ulasoto abi ben su an adanadayım merak ettım nerde oturdugunu bıde sıze bıse tum forum okurlarına zealsun gs200 ********* 250 DOLAR zam gelcekmıs parca zamımı ne ben besıktasta bayısıyle konsutum motor alcaklar yanı hemen alsın yoksa 400mılyon fazla vermek kalırsınız:cyclopsan
ulasoto abi sen motorunu satcan mı satcaksan kaca ??? bi arkadas alcak ta bızım ondan sordum bide sana bıse dıeecem aytekın dıe bırısı vardı demı sımdı oo nerde nıe hıc takılmıo sıteye hanı sız ıı konbusuodunuzya belkı arkdassınız dıe bılırsın dır?????? :silent:
keskin03 abi inanmıyosun ama gelıo adamınbiriyim dedigi abinin lafı dogru adama 1haftaya anket gelcek neyın ne kadar oldugu ozaman bakarım dogru olup olmadıgını ?? ikinıze de tesekur ederım mesajıma cevap yazdıgınız ıcın he bıde ulusoto abi sen motoru satıonmu arkadas bu matorlardan ikinci el alcak satarsan yanı solerım bı bakar
arkadaslar sıze bıse sorcam bu zealsun motorlar 6 vites dı dımı ??????
Slm coktandır aranızda deıldım herkese selam ulasoto abi seni yordum kusura bakma ** arkdasım racer konunı 200 almıs ama buyuk bı eseklık etmıs ulasoto abıu sana bise diim ben hayatımda ilk defa vitesli kuılandım ve cok guzel bı duygu yani o kadar sewındımkı bunu kımse bılemez saten motoru kullanınca vıteslerı ayagım kendı atıo yanı aklım hıc orda kalmıo sankı ustası gıbı ve cok guzel bıse ulasoto abi sana bise dıcem sen motoru 2.5 milyaramı satıon ??? ve babama sorum belkı alır ama pazarlık yaparmısın babam ewet dese??? cevabını en kısa surede ıstıoomm ?? byy
bide bise soracam sana ulasoto abi sen motorla en fazla kac yaptın ve kac bın klımetyerede
bu motoda bir gariplik var önde çift disk kadran 120km/h amaç çabuk durmaksa abs yoksa aninda yeri boylarsın 200cc raha 140 km yi görmesi lagzim