efendy_iso Katılım 1 May 2007 Mesajlar 4,036 13 Haz 2008 Konu Yazar #1 Cengiz adlı arkadaşımız kaza yaptı.Kendisinde birşey yokmuş dediğine göre bende yanına gidiyorum:salut: :bounce:
Cengiz adlı arkadaşımız kaza yaptı.Kendisinde birşey yokmuş dediğine göre bende yanına gidiyorum:salut: :bounce:
atlantic Katılım 26 Ocak 2008 Mesajlar 1,547 Motosikleti ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ 13 Haz 2008 #2 Geçmiş olsun. ale: İnşallah önemli bir sorunu yoktur.
D darjeling Katılım 13 May 2006 Mesajlar 431 13 Haz 2008 #3 geçmiş olsun inş. önemli bir sorun yoktur
PIERzig Katılım 30 Tem 2006 Mesajlar 4,311 13 Haz 2008 #4 Hadi yaa ,bişeyi yoktur inşş geçmiş olsun dileklerimizi iletirsin ale:
THE_LANCET Katılım 18 Şub 2006 Mesajlar 2,956 13 Haz 2008 #5 Geçmiş olsun. Durumu daha sonra söylerseniz iyi olur. Cengiz ağabeye tekrar geçmiş olsun. :rendeer:
cbr125faik Katılım 7 Eyl 2007 Mesajlar 2,130 13 Haz 2008 #6 cok gecmıs olsun....allah beterınden saklasın...
Shrieker Katılım 25 Mar 2006 Mesajlar 3,978 13 Haz 2008 #7 Geçmiş olsun...Önemli bir şeyi olmaması iyi haber...
AYDEMİR Gaziantep İl Temsilcisi Katılım 10 Mar 2006 Mesajlar 1,529 13 Haz 2008 #8 geçmiş olsun cengiz sende bir şey olmaması sevindirici :rendeer::rendeer:
ozan150zc Katılım 14 Haz 2007 Mesajlar 1,205 13 Haz 2008 #9 gecmıs olsun... nasıl olmus ismail abi yaww..._?
B bestamik19 Katılım 3 May 2007 Mesajlar 336 13 Haz 2008 #12 kendisinde bişey olmaması sevindirici. gerisini koyver gitsin.
denizcimuzaffer Katılım 3 Kas 2006 Mesajlar 2,854 13 Haz 2008 #13 Amman arkadaşlar yakmayın içimizi sakın:silent: Ayrıntılı bilgilendirme bekliyoruz, elimizden gelebilecek şeyleri iletin lütfen. Umarım dediğiniz gibi kardeşimizin hiçbir şeyi yoktur:cat:
Amman arkadaşlar yakmayın içimizi sakın:silent: Ayrıntılı bilgilendirme bekliyoruz, elimizden gelebilecek şeyleri iletin lütfen. Umarım dediğiniz gibi kardeşimizin hiçbir şeyi yoktur:cat:
ressam_01 Katılım 29 Tem 2006 Mesajlar 1,020 13 Haz 2008 #14 nasıl olms bilen yokmu. cok geçmiş olsun
muratgergerli Katılım 15 Mar 2006 Mesajlar 3,510 13 Haz 2008 #16 Geçmiş olsun Cengizim. :rendeer: Allah seni sevdiklerine bağışlasın... :cat::rendeer:
mus2aktas Katılım 3 Haz 2008 Mesajlar 254 13 Haz 2008 #18 Büyük geçmiş olsun.Sağlığında herhangi bir problem yoktur inşallah.Allah beterinden korusun.
huceyn Katılım 13 Şub 2008 Mesajlar 2,838 13 Haz 2008 #19 HACI GEÇMİŞ OLSUN DİLEKLERİMİZİ İLET.HABER BEKLİYORUZ MERAKTA GOMA BİZİ:salut:
Ömercik Katılım 29 Ocak 2008 Mesajlar 1,169 13 Haz 2008 #20 Geçmiş olsun.İnşallah sağlıklı günlerine geri döner.:rendeer: