ogs hgs hakkında bilgiye ihtiyacım var

Katılım
24 Nis 2016
Mesajlar
28
bu gün bayrampaşadan avcılara dönerken e5 e çıkmaya çaliştim çıkamıyınca baya temden gittim gişeler falan geçtim ama ne hgs var bende ne ogs dönme şansımda yoktu o yolda şimdi bu hgs ve ogs arka plaka okuyormu ne yapmam gerekiyor bi bilgi verirmisiniz ceza olarak ne kadar gelir
 
Katılım
19 Şub 2016
Mesajlar
584
1 hafta içinde hgs alırsan, ceza yemezsin.Plakdan düşüyorlar fakat; bazen 1 ay hesaptan düşmediği oluyor. Sen yinede hgs al boşa ceza yeme, 45 tl olması lazım 6.Sınıf kart şeklinde. Kartı okutmak bu arada bayağı zordur elinle havaya kaldırmak gerekli, o yüzden hiç uğraşma plakadan düşsünler.
OGS den geçtiysen durum farklı olabilir, OGS hakkında bilgim yok.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
978
Hgs gişesinden mi kaçak geçiş yaptınız yoksa Ogs gişesinden mi? Her ikisi içinde aynı şey geçerli eğer 7 gün içinde plakanıza ait bir kart/cihaz alırsanız cezai durum olmaz, hesabınıza yüklediğiniz paradan normal geçiş ücreti düşer.
 
Katılım
26 Nis 2015
Mesajlar
138
Hgs kart olayı bana sakat geliyor... Nerde tutacaksın onu gişeye gelince cebinden çıkart tut tekrar yerine koy aboo :) 2-3 lira fazla veririm ogs devam :) tak çıkart misali işim olunca takıyorum olmayınca cepte :)) çalınma riski de kalmıyor...
 
Katılım
5 Haz 2016
Mesajlar
21
Arkadaslar hgs kartını gostermenize gerek yok.hatta geçiş anında kacak geçiş dese bile 1 gün sonra netten hgs gecis sorgulayin orda bakiyeden düştüğü gözüküyor.plakanizdan okuyor.ayrıca basvuru 30 tl kart bakiyesi + 15 tl kart ucreti olmak uzere 45 tl oluyor.muhtemelen kacak gecis itibari ile 15 gün icerisinde basvurun zaten basvuru 5 dk sürüyor 1 haftayi gecirmeden yapin
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Arkadaslar hgs kartını gostermenize gerek yok.hatta geçiş anında kacak geçiş dese bile 1 gün sonra netten hgs gecis sorgulayin orda bakiyeden düştüğü gözüküyor.plakanizdan okuyor.ayrıca basvuru 30 tl kart bakiyesi + 15 tl kart ucreti olmak uzere 45 tl oluyor.muhtemelen kacak gecis itibari ile 15 gün icerisinde basvurun zaten basvuru 5 dk sürüyor 1 haftayi gecirmeden yapin

mahmutbey gişelerden girdi diyelimki bu arkadaşımız taaaa tekirdağda çıktı ya da mahmutbeyden girdi ıspartakuleden çıktı o zaman plakadan ne düşüyor ?
 
Katılım
5 Haz 2016
Mesajlar
21
Girdigin ciktigina gore hesapliyor plakani okuyor.plakanin kayitli oldugu hgs den düşüyor.hgs kartınızı okutmaniza gerek yok.zaten ptt ye hgs almak icin gittiginiz de oradaki gorevli okutmayin plakadan okur hgs bakiyesinden düşer ucret diyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst