bir abimle aldim motoru ki sanmıyorum anladığını motoru aldığımız yerdeyken bi sıkıntı yoktu motorda ses falan normal geliyodu avcılara geldik motordan bi ses gelmeye başladi tak tak tak tak çalişmaya başladi arkadaşım var tamirci ona...
bu gün bayrampaşadan avcılara dönerken e5 e çıkmaya çaliştim çıkamıyınca baya temden gittim gişeler falan geçtim ama ne hgs var bende ne ogs dönme şansımda yoktu o yolda şimdi bu hgs ve ogs arka plaka okuyormu ne yapmam gerekiyor bi bilgi verirmisiniz ceza olarak ne kadar gelir
dünden beri hiç uyumadım tabiki belliydi tam apartman bahçe girişine kaldırımdan girip motoru bırakıcaktım o kadar uğraşmaya ramen tekere gelmeyen motor bi anda istemsizce tekere geldi kaldırımdan kapiya kapidan duvara sonra yere bende motorun üstüne dizimde biraz çizik var bide motorun üstüne...
bu gün arkadaşıma götürdüm motoru dedi 8 çiziyo arka lastik zaten tak tuk ses geliyodu arada arkadan anlamamıştım neden oldugunu diskten geliyomuş 8 çizdiğinden dolayı bunu düzeltme şansım varmı yeni jantmı almam lazım bi bilgi verirmisiniz lütfen bilen varsa motosiklet xt125
merhabalar bu gün karakoldaki randavü günüm saat 9 gibi evden çıkıp avcılardan silivriye gidicem evraklarım tam sadece gidip ehliyetimi almak kaldı sizce motorlami gideyim çevirme olurmu sabah yada olursa sıkıntı yaşarmıyım yoksa otobüslemi gitmeliyim
bu gün anadolu sigortadan geçici ruhsatımla sigortamı yaptirdim allah razı olsun devletimizden 1400 tl verdim
şimdi elimde geçiçi ruhsat var normal ruhsat için karakola gitmem gerekiyomuş
randavü almam gerekiyomu yoksa direkmi gitmem lazım bilen birisi yardım edebilirmi
merhaba arkadaşlar ben 2 gün önce motorumu aldım
sigorta için 3 4 yere sordum
en uygun fiyat veren
anadolu sigorta oda 1400 tl ne uygun ya
ilk motorlu taşıtım yaşım 21 daha uygun bulma şansım varmıdır sizce
uygun yamaha xt125 buldum kendime göre gittim baktim güzel temiz yarın başlangıç olarak gidip aliyorum
bu trafik sigortasi yüksekti 1000 tl falandi o düştümü ne kadar öderim ortalama 21 yaşındayım aracım olmadı hiç 2005 model motosiklet
merhaba arkadaşlar kafanızı biraz belki fazla şişirdim ama kusura bakmayın sonradan üzülmek istemiyorum
4 bin tlye 15 bin kilometrede keeway super shadow buldum 2006 model
bende 6 bin tl var bu motoru alip 1000 1500 tlye custom tarzi şeyler yapmak istiyorum
korumalarımı alicak paramı ayırdım...
herkese merhaba cbr 250 hayalim şimdilik ertelendi belki ilerde
elimde 6 bin tl para var ve başlangıç için motor ariyorum
haziranda istanbul - edirne ye gidicem ama bilmediğim çok şey var forumu neredeyse 1 aydır okuyorum
250 cc olmasını istiyorum çünkü neden derseniz 125 cclik o fiyata olan...