Mondial Zat 150 hk.da-2.el almayı düşünüyorum

Katılım
13 Eki 2009
Mesajlar
19
Yine döktürmüşsün vallahi çok saolasın. Acayip makbule geçti saol tekrardan.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kursunes kardeşim çok teşekkür ediyorum gerçekten üşenmeden yazdın valla. Allah razı olsun. Dediğin gibi ikinci el yerine küçük bişey al sıfır olsun 2 yıl garanti vs var en azından. Biraz önce bi yazı okudum mondial işine hiç girmeyin diyor. Bu seferde sıfır kebapçı motoru alacaksam bu ne olmalıyı tartışıyorum içimle :)

Hazır el attın konuya hadi bide sıfır bi kebapçı motoru söyle kardeş.

biraderim bak ben 4 yıldır buradayım...fasa fiso yapmayız...sana o kadar mesaj yazdık muhatap almadın adımız bile geçmedi...alırım yazılarımı ben asabiyim biraz...ben anlayana yazarım...eğer birilerini muhatap alacak bana bişey yazmayacaksan silerim olur biter...sana gerçekleri yazdım ...kursunese teşekkür etme sebebini anlamadım veya bana etmemeni...biz başka bişeymi yazdık...dediğim gibi sana nokta atışlarda yaparım alman gereken modeli linki bile veriririm ...ama saygılı olman kaydıyla...saygı isterim...sırf çaynaya bok atmak için yazmadım ...sana yardım etmek için yazdım...değerimi bilmeyeceksen editliyorum 10 dakika sonra...
 
Katılım
13 Eki 2009
Mesajlar
19
mete_han, birilerine değil ben herkese de teşükkür ettim. Allah razı olsun herkesten. Yanlış anlama beni, ben yeniyim toplasan 10 mesaj bile atmamışımdır. (senin 13055 mesaj yanında bir hiç yani) Olabilir, yanlış anlaşılma vs. ama bu demek değil ki seni veya diğer yazanları es geçtiğim anlamaında.

Hazır konu açıldı nokta atış yazmışsın, bişey sorayım dün biraz araştırdım yine. SYM joyride200 çok hoş, daha önceki mesajlarda da yazmıştım zaten. Ama bunun için acayip övgü var, hatta olumsuz yazı bir-iki tane okudum başka yok. Biraz sabredip bu motora yönelicem (2.el tabi)

Ben zat için 3000-4000 km ikinci el konuşmuştum burada ama bu motor için km yi çok önemsemiyor birkaç ark. Yani 10.000 dahi olsa iyi motordur yeter ki iyi kullanmış birilerini bul deniyor.

Fikir alabilirmiyim?
 
Katılım
18 Haz 2008
Mesajlar
163
Dönüp dolaşıp yine de yavaş yavaş doğru yolu buluyorsun sanırım :)

ZAT 150 yerine SYM joyride200, Toplum Destekli Polisler de bundan kullanıyo biliyormusun. O yüzden servislerinde yedek parça bulunma durumu da fark eder heralde. Bak bence bulunduğun yerdeki SYM servisini bulup bi ziyaret et, hem ellerinde 2.el vardır bakarsın uygun fiyat-taksit filan yaparlar. ZAT nasıl diye de sormayı unutma :p

mete_han abim bi kusurumuz olduysa affola, sonuçta burda fikirlerimizi ve deneyimlerimizi paylaşıyoruz, ki senin deneyimlerin daha çok olduğu için bizim gibi acemilerden esirgememeni ve gençliğimizden, acemiliğimizden kaynaklanan böyle hatalarda bizi hoş görmeni diliyorum.
::thanks:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kursunes valla alınganlık yaptım...bi teşekkürü çok gördü levent bana ...küstüm...:p trip ondandı...kişisel değil inanın...

bende sym joyrıde konusunda hemfikirim...SYM kalitesi henüz piyasada anlaışılır bir durum değil...zamanla öğrenecek insanlar...doğru seçim olacaktır...bütçe net olarak yazılırsa sahibinden.comdan öneriler yapabilirim...kursunesin dediği gibi actıva alırsın ömrübillah sırtın yere gelmez...kebapcılar ne yaptılarsa yaptılar öldüremediler ...benim honda bayimdede satılık 2.el actıvalar var isterseniz görüşebilirim...model km bilmiyorum...sor derseniz sorarım bütçeyi bileyim ilanlarada bakayım...
 
Katılım
13 Eki 2009
Mesajlar
19
Ya çok teşekkürler tekrardan. Bu arada mete_han usta senin honda bayin mi var? nerede? SYM için buradan yazmıyayım ama şöyle söylim 7000 km joyride200 nasıldır? en az km bundan başlıyor. O kadar iyi motor ki demek ki herkes km yapmış :) çok nadir az km bulmak zaten. fiyat olarak da 3500-4000 arası. Ama şuan tabi, artık bir-iki ay sonrası ne olur bilinmez.

kursunes bilgi paylaşımına devam lütfen. Sizler gerçekten de yardımcı oldunuz bana. Bak doğru yolu da buluyom işte :)

Bu arada mete_han usta SYM için bildiğin iyi bir bayi varmı anadolu yakasında...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
3 yıldır gittiğim Çamlıcada D&B Motor var Honda Bayi..Gökhan Konşuk...adamımdır...activalarla ilgilenirsen bi kenarda tutuyordu satılığa hazır vaziyette 2.el...sym için bi arkadaşım dah avar...O da Eray...Yenikapıdaki Suzukı Tekay...SYM ana bayisi...joyrıodelara bayılırım...heleki o digital ekranına...sağlam olduğunu bilirim duyarım 2005 te mt üyesi federal nikli Bülent arkadaşımda vardı sürmekde nasip oldu uzun kmler yaptı onla...
 
Katılım
13 Eki 2009
Mesajlar
19
BEnde çamlıcaya çok yakınım, ama Gökhan Konşuk bakım yapar mı SYM için. Yani alırsam inş en yakın o diye söyledim. Yenikapı biraz ters bana, ama motor bakmaya gidebilirim oraya. Teşekkürler isim vermen gayet iyi oldu.

Senin dükkan nerede usta?
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
bence zat düşünme hele 2.el sebebi ise şanzıman sorunları sürekli yağ akıtıyror bide kasa büyük sık kayış koparıyor,ama mondıalın 125 mt si var 125 rt si var 150 hs si var onları düşünderim eğer mondıal alacaksan.
aldığın motor kayışı ilk kopardığında servisin kayışından değilde,mıtsubıchsı,powerluk yada bando japon tak çok uzun birsüre arkana bakma.

Sık kayış kopardığı doğruda,ben şu şanzımanın yağ akıtmasını anlayamadım.:pYoksa şanzıman varda bunlarda benmi bilmiyorum:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
BEnde çamlıcaya çok yakınım, ama Gökhan Konşuk bakım yapar mı SYM için. Yani alırsam inş en yakın o diye söyledim. Yenikapı biraz ters bana, ama motor bakmaya gidebilirim oraya. Teşekkürler isim vermen gayet iyi oldu.

Senin dükkan nerede usta?

Namazgahda Honda db var...Ümraniye girişinde...ben oraya giderim bakıma...SYM ye bakmaz bence...:psonucta bayi...ara mahle ustası değilki...

benim dükkan Sultanahmette seyahat acentası...:cherry:

Leventkurt şu ilana bi bak istersen hem Kadıköy'de hem kredi filan diyo, oto galeri sanırım.

Mete_han hocam sen ne dersin? Bu arada senin elinde satılık motorlar var mı? Sahibinden de yada internette bakabileceğimiz bi yer var mı?

[/URL]

dostum güzel düşük kmde...04 modelin 4500 kmde kalması çok garip ama...insan güvenemiyor şahıstam almayınca...
 
Katılım
13 Eki 2009
Mesajlar
19
kursunes bi tane de ben bulmuştum bu hoşuma gitti açıkcası. Ama attığın linkteki motor 2004 bu 2007. Km ondan daha çok ama 1500km fark var. Fiyat olarak da tabi farklı ama bilemiyorum. mete_han hoca bi bakarmısın bu iki linke sana zahmet.

http://www.sahibinden.com/sahibinden_daha_6000_de_siyah-86WQQaXQQ14078584WQQpXQQdisplayitem

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:28 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:26 AM ----------

2004-4500km dediğin gibi insanın içine kurt düşmüyo değil. ama bu 6000 km olan biraz daha iyi geldi gözüme. Bu arada kursunes senin linkteki motor markası için Trafik sorgu ekranından girdim markası SYRENA aynı marka mı acaba?
 
Katılım
18 Haz 2008
Mesajlar
163
Aslında dediğiniz gibi kurt düşüyor insanın aklına ama netteki resimlerle de olmuyor herşey, bence vaktin varsa gidip görmek en güzeli, neden olmasın belki ailesinden gizli almıştır, Alamancıdır, iş yada eş gereği binememiştir, bayan olabilir, hevesi geçmiştir yada farklı bi durum.

mesela benim eniştemin babasında 4500km de 1975 model Murat 124 var, adam Almanya'dan her yıl 20 günlüğüne geliyor arabayı garajdan çıkartıp yıkayıp yağını suyunu kontrol edip 2 çarşı turu atıp tekrar kilitliyordu.

Dediğim gibi vaktin varsa gidip görmen en faydalısı bence.
 
Katılım
13 Eki 2009
Mesajlar
19
müsait bi anımda gidip görücem. Ama bir yandanda para ayarlamaya çalışıyorum, çünkü gördükten sonra alma isteğim artacaktır büyük ihtimal ve içim içimi yemeden alabilmem lazım :)

Sence 6000 km çok mu? yani rodaj modaj kalmamıştır herhalde. yani herşeyiyle düzgün kullanan biri için. Bodoslama kullandıysa zaten işim olmazda yine de sormak istedim.
 
Katılım
13 Eki 2009
Mesajlar
19
Usta yapma ya, bir numaralı link teki motoru sevmedim açıkcası, yalan yok. Öyle tarz düşkünlüğü yok ama beğenmedim. İkincisi de süper ama ne bilim sanki içime sinmedi, ama güzelmiş. Bence sen benim şu anlamayan kafayı karıştırma :)

Okyanusun ortasına atıyon beni gel sahile doğru diyon :) mete_han usta sen şu 6000km olan motorla ilgili fikrini bi paylaşırmısın? sanki güzel gibi o ya.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
aslında var ya bu Joyrıde sevdanın nedeninide anlamış dğeilim...3500-4000 aralığında 0 motor bile var ama tip mevzusu galiba çekmiyor...

cbf 150 ybr 125...actıva olamazmı...sıfır alır kıymetini bilirsin...
 
Katılım
18 Haz 2008
Mesajlar
163
mete_han abim bence liberty çok iyi bi makine ama leventkurt biraz da şekle önem veriyor anladığım kadarıyla ve maxi scooter tarzını benimsemiş.

Cbf 150 ve Ybr 125 modellerini de hatta Kymco 150 modelini daha önceden önermiştim bende ama pek kafasına yatmadı sanırım.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi foresıght 250 ye ne der bilemem ama güzel fiyata Honda forsaytlar var...ben SYM ye bu kadar para verilmesi taraftarı değilim...


http://www.sahibinden.com/cok_temiz_2800_km_de_-82WQQaXQQ17744014WQQpXQQdisplayitem

mesela ne dersiniz...fiyatlar biraz tuzlu belki almışken böyle sağlamlarına para verilmeli derim...

madem ona para verecek...aynı ülkenin malı Tayvanlı Kymco alsın...bu markaya ben kefilim...grand dınk ideal çok sağlam makinadır üzme asla...

http://www.sahibinden.com/5000_km_d...sefakoyde-25WQQaXQQ10105502WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
18 Haz 2008
Mesajlar
163
KYMCO bence daha hoş duruyor, hem bu markayı kullananların yalancısıyım, çok memnun olduklarını söylüyorlar. Dijital gösterge filan var çok hoş duruyor.
Levent senin yerinde olsam benim bile kafam karışırdı :silent:

Zat tan vazgeçtin ya artık elinde HONDA, SYM, KYMCO seçenekleri türedi,
seç, beğen, al, bin :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst