Zealsun ZEALSUN ZS 200 GS Sport

Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
outlawwanted' Alıntı:
arkadaşlar meraktan ölücem http://www.bikepics.com/pictures/498735/ bana bu adamın bu motorunun arka kuyruk kısmını nasıl kaldırdığını açıklayabilirmi acaba? teknik olarak bu türlü ulaşamadım ama lütlen bilgili olanlar el atsın konuya ..


Her ne yaptıysa görüntüsü çok güzel olmuş. Kesim kaynak olduğunu sanmıyorum, burada meraklı bir arkadaşımızda bu konuyla ilgileniyor, fiberden kalıp yapıp döküyorlarmış sadece ilave parça. 200-250 ytl civarında maliyet çıkarttılar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
chocolateman' Alıntı:
Her ne yaptıysa görüntüsü çok güzel olmuş. Kesim kaynak olduğunu sanmıyorum, burada meraklı bir arkadaşımızda bu konuyla ilgileniyor, fiberden kalıp yapıp döküyorlarmış sadece ilave parça. 200-250 ytl civarında maliyet çıkarttılar.

Benim dediğim fiber grenaj dökümü değil o başka mevzu da, motorun arka kuyruk açısı bizimkiler gibi değil daha dik duruyor. Yüksek ihtimal şasenin kuyruk kısmıyla oynamışlardır, yoksa arka tekerle çamurluk arasında 30cm mesafe yakalamak kolay değil.
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
aitho' Alıntı:
Benim dediğim fiber grenaj dökümü değil o başka mevzu da, motorun arka kuyruk açısı bizimkiler gibi değil daha dik duruyor. Yüksek ihtimal şasenin kuyruk kısmıyla oynamışlardır, yoksa arka tekerle çamurluk arasında 30cm mesafe yakalamak kolay değil.

Haaaaaa! :)

Ben o kısmını anlayamamıştım.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
aslında sadece arka amortisörün yükseklik alçaklığı bir vida yolu ile ayarlanabiliyor yaklaşık 6-7 cm kadar farkedebilir kesip biçmeye gerek yok, o şekilde de yapmış olabilirler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bana sorarsanız motorun arka kuyruğunu kaldırmak müslümana gavur eziyeti olur. Bu haldeyken bile 100-150km gezindinizmi artçınızla kollara binen yükten bilekler mort oluyor. Ama fena da durmuyor hani bakalım bilekler miii kuyruk yüksekliğimi evla :cherry:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
2
BBRR' Alıntı:
Bir çok arkadaşın ortak sorusu olan cbr 125 ten başka yeni başlangıç için hangi sport model var sorusuna yanıt gün geçtikçe artmakta ama cevap hep pahalı modellerden gelmekte idi derbi gpr 125, aprilla rs 125 gibi fakat bu makineler hem iki zamanlı hemde fiyat olarak cbr ın çok üstünde 2 zamanlı olmasıda kafaları karıştırıyor

son Adana ziyaretimde POLEN motor kataloktaki ZS 200 GS modelini ocak 2006 itibarı ile piyasaya sürmeye hazırlandıklarını söyleyince bu segmenttede ortalığın kızışacağı belli oldu motorun teknik özelliği olarak çok fazla ayrıntı şirketin sitesinde mevcut değil ama resime bakarak şunu söylemek mümkün ön arka disk fren ayrıca siteden 14,2 kw veya 19 hp güç ürettiği ve 200 cc 4 zamanlı tek silindirli olduğunu öğrenmek mümkün
son olarak motor anahtar teslim 3700 ytl ye piyasaya sunulacak bu fiatta çok cazip
şirketin sitesi şu
www.polen-tr.com

satış müdürü: Ahmet ŞAFAK
tel:0 322 459 07 69


zs200gs9ur.jpg


ÖN LASTİK 110,70-17 ARKA LASTİK 140,70-17
MAX GÜÇ KW/R/MIN 14,2/8000
SİLİNDİR HACMİ TEK SİLİNDİR 4.ZAMANLI 200CC


satış fiyatı:3600 ytl


MT zs200 gs kullanıcıları

NİCKİ MOTORU RENGİ YER
1-MELBUR ZS 200 GS Kırmızı beyaz
2-ULASTURHAN ZS 200 GS Kırmızı beyaz
3-LEOPAR ZS 200 GS Kırmızı beyaz
4-ZSARA ZS 200 GS Kırmızı beyaz
5-MOUNTAİNEERABLE ZS 200 GS Kırmızı beyaz
6-SEMİH20 ZS 200 GS Kırmızı beyaz Kocaeli /Gebze
7-PARADAYZ ZS 200 GS Kırmızı beyaz
8-GRAFİKER ZS 200 GS Kırmızı beyaz
9-AİTHO ZS 200 GS Kırmızı beyaz
10-MAVİ YELKEN ZS 200 GS Kırmızı beyaz
11-RAMAZAN_111 ZS 200 GS Kırmızı beyaz
12-TAİNTED LOVE ZS 200 GS Kırmızı beyaz
13-NORTALLO 84 ZS 200 GS Kırmızı beyaz
14-KAMİL ASLAN ZS 200 GS Kırmızı beyaz
15-Y.FATİH ZS 200 GS Kırmızı beyaz

bu motorun kırmızı/beyazdan başka rengi yokmu ya :)
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Maalesef yok :pale: ama zs 250 nin siyahı var şu an >Türkiye'de yok ama gelecek... Fiyat ise buna göre tuzlu 5000 ytl...
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
546
beyler bu zealsunu Ankarada satan kim ya bulamadım o kadar aradım bi el atarmısınız?
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
kenya' Alıntı:
Maalesef yok :pale: ama zs 250 nin siyahı var şu an >Türkiye'de yok ama gelecek... Fiyat ise buna göre tuzlu 5000 ytl...

Dostum bu 250'lik ne zaman gelecek haberin varmı? Yandan bakınca hayabusa'ı andırıo sanki :p
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
NoVaRiX' Alıntı:
Dostum bu 250'lik ne zaman gelecek haberin varmı? Yandan bakınca hayabusa'ı andırıo sanki :p
Ya tam olarak bilmiorum. Ama bende Zealsun'un başka modeli var söylediklerine göre yeni mallar ağustos 24 te falan gelcekmiş. Eğer o partide ZS 250 yide getirirlerse ağustos sonu burda ama bunların işine belli olmaz :)
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
semih kırmızı noktana tıkladım :)

Bu arada grafiker abi videolar için çok teşekkür.
Ben daha motoru alamadım evet bir kaç problemim var.
almak istesemde zaten piyasada şu anda yok maalesef :pale:
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
35
Hangi yağı tercih ediyorsunuz birde nekadar yağ koyuyorsunuz bilgileriniz için şimdiden teşekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
15-40 Castrol GT4 1 litre kadar alıyor 20-25 YTL fiyatı var
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
aitho' Alıntı:
15-40 Castrol GT4 1 litre kadar alıyor 20-25 YTL fiyatı var

Dostum bu konularda bilgilisin. gy-200 de 20/50 kullanıyorum sürekli yaz döneminde çok ısınıyor motor. 15/40 hele su gibi oluyor, en son değişimde 440 gram 444 katkı, 600 gram 20/50 kullandım. Sakınca olur mu sence? Hatta şu daha katı olan Rom lardan düşünüyorum yağı kalınlaştırmak için.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar Chocolateman;

20-50 yağları bende yıllardır kullanırdım motorlarıma kışında 15-40, ama şimdi servisteki ustalar "Yook olmaz tü kaka" deyince garanti sevdasına vazgeçtik. Walla bu çin motorları bir ilginç, yılların tecrübelerini bıraktık gitti bir kenara.

Bence 20-50 kullanmanda bir sakınca yok hatta faydalı bile olur sıcak günlerde AMA AMA AMA 444 gibi katkı maddelerini kullanmaman kanısındayım. Malun şanzıman-debriyaj-krakn-piston hep aynı yağı kullanıyor motorlarda, debriyajda kavrama sıkıntısı çıkarabilir bu tür katkı maddeleri.

Daha kalın yağa gelince; yağ ne kadar kalın olursa yağlama o kadar kötü olur, çok kalın yağ görevini yerine getirmez. Kışın 10-40, 15-40 yazında 20-50 tamamdır bana sorarsan. Katkı maddesi olarak geçen BBRR bi konu açmıştı "Bor İçerikli" bir katkı maddesi hakkında ama debriyaj mevzusundan yine emindeğilim bir araştırmak lazım.

İyi Seyirler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst