- Katılım
- 26 Şub 2013
- Mesajlar
- 1,118
Şimdi birileri taşa tutacak beni ama yazmam lazım :cherry:
Şu motorları büyütmeyin bu kadar gözünüzde yahu, gazı çeviren yine sen olacaksın. Altındaki 200hp makinada olsa sen gaz açmayınca kafasına göre gitmiyor o alet, kendine güveniyorsan, bilinçli bir motorcuysan sorun olmaz ama kanında apacilik varsa 150cc motorda da ciddi şekilde yaralanabilirsin. Senin tek yapman gereken elini gazın tepkisine alıştırmak.
Ben r1 den önce 2-3 bin km kadar 250 cc kullandım, ilk başta biraz zorladı ama yılmadım :mrgreen: ilk 1 yıl kadar hep düşük güç modunda kullandım (600-750cc ayarı) ve hala tam gaz açmışlığım yoktur, tcs hep açık öyle kafasına göre teker yapma lüksüde yok
Yani uzun lafın kısası önemli olan motor değil, motorun üzerindekidir :mrgreen:
Şu motorları büyütmeyin bu kadar gözünüzde yahu, gazı çeviren yine sen olacaksın. Altındaki 200hp makinada olsa sen gaz açmayınca kafasına göre gitmiyor o alet, kendine güveniyorsan, bilinçli bir motorcuysan sorun olmaz ama kanında apacilik varsa 150cc motorda da ciddi şekilde yaralanabilirsin. Senin tek yapman gereken elini gazın tepkisine alıştırmak.
Ben r1 den önce 2-3 bin km kadar 250 cc kullandım, ilk başta biraz zorladı ama yılmadım :mrgreen: ilk 1 yıl kadar hep düşük güç modunda kullandım (600-750cc ayarı) ve hala tam gaz açmışlığım yoktur, tcs hep açık öyle kafasına göre teker yapma lüksüde yok
Yani uzun lafın kısası önemli olan motor değil, motorun üzerindekidir :mrgreen: