- Katılım
- 21 Nis 2006
- Mesajlar
- 54
slm millet.uzun zamandır siteye giremiyodum.ama artık girerim.sonunda zs200gs aldım allaha şükür.şimdilik herşey çok ii gidio.yakında videoları atarım
es83tr' Alıntı:
Tornedo' Alıntı:kaç para abi![]()
güzel gerçekten ama iki zamanlı kasa gibi duruyor belli olmaz tabe :wiinkk:
hacker_2834' Alıntı:Arkadaşlar aranızda zs-200'ü 2.el satan birisi varmı yada senet yoluyla 0 km satış yapan bayiler varmı kredi kartı yok bankadan kredi çekemiyorum ancak senet yoluyla taksitle alabilirim 0'ını ama 2 .el varsa alıcam peşin paraya
Bide Gilera hakınnda bilgi edinmem gerekio biliorm burası zealsun topiği ama en azından bi link verin ben aradım bulamadım özellikle GFR125 modeli için??