- Katılım
- 24 Nis 2016
- Mesajlar
- 28
- Konu Yazar
- #1
bu gün bayrampaşadan avcılara dönerken e5 e çıkmaya çaliştim çıkamıyınca baya temden gittim gişeler falan geçtim ama ne hgs var bende ne ogs dönme şansımda yoktu o yolda şimdi bu hgs ve ogs arka plaka okuyormu ne yapmam gerekiyor bi bilgi verirmisiniz ceza olarak ne kadar gelir