Zealsun ZEALSUN ZS 200 GS Sport

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
20
2007 model

arkadaşlar bende bundan alıcam ama 2007 modelleri varmı yada ne zaman çıkacak bileneniz varmıı elimde biraz para var 2007 kadar ben bekleyemiycem çünki parayıı her an yiyebilirimm birde ben alır almaz modifiye yaptırmayı düşünüyorum şu 51. sayfadaki sarı siyahın aynısını yaptırmayı düşünüyorum çok süper bişey olmuş bence bana sizce kaça patlar maliyeti
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
ulasoto abi ben su an adanadayım merak ettım nerde oturdugunu bıde sıze bıse tum forum okurlarına zealsun gs200 ********* 250 DOLAR zam gelcekmıs parca zamımı ne ben besıktasta bayısıyle konsutum motor alcaklar yanı hemen alsın yoksa 400mılyon fazla vermek kalırsınız:cyclopsan

ulasoto abi sen motorunu satcan mı satcaksan kaca ??? bi arkadas alcak ta bızım ondan sordum bide sana bıse dıeecem aytekın dıe bırısı vardı demı sımdı oo nerde nıe hıc takılmıo sıteye hanı sız ıı konbusuodunuzya belkı arkdassınız dıe bılırsın dır?????? :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
evet arkadaşlar gs 200 zam geliyor son motoru ben almışım şimdi gümrükten çekecekleri yeni malda 300 - 400 oynar diyorlar haberiniz olsun bayileri takip edin bide hala ankarada bu zealsun kullanan bulamadım ona yanarım
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
20
hiç kafanı yorma sana yalan söylemiş o arkadaş nedeni elinde bayaa bi 2006 kalmıştır ve onları çıkarmak için böyle bi laf sürmüştür yani 1 ay sonra o mallar elinde kalırsa baya bi zarar edeceği için böyle yalanlar sürüyorlar ortaya
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
keskin03 abi inanmıyosun ama gelıo adamınbiriyim dedigi abinin lafı dogru adama 1haftaya anket gelcek neyın ne kadar oldugu ozaman bakarım dogru olup olmadıgını ?? ikinıze de tesekur ederım mesajıma cevap yazdıgınız ıcın he bıde ulusoto abi sen motoru satıonmu arkadas bu matorlardan ikinci el alcak satarsan yanı solerım bı bakar

arkadaslar sıze bıse sorcam bu zealsun motorlar 6 vites dı dımı ??????
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
crayzboyone kardeşim

ulasoto abi ben su an adanadayım merak ettım nerde oturdugunu bıde sıze bıse tum forum okurlarına zealsun gs200 ********* 250 DOLAR zam gelcekmıs parca zamımı ne ben besıktasta bayısıyle konsutum motor alcaklar yanı hemen alsın yoksa 400mılyon fazla vermek kalırsınız:cyclopsan

ulasoto abi sen motorunu satcan mı satcaksan kaca ??? bi arkadas alcak ta bızım ondan sordum bide sana bıse dıeecem aytekın dıe bırısı vardı demı sımdı oo nerde nıe hıc takılmıo sıteye hanı sız ıı konbusuodunuzya belkı arkdassınız dıe bılırsın dır?????? :silent:

Cevap: Ewt satıyom ilanını sahibinden de görebilirsin tüm bilgiler mevcut. aytekin kardeşim de bu aralar motoruyla fazla ugraşamadıgı ve yeni bişiler yapmadıgı için yazmıyomuş ve yaza doğru yeni bombalarla burda olacak çok özleyen merak eden var ise özelden msj atın !

keskin03 abi inanmıyosun ama gelıo adamınbiriyim dedigi abinin lafı dogru adama 1haftaya anket gelcek neyın ne kadar oldugu ozaman bakarım dogru olup olmadıgını ?? ikinıze de tesekur ederım mesajıma cevap yazdıgınız ıcın he bıde ulusoto abi sen motoru satıonmu arkadas bu matorlardan ikinci el alcak satarsan yanı solerım bı bakar

arkadaslar sıze bıse sorcam bu zealsun motorlar 6 vites dı dımı ??????

kardeşim motor 5 vites 1 aşağı 4 yukarı ...
buda benim motorun ilanı :http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=3007389
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2006
Mesajlar
187
slm arkadaslar kac aydan berı hep ukuyorum yenı uye oldum ben hem kanunı kullandım sattım ve zealsun aldım butun sormak ıstedıgınız bılgılerı verırım . ama su grı zealsun var granajı hasta olsum onu yapabılen bır usta lazım sızde bana yardımcı olun :):)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
kemal57 şu zealsun ile kanuniyi şöyle bir karşılarştırsan.teknik olarak çok karşılaştırıldı ancak ikisinide kullanan biri olarak dikkat çeken yerleri bi anlatsan
 
Katılım
22 Kas 2006
Mesajlar
187
bu kobuda gercekten detaylı bılgı var. ıkısıde hoş motor kanunı ilk motorum cok tura cıktım kerata yolda bırakmadı . ve hor kullandım benden cıkan motor temızse saglandır emın olun cok denerım . sınop un o daglarında fırtına gıbıydı cıft kısı yanı. surucu keffı guzel sekıl motor ya pıyasada gosterecegım motordan bırı bıyebılırım . kendını cok guzel toparlıyor kalkıs mukemmel ses tonajı ıyı yokusta cekıste guzel lakın kastamonuda zealsun gordum asık oldum on tekerı arka tekerden ufak yatışlarda fevkalede yol tutuyor dızım deyecektı yerlere.. yanı zealsuna bınene kadar ben motora bınmedım sayıyorum dıreksıyon rahat fren son surat gıdım bana 20 mt yeter o kadar ıddalı yanı kullanmasını bıleceksın. uzun lafın kısası zealsun kardes ama granaj sart cok cıplak

Ama Sunu Unutmayinki Bunlarda Cin Mali Fakat Zealsundaki Iscilik Cok Hosuma Gitti Illaki Bakim Istiyor Malin Nihayetinde . Zayif Yani Bir Yamaha Honda Gibi Olmaz Ama Arattirmaz Diyorum.banasadece Ogrenmek Istediklerini Sorabilirsiniz Iki Motorda Alimden Gecti. Ben Granajli Zealsun Derim
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Slm coktandır aranızda deıldım herkese selam ulasoto abi seni yordum kusura bakma ** arkdasım racer konunı 200 almıs ama buyuk bı eseklık etmıs ulasoto abıu sana bise diim ben hayatımda ilk defa vitesli kuılandım ve cok guzel bı duygu yani o kadar sewındımkı bunu kımse bılemez saten motoru kullanınca vıteslerı ayagım kendı atıo yanı aklım hıc orda kalmıo sankı ustası gıbı ve cok guzel bıse ulasoto abi sana bise dıcem sen motoru 2.5 milyaramı satıon ??? ve babama sorum belkı alır ama pazarlık yaparmısın babam ewet dese??? cevabını en kısa surede ıstıoomm ?? byy

bide bise soracam sana ulasoto abi sen motorla en fazla kac yaptın ve kac bın klımetyerede
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Kardeşim !

Slm coktandır aranızda deıldım herkese selam ulasoto abi seni yordum kusura bakma ** arkdasım racer konunı 200 almıs ama buyuk bı eseklık etmıs ulasoto abıu sana bise diim ben hayatımda ilk defa vitesli kuılandım ve cok guzel bı duygu yani o kadar sewındımkı bunu kımse bılemez saten motoru kullanınca vıteslerı ayagım kendı atıo yanı aklım hıc orda kalmıo sankı ustası gıbı ve cok guzel bıse ulasoto abi sana bise dıcem sen motoru 2.5 milyaramı satıon ??? ve babama sorum belkı alır ama pazarlık yaparmısın babam ewet dese??? cevabını en kısa surede ıstıoomm ?? byy

bide bise soracam sana ulasoto abi sen motorla en fazla kac yaptın ve kac bın klımetyerede

Aferin sana ! bu motor işi bayagı sardı seni ! ewt kardeşim motoruma son 2500 ytl istiyom ve fiyat sondur ve 1300 km de son sürati 140 gördüm. ama daha açılmadı. ve sen alırsan motoru kask ve özel eldivenimi hediye verecem :D
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
bu motoda bir gariplik var önde çift disk kadran 120km/h amaç çabuk durmaksa abs yoksa aninda yeri boylarsın 200cc raha 140 km yi görmesi lagzim
 
Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
107
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu motoda bir gariplik var önde çift disk kadran 120km/h amaç çabuk durmaksa abs yoksa aninda yeri boylarsın 200cc raha 140 km yi görmesi lagzim

200 kanuni racer rodajdan sonra 130 civarı son sürat düzde 130 üstüne çıkan yok bildiğim kadarı ile.
diskin çift olması güzel ama ads sistemi yoksa kilitlenmesi çok kolay olur. gerçekten abs olup olmadığını fren disklerinin iç kısmında tırtırlı bir bölüm vardır. algılayıcılar tekerin kilitlenip klitlenmediğini oradan anlarlar. genelde 10 000 ytl altında basınç dengeleyici sistemler var bunu abs olarak söylüyorlar oradaki abs üretici firmanın adıdır.
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
bu motor üstten egzantriklimi (sohc) yoksa alttan egzantriklimi(ohv) alttan ise vibrasyon olur benden sölemesi
ve çin malı motoraların km saatleri 10-15 km fazla gösteriyor!
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
140
enis89 son iki yazinda yanlis bilgiler gordum
1- onde cift disk ve kadran 120 olması, abs omaması yeri boylamak icin gerekli fiziksel etkenler değildir.
2-alttan egzantrikli ama dengeleyici unite var yani titresim benim motora gore cok daha az.(ikisi de aynı motor 200 gs de dengeleyici var, benimkinde yok)
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
usrneym peki ozaman yeri boylamak için degil ise çabuk durmak için degilmi nedir?
 
Katılım
22 Kas 2006
Mesajlar
29
aytekin kardeş ben aranıza yeni katılmak üzereyim, butun yazılarınızı baştan sona okudum sen bu işi en ilerletmiş kişisin. sana birkaç soru sorucam;
yurt dışında bu motoru şekillendirenlerle konuşuyormuşsun ordan grenej siparişi verelim abi. 1 tane gelse yeter onun kalıbını döktürürüz. burda o kalıba ihtiyacı olan birsürü kişi var. kalıp parasını paylaşırsak nerdeyse bedavaya gelir. hepimiz aynı yerde döktürürsek yine bi maddi avantaj elde etmiş oluruz. olmadı çizimi iyi olan bir arkaladaş bize çizsin onu döktürelim. bu grenej işlerinden anlamam ama ben kalıp ve döktürülecek yerleri bulabilirim. şimdi napalım?...

bu arada satılık diyen arkadaşlar verdiğiniz fiyatlarla neden satamadığınızı söyliyim. bu yazdıklarımın farkına her aklı başında insan varır ve anlar...
en ii fiyat şu anda 2. elde 2500ytl bide buna 350 veya 400ytl üstüne alma masrafı eklenicek yani muamele masrafları ee oldu 2850ytl 2900ytl ve alınan motor en az 1500km nasıl kullanıldığı belli değil...
sıfırı 3300ytl ve 150ytl ruhsat yani 3450ytl maliyetle sıfır motor almış olucaz...
şimdi 600ytl fark verip SIFIR mı? yoksa hala 600 lira için kendinizi riske mi atrsınız...?
satan arkadaşlar sizde bidaha düşünün...

bunu yazıorum neden bende 2. el düşünüyorum ama bu şartlarda asla almam...
varsa 2000ytl fiyatla adam gibi motoru olan alırım.
eminim o paraya dağılmışını alırsın diyenler çıkıcak onlarla polemiğe bile girmicem.
bu yazıların hepsi anlayana...
nasıl olsa motor 2000ytl satana + bida alım satım masrafıyla 2400ytl falan gelicek, bilmem anlatabildimmi?
alıcağım motorda en az 1000ytl kar etmeliyim ki 2. el alayım...
şimdi bana yazın bekliyorum...

evet online olan arkadaşlar siz bişey demicekmisiniz bu konu hakkında?
ben ni yanlış düşünüyorum... hadi yazın bişiiler...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
20
crayzboyone kardeş ne oldu şu anket geldimi eline fiyatlarıı falan bellimi ama benim düşüncem 2007 yılı motosiklet pazarıı baa rekabet olcak nedeni ise bu yıl bayya bi motosiklet satıldı vee ona göre motor girişi olacak ve satamaycaklar bunun içinde fiyatlar düşebilir . (bu benim düşüncem ama tam terside olabilir sadece bi tahmin)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst