ilk kazamı yaptım

Katılım
24 Nis 2016
Mesajlar
28
dünden beri hiç uyumadım tabiki belliydi tam apartman bahçe girişine kaldırımdan girip motoru bırakıcaktım o kadar uğraşmaya ramen tekere gelmeyen motor bi anda istemsizce tekere geldi kaldırımdan kapiya kapidan duvara sonra yere bende motorun üstüne dizimde biraz çizik var bide motorun üstüne düştüğüm için bi kismi yandı neyseki ucuz atlattım motorun sadece 2 aynası kırıldı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Bu kaza sayılmaz "olduğu yerde hafifçe yana yattı" oluyor.Değişen boyalı parça yok,kaza kaydı yok,yeni gibi... en azından malum sitede ilanlara böyle yazıyorlar. :mrgreen:

Çok geçmiş olsun.
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
164
Geçmiş olsun, benzerini ben de yapmıştım. Evin önünde motordan düşmeler meşhurdur, herkes yapar fazla takma :)
 
Katılım
24 Nis 2016
Mesajlar
28
hepinize teşekkürler bu gün bindim motora 2 ayna gitmişti gidon yamulmuş ön tekerden ses geliyo birazda granaj kırığı var uykuluyken dikkat etmemiştim hasarlar böyle çok fazla bişey değil ne demişler cana geliceğine mala gelsin
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
ben de motorun üzerindeyken otururken (motor park halinde) bayılmıştım. motordan aşağıya doğru yavaş yavaş kayarken de motorun dengesini beton direğe yaslamışım. Yerden arkadaşım kaldırdı beni... Motorun da alt sakalı ve kuyruk grenajında çizikler oldu

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:05 ----------

hepinize teşekkürler bu gün bindim motora 2 ayna gitmişti gidon yamulmuş ön tekerden ses geliyo birazda granaj kırığı var uykuluyken dikkat etmemiştim hasarlar böyle çok fazla bişey değil ne demişler cana geliceğine mala gelsin

hocam motor neydi bu arada?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst