Zat 'ım la geldim,selamlar..

Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
175
Meraba arkadaşlar.. Ben yaklasık 8-10 senedir 2 teker aşığıyım.. Yalnız son bir yıldır devamlı üzerindeyim.Ehliyetimi aldıktan sonra inmedim zaten üstünden bi daha :wiinkk: Bu forumda yeniyim ama ilk forumum değil :cat: Zaten bir diğer motosiklet grubunun üyesiyim ve işte M.T deyim.

Suratınıza çarpan rüzgarınız eksik olmasın dostlar.. :cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
hoşgeldiniz arkadaşlar aramıza burada umduğunuzdan ve tahminizden daha iyisini bulursunuz umarız

kazasız günler diliyorum..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ikinizde hoş geldiniz
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
ah ahh ne yapalım biraz yanaşalım bari yeni gelenlere yer açalım arkalarda kalmasınlar :wiinkk: :wiinkk:
şaka bir yana hoşgeldiniz sefalar getirdiniz yeni gelen arkadaşlar... burası olmazı olmayan burası olduğu kadar olan....:rendeer: :rendeer: :rendeer:

şimdi dikkat ettimde sitede iki tugrul oldu aranızdaki tek fark sondaki L harfi birinin nicinde büyük diğerinde küçük umarım karıştırılmazsınız.. :silent: :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
175
ah ahh ne yapalım biraz yanaşalım bari yeni gelenlere yer açalım arkalarda kalmasınlar :wiinkk: :wiinkk:
şaka bir yana hoşgeldiniz sefalar getirdiniz yeni gelen arkadaşlar... burası olmazı olmayan burası olduğu kadar olan....:rendeer: :rendeer: :rendeer:

şimdi dikkat ettimde sitede iki tugrul oldu aranızdaki tek fark sondaki L harfi birinin nicinde büyük diğerinde küçük umarım karıştırılmazsınız.. :silent: :silent:

:queen: tugrul & tuqruL :queen:

Hepinize teşekkür ediyorum arkadaşlar.. Bir motor aşığını ancak diğer motor aşıkları anlar. Artık gezilerinizde de bulunmak istiyorum.Zaten bi kaç hafta önce sarıyer sahilde sizin grubun kornalar eşliğindeki konvoyuna katılmıştım.Dehşetti :D Artık bende aranızdayım.

Saygılarımla motor aşıkları :wiinkk:
 
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
134
hoşgeldiniz arkadaşlar umarım iyi vakit geçirir kalıcı dostluklar edinirsiniz.

Kasksız aslaaaaaaaaa çıkmayın yola!

sevgiler...
 
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
175
Çok sağolun arkadaslarr.. Aranıza katılmak muhtesem bı duygu.. :queen: GEzilerde görusmek dileği ile.. Bu arada istanbuldayım :wiinkk: :bounce:
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
Çok sağolun arkadaslarr.. Aranıza katılmak muhtesem bı duygu.. :queen: GEzilerde görusmek dileği ile.. Bu arada istanbuldayım :wiinkk: :bounce:


zaten genel bilgilerinde istanbul yazıyor, anadolu mu avrupa mı bi de onu sölersen sevinirim... ben anadolu yakasındayım ve genelde yol sorunu yüzüne hep bu taraftaki toplantılara katılıyorum ama bişey soracağım sarıyer sahildeki sürüşte konuştuğum ve yakamdaki kartı söküp verdiğim kişi senmisin yoksa o başka arkadaşmı onu merak ettim şimdik :silent: :silent: :silent: çok meraklı bişeyimdir ben , hiç özüme benzemem :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş geldin arkadaşım...
 
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
175
Aramıza hoşgeldiniz...:cat:

Sağol arkadasım :) :cherry:

zaten genel bilgilerinde istanbul yazıyor, anadolu mu avrupa mı bi de onu sölersen sevinirim... ben anadolu yakasındayım ve genelde yol sorunu yüzüne hep bu taraftaki toplantılara katılıyorum ama bişey soracağım sarıyer sahildeki sürüşte konuştuğum ve yakamdaki kartı söküp verdiğim kişi senmisin yoksa o başka arkadaşmı onu merak ettim şimdik :silent: :silent: :silent: çok meraklı bişeyimdir ben , hiç özüme benzemem :queen:

Yok benim fazla vaktim yoktu.Duramadım, sadece konvoya katıldım ve 15 dk fln beraber bi yolculuk yaptık.Muhtesemdı, ondan sonra bi kaç kez daha gittim sarıyer taraflarına ama denk gelemedım :pale: Bu arada Avrupa yakasındayım.Gaziosmanpaşada oturuyorum.

hoş geldin arkadaşım...

Çok teşekkürler.. :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
175
Eywallah arkadaşlar çok sağolun :) Sizlerle (motor sevdalıları) olmak çok güzel.Zaten motor kullanıcısıydım ama bu şekildeki gruplaşmalar inanın çok güzel :) Hele o selamlaşma (iki motorcunun kornalar aracılığıyla selamlaşması)kısmı ayrıcalıklı hissettiriyo kendini :) Sizleri seviyorum..
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Aramıza hoşgeldin...:rendeer:
Umarım forumda aradığını bulur, kalıcı olursun.
 
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
175
Çok teşekkürler arkadaşlar .) bende bu motor aşkı varken epeyce beraber olucaz. Saygılarımla ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst