Zealsun ZEALSUN ZS 200 GS Sport

Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
9
:) ewet çok haklısın okan paramız olmadığı için bu çinlilerle uğraşıyoruz dediğin gibi para olacak alacaksın honda yamaha güvenle bineceksin inşallah alırsın bi gün honda
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
561
tolga haklı olabilirisin yalnız şuda var model olarak ayrı bir kulvarda olmasına rağmen bizim crusierlarla 5000 e yaklaşan arkadaşlar var sorunsuz devam ediyorlar yollarına inşallah öylede devam ederler ve bu fiyat aralığında muadilleri ile kıyaslayacak olursan gayet kaliteli zealsun ayrıca size montaj ve servis veren ustanın kalitesi anlattıklarına göre tartışılır yaşadığın sorunlar cidden üzücü umarım en kısa zamanda çözülür
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
umarım hepımız oyle alettlere bınerız:) ama tabı herseyın hayırlı olsun bı canavar alıp olmekte var ısın ucunda
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tolgaha770' Alıntı:
okan kardeşim belki bu motora binen arkadaşlar bana kızacak ama onlardan tekrara özür diliyorum ama bu en fazla 1 yıl ömrü olan bi motor bnece herşeyden önce bu motor çin malı hangi çin malının 2 yıl dayandığını gördünüz bu motorlarla arkadaşlarımız 100 km gibi ciddi bi hızın üstüne çıkıyolar bu kalitede bi motorla 100 ün üstüne çıkmak bana göre haytıyla oynamk demek ben bu motoru almadan önce bunları düşünemedim bu motorun sadece görünüşü güzel internetten bi zealsunu 200 cc liği satanların sayısına bakın 20 ye yakın kişi motor daha 150-500 km lerde olmasına rağmen satışa çıkarmışlar

Walla tolgaha770; ben motoru ve motorculuğu yıl hesabıyla değilde yol-km hesabıyla ölçerim. Sanırım motoru 15 günde 1800km'de olan bir ben varım. Motor benim için araç değil amacın kendisidir, üzerinde olayım da nereye gidersem gideyim önemi yok, bu benim için yıllardır böyle. Ne yanıma eş dost ararım nede ardıma artçı basayım gideyim yeter :cherry: Ondan dolayı da bu motorun ömrü bana uzun gibi geliyor. İstanbulda bir moto kurye arkadaş 35.000km'de motorunda tık yok, başka bir forumdaki arkadaş en son 58.000km'de keza onda da ufak tefekler harici motorun inmişliği yarılmışlığı yok. Buradaki arkadaşların dediği 3.000-5.000km'ler devede kulak kalıyor. Hele 60km süratte dediğin kafa sallamayı ben 130-140km hızlarda bile yaşamadım. Makina hakkındaki referanslar sağlam. GSX-R 750 makinesi olupta şehir içinde benzin tasarrufu yapmak için bile bu motoru alanlar var onlarda gayet iyi yorumlar yapıyorlar.

Önceki mesajımda da dediğim gibi kalite kontrol sorunlarından dolayı sana "Ayıplı Ürün" denk gelmiştir, eh zaten kanunlar belli ya geri ödeme yaparlar ya da ürün ayıpsızı ile değiştirilir. Hakkında hayırlısı neyse, gönlünden ne geçiyorsa öyle olur inşallah.

Birde motora yeni başlıyorsan, benim elim ufak tefek işlere yatkın değil ıvır zıvırla uğraşamam başımı ağrıtmasın diyorsan markalara bak 125cc falan biner gidersin. Yaz bitmeden motorsuz kalma da ne olursa olsun altında :cherry:
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
tolgaha770' Alıntı:
bu motorların servislerini bayilikler yapıyo tabi bayilerin kullandığı ustalar ne kadar kaliteli tartışılır burdaki servis motorun sorununu çözemedi motoru adanaya göndermek istiyolar ayrıca bu zealsunu balıkesirde 5 kişi kullanıyo ve 5 motorsikletin motorundan istenmeyen sesler geliyo fabrika bunun normal olduğunu söylüyor sizdede bu ses sorunu varmı arkadaşlar

Malesef bütün firmalar için geçerli bu, satıcı bayi kimi isterse ona servislik veriliyor, bisiklet mobilet tamirciliğinden 4 zamanlı motosiklet servisliğine geçilebiliyor, bu da senin yaşadığın gibi problemlere neden oluyor. Daha önce kanuni 250 vardı bende, servisi mobiletci .... diye anılır, motor siyah duman atıyordu götürdüm güya servis, yapamadı gittim dışarıda başka birine yaptırdım. Servis olayı çok önemli, mağlum o motoyu toplayan servis, tutar normal anahtarla bisiklet toplar gibi toplarsa motoru 50 km ile giderkende kafa sallar. Ne diyelim senin şanssızlığın tamamen.

Ben Konya da yaşıyorum, iki tane servisi var ikiside sağlam. Hiç çekinmeden götürüyorum motosikletimi... Değişmesi gereken parça varsa bana sormuyorlar bile, garantiye giriyorsa değiştiriyorlar.

Tüm kullanıcı arkadaşlara şunu tavsiye ederim, kullandıkları motoyu iyice bi incelesinler, neresinde ne vida var, sistem nasıl işliyor. Hiç olmazsa haftada birkez şöyle bir gözden geçirin, gevşeyen yağ isteyen yerleri var mı? En iyi servis öncelikle kendinizsiniz. Motoyu götürüp usta şuna bak demek ayrı, şurasında şu var burasında bu var yapılacak demek ayrı.
 
Katılım
5 Tem 2005
Mesajlar
45
Bende bu zamana kadar hiç bir sorun yaşamdım.. 1000 km yaptım şimdiye kadar.. şuan için hiç bi problemim olmadı..şehir içi trafiğinde dur kalklara ve devirinde tam kullanamama rağmen 40 YTL benzinle 450 km yol yaptım.. bundan sonra sanırım 80-90 kuruş gibi bi rakama mal olcam km başına...
Bu arada motoruna modifiye yapan sticker yapıştıran felan varmı.. neler yapabiliriz bu motora
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
9
arkadaşım bu motoro granaj taktırabilirsin hava ile soğutmalı bi motor ama alt kısma granaj oluyor benimnkinde problem olmaa yaptıracaktım ayrıca ikinci bi egsoz takma imkanıda var cantlarıda çelik kırmızıya boyatabilirsin biz bütün renkleri denedik fotoshopta en güzel kırmızı yakışıyo
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
grafiker' Alıntı:
Bende bu zamana kadar hiç bir sorun yaşamdım.. 1000 km yaptım şimdiye kadar.. şuan için hiç bi problemim olmadı..şehir içi trafiğinde dur kalklara ve devirinde tam kullanamama rağmen 40 YTL benzinle 450 km yol yaptım.. bundan sonra sanırım 80-90 kuruş gibi bi rakama mal olcam km başına...
Bu arada motoruna modifiye yapan sticker yapıştıran felan varmı.. neler yapabiliriz bu motora
soruna en iyi chokolatman cevap verebilir :)
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
60
evet arkadaşlar buyrun gözünüz aydın siyah zealsun 250cc satışta ne zaman ülkeye girer bilinmez ama işin tadınıda kaçırmışlar bisanın yapmasını beklediğimizi polen yaptı ! 200cc=3600 - 250cc=5000 lira e yuh artık polen firmasının yaptığı biraz ayıp değil mi sizcede? millet habire siyah sordu siyah istedi 200cc değil 250cc istedi alın işte sonucu 200lük makinaya da 250lik makinaya da 500 lira zam.. neden arz talep meselesi. canım ülkem televole türkiyesi rant haraç mezat ülkesi ; 50cc için 1,4 lira fark ettirdiler makinayı tek kelime ile ' AYIP ' yani...(ayrıca 200lük model piyasaya 2650 liradan girmişti hatırlarsanız yanisi 2 zam ve son 250cclik fiyatla 2kere ayıp oldu bizlere )

http://www.polen-tr.com/urunler_2.htm

evet bakalım bundan sonra ne olacak? fiyat performans kriterleri ile öne çıkan bu makinayı nasıl bi satış grafiği bekliyor.zaten 3lira 5 lira ,kredi , taksit bir şekilde zar zor insanlar motor heveslerini bir şekilde almaya çalışıyorlar ama bu aç gözlü satış taktikleri insanda ne heves ne zevk bırakmadı.

benim kaplanı satıp bi naked felan alacam die uğraşıyorum yada rotayı tekrar zealsuna çevirmişken benim içinde ancak 5000 ytl lik bir hayaldir artık siyah 250...

ama ahtım olsun bende istediğim gibi bi makina alamazsam bu tigerı da aynı paraya mal edip masraf edip aleme ibret tek yapmazsam .......... o kadar diyorum yani sormayın agalar feci kuruldum...

herkese kazasız belasız keyifli sürüşler
saygı-sevgi
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
abi çokdan vardı o motor yaf :) sen sorsaydın biz söylerdik :cat:
Fiyat konusuda valla pek fazla koyduklarını düşünmüyorum.Honda cbr125 lerde aynı artış söz konusu.Ben 3.100 den anlaşmıştım bir adamla bugun aradım yok 3.500 oldu bilmiomusun dedi bende yok 3.600 oldu sen bilmiomusun dedim o bizde indirim var 3.500 yaptık dedi :queen: Çok komik satıcıları var zealsunun.
Arıyorum bi kaç bayi zealsun zs200gs varmı diyorum adam zelsun mu o ne dio :silent: Sonra ben gene zs200 varmı diyorum zs mi o ne dio sonra dönüo "murat abi zeassun varmı sizde dio yomuş bizde dio ii günler çatt" neyse sözümü bitirirken "bir başkadır benim memleketim..." :rendeer:
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Sticker leri kendimiz de yapabiliriz. Kırtasiyecilerde renkli yapıştırma rulolar var, onlardan alıyosunuz sonra pc de üzerine yazacağınız şeyi yazdırıp maket bıçağı ile kesiyosunuz. Hazır stickerler, tuning magazalarında var. Ahanda size bir iki resim. Sticker manyağı oldu moto.




Bu da kask üzeri sticker, resimi internetten bulup bir reklamcıya baskı yaptırdım. chocolateman yazısını kendim yazdım.

 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
9
arkadaşlar ben 15 gün önce 3,100 e aldım zealsun 200 lüğü ama bildiğiniz gibi motor ayıplı çıktı aldığım satıcı 1 ay içinde fiyatının tekrar düşeceğini söylüyo ne kadar doğru bilmiyorum ben haala kurtulmaya çalışıyorum motorumdan .şuanda motorun satış fiyatı burda 3,500 plaka dahil
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
46
Arkadaşlar aranızda zs-200'ü 2.el satan birisi varmı yada senet yoluyla 0 km satış yapan bayiler varmı kredi kartı yok bankadan kredi çekemiyorum ancak senet yoluyla taksitle alabilirim 0'ını ama 2 .el varsa alıcam peşin paraya :)

Bide Gilera hakınnda bilgi edinmem gerekio biliorm burası zealsun topiği ama en azından bi link verin ben aradım bulamadım özellikle GFR125 modeli için??
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eleman motora grenaj falan da döktürmüş altı kapalı baksanıza, yani makina soyulup güzelce şaseyle falan oynanmıştır kesim-kaynak falan. Herhangi bir ustaya teklif ettiğinde söyleyeceği ilk söz "Motorun garantisi iptal olur" olacaktır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst