konuya bir çizik atayım arkadaşım botunu bana iteledi (bahçede dursun diye) sonrada yaaa tamir etmedim daha diye sitemde bulundu ey allahım ya anlasam dükkan açarım
tamir ücreti olarak mı gitmek istemem??? yoksa başka bir sebeplemi???
aslında sıcak tamir yöntemini bende istiyorum..şöyle 150 200 tl gibi komple revize etseler hemen yaptırırım ama..sanmıyorum...
Bot yapıştırıcısı arayan arkadaşlara,
Sahibinden.com sitesinde 167082478 numaralı ilanda harika bir yapıştırıcı var bilginiz olsun.
Sanırım bu ürün işinizi görür.
http://www.pulsar.com.tr/kimya/urun.php?kat=yapistirici--akrilik-bazli&seourl=yapistirici-penloc-gti