- Konu Yazar
- #1
2.5 senelik 150cc motor süren bi şahıs 600cc geçse ne olur. Düşündüğüm motor GSX-R 600 SRAD-MT 07-XJ6 düşünüyorum.
(Hayatımı moto kuruyelik ile idam ettiriyorum o yüzden olurmu olmaz demeden önce cebimide düşünürseniz sevinirim.)NOT: HERHAN GİBİ Bİ EGİTİM ALMADIM. EHLİYETİM A2 BİLİYORUM YUKARDA YAZDIKLARIMIN HİÇBİRİ YETMİYOR. KM=32.XXX YORUMLARINIZ VE TAVSİYELERİNİZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİDİR İYİ AKŞAMLAR
(Hayatımı moto kuruyelik ile idam ettiriyorum o yüzden olurmu olmaz demeden önce cebimide düşünürseniz sevinirim.)NOT: HERHAN GİBİ Bİ EGİTİM ALMADIM. EHLİYETİM A2 BİLİYORUM YUKARDA YAZDIKLARIMIN HİÇBİRİ YETMİYOR. KM=32.XXX YORUMLARINIZ VE TAVSİYELERİNİZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİDİR İYİ AKŞAMLAR