zion1 kaza yaptı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
geçmiş olsun cengiz kardeşim :rendeer:

ismail kardeş nedir son durumu ? motor nasıl ? :pale:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
geçmiş olsuun umarım önemli bir durum yoktur .. umarım iyi haberlerle dönersin isocum
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
cengizim çok geçmiş olsun.merakta koyma bizi.haberdar et.allah hiçbirimize kaza göstemesin.sevgilerimle.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yav" körler,sağırlar, birbiri ağırlar" oluyo bu
kimsede iso nun telefonu yok mu ?
soralım,merakta kalmasın forum ahalisi
belki bir yardımımız olur.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
cengizim büyük geçmiş olsun. İnş önemli bir şeyin yoktur. Cana gelen mala gelsin. Allah bununla geçmiş eylesin.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
al işte daha yeni okudum şok oldum kaza yapmışımda benim neden haberim yok bu ismail ve lütfü harbiden şelebsiz yaw neleri alet etmeye başladılar arkadaşlar ilgi ve alakanıza teşekkür ederim bende şimdi ismailin bakalcı dükkanına gidip kulagını çekecem oda lütfünün üzerine atıyor harbiden cok ayıp onları kınıyorum:farao::farao:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
korktuk... şaka mıymış?

aman bu seferlik şaka olsun, bi de boyle şaka yapmasinlar ama:(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yalancı çobana bir gün gelir kimse inanmaz:pale:
Her gün bir kaç tane motosiklet sürücüsünün ciddi kazalar geçirdiği bir ülkede ,ülke çapında faal bir foruma intikal edecek denli eşek şakası yapılabiliyorsa o ortamda daha az nefes almak gerekeceğini düşünürüm
inşallah biri iso yu işletmiştir.
eğer öyleyse o işletenle arkadaşlığını gözden geçirsin
yok iso bizi işletti ise biz kişisel kararımızı veririz.
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yaw isooooooooooooooooooooooooo ne şimdi buuuuuuuu??????
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
al işte daha yeni okudum şok oldum kaza yapmışımda benim neden haberim yok bu ismail ve lütfü harbiden şelebsiz yaw neleri alet etmeye başladılar arkadaşlar ilgi ve alakanıza teşekkür ederim bende şimdi ismailin bakalcı dükkanına gidip kulagını çekecem oda lütfünün üzerine atıyor harbiden cok ayıp onları kınıyorum:farao::farao:

ne yani kaza falan yokmu?

asılsız yere konu acmaktan isonun uzaklaştırılmasını talep ediyorum :farao::farao:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Çok sevindim şaka olduğuna ama böyle de şaka yapılmaz ki?? :pr: Bu işin şakası mı olurmuş? :farao:

Gerçi konuyu açan arkadaşa da birileri şaka yapmış olabilir ama neyse...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst