Zodiac bot tamir yapıştırıcısı...

Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
konuya bir çizik atayım arkadaşım botunu bana iteledi (bahçede dursun diye) sonrada yaaa tamir etmedim daha diye sitemde bulundu ey allahım ya anlasam dükkan açarım

Arkadaşının aldığı zodiac benim zodiac büyük ihtimal, kardeşim arkadaşına vermiş ben de bu başlığı görüp hevesle aradım onu.. fi tarihinde, kardeşim tamirciye vermiş oda yaptıramayınca birine vermiş.... kırmızı/turuncu ve arkası aleminyum mu? Bir de bir küreği eksikti :)
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
571
Motosikleti
Yamaha Fazer 800 ABS 2011
Ben şişme koltuğumu hızlı yapıştırıcı ile yapıştırmıştım.
Oldu da.
Denemenizi öneririm ama yapıştıracağınız malzemeden elinizde fazla varsa yama gibi yapıştırabilirsiniz.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
tamir ücreti olarak mı gitmek istemem??? yoksa başka bir sebeplemi???

aslında sıcak tamir yöntemini bende istiyorum..şöyle 150 200 tl gibi komple revize etseler hemen yaptırırım ama..sanmıyorum...

kamyon brandası üretenlerde sıcak kaynak yok mudur onara 100 150 tl versen sıfırdan üretirler aslında:)
 
Katılım
4 Tem 2014
Mesajlar
0
Bot yapıştırıcısı arayan arkadaşlara,
Sahibinden.com sitesinde 167082478 numaralı ilanda harika bir yapıştırıcı var bilginiz olsun.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Peki eski yapiskanlari neyle temizlicez? Ilac ve malzeme var mi bu is icinde?
 
Katılım
9 Eki 2017
Mesajlar
0
Sanırım bu ürün işinizi görür.

http://www.pulsar.com.tr/kimya/urun.php?kat=yapistirici--akrilik-bazli&seourl=yapistirici-penloc-gti
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Olsun hortlasın,herzaman kullanılan bir araç şişme bot.
Öneriler için teşekkürler.
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Konuyu görunce aklıma geldi. 8-9 ay kadar önce abim ve 2 arkadaşi gaza gelip bu senin bottan aliyolar 20bg honda motorumu ne var heyecanli bi sekilde gecenin 3 unde cesme alti yakinlarinda baliga cikcaklar denize inmeden diyorlar 1-2saat uyuyalim. Sabah 5 te cikariz. Neyse jandarma uyandiriyor arabada multeci kacakciligindan bi tutanak gecen hafta beraat ettiler aylardir karakola imza atmaya git gel bi yere kipirdayamiyolar. Bot hala yedieminde. Yöre neresi bilmiyorum ama aman dikkat edin :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst