- Katılım
- 16 Ağu 2006
- Mesajlar
- 175
- Konu Yazar
- #1
Meraba arkadaşlar.. Ben yaklasık 8-10 senedir 2 teker aşığıyım.. Yalnız son bir yıldır devamlı üzerindeyim.Ehliyetimi aldıktan sonra inmedim zaten üstünden bi daha :wiinkk: Bu forumda yeniyim ama ilk forumum değil :cat: Zaten bir diğer motosiklet grubunun üyesiyim ve işte M.T deyim.
Suratınıza çarpan rüzgarınız eksik olmasın dostlar.. :cat:
Suratınıza çarpan rüzgarınız eksik olmasın dostlar.. :cat: