Yzf r125 - s&t kanuni gt250r ?

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Yanlış.

S&T Kanuni GT250R - 29HP
Kawasaki Ninja 250 - 33HP
Yamaha YZF-R125 - 15HP


YZF-R belki, ama Ninja ve GT250R ömür boyu kullanılabilecek motorlar. 160-170km/sa gibi son hızlara sahipler, 0-100 hızlanmaları 6-7 saniye arasında.

fırat ninjanın bi 160 170 yapmış videosunu koysana buraya hiç gormnedım ben yaw :p hyo ile 180 gordum ben. ama sonrası gitmez. bu bi gercek kawanında 170ini gormüştüm
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
kawasaki bence de bayağı bi araştırmıştım onu.Mcn'in testinde de onun üstün olduğunu söylüyorlar.Ayrıca görünümü de çok güzel.Oturuş pozisyonu daha dik.Lastiği küçük diyosun da ağırlığına göre o uygun.İstersen büyütürsün de max hızdan düşer.Yani hyosung hafif olsaydı büyük ihtimal ona da ince lastik takarlardı...
 

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
eğer maddi gücün yetiyorsa kawasaki derim.Ben yakın bi zamanda kymco yu satıp hyosung 250r almayı planlıyorum tekrardan.Ama benim hyosung düşünmem hem önceden bindiğim sevdiğim bi motor olması hemde ikinci el alacağım için fiyatının uygun olması.sıfır alacak olsam kesinlikle kawasaki alırdım.Daha rahat oturuş pozisyonu daha güçlü motor. hyosungdan görüntü ve fren sisteminde biraz eksisi var ama kawasaki sonuçta....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
RX 135 king al Vahşi bir makina!
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
08_Kawasaki_Ninja250R_gauges.jpg


Gösterge paneli böyle.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
bi ayrıntı daha redline.

hyoda kırmızı bölge 11 binde başlıyor. kawada 13 binde :wiinkk:
 
Katılım
12 May 2008
Mesajlar
114
Hiç Biri zaten 200cc motosiketler 12-15 arası beygir gücüne sahipsin, yine aynı güce yakın makina alırsan çok çabuk sıkılırsın en iyisimi kardeşim alabiliosan

kawasaki ER-5
Honda CBF 500 AL..

Yanlış
Aprilia Rs250 - 72,5 beygir :queen:
var mı arttıran acabaaa:silent:
Satılık bu arada yine reklam yapayımm:queen:
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
Yanlış
Aprilia Rs250 - 72,5 beygir :queen:
var mı arttıran acabaaa:silent:
Satılık bu arada yine reklam yapayımm:queen:

tartışılan aprilia nın 2 zamanlı motoru değil, benim demek istediğimi herkes yanlış anlamış tebrikler ,
kısacası bırak artık şu 125 ,250 cc ayakalarını al bi 500cc naked ta sınıf atla biraderim
 
Katılım
1 May 2009
Mesajlar
25
eğer 125 cc bir racing tarzı motor istiyorsan derbi yamaha honda arasında bir secim yapman daha doğru olurki eğer fiyat farketzmez diyorsan kesinlikle bunlar arasında yamaha r125 cok güzel bir motor..onun dışında biraz daha büyk düşünüyorsan st falan düşünme direk kawa. yamaha r125 in vidyolarını izersen tatmn edici bir motor olduğunu zten anlarsn gercekten cok hos bir motorsiklet.

bunun dışında aprilia ya bi bak derim
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
61
tartışılan aprilia nın 2 zamanlı motoru değil, benim demek istediğimi herkes yanlış anlamış tebrikler ,
kısacası bırak artık şu 125 ,250 cc ayakalarını al bi 500cc naked ta sınıf atla biraderim

"EXİLE" Arkadaşıma sonuna kadar katılıyorum.Ben yaklasık 1,5 yıldır CBF 500 kullanıyorum.Memnunmusun diye sorma bile anlatılmaz yaşanır diyorum.

konunun başında 200 cc bı makıne kullandığından ve artık tarz değiştirmekten bahsetmissin madem, sonraki makinen 500 cc olsun derim.....Amaaaaaaaaaaa bunları derken de şunu eklemek isterim.

1-Şuana kadar motosiklet uzerinde yaptıgın km tecruben nedir.
2-almak istediğin makinayı kalıtesıne ve performansına gore mı? parasına gore mı? havasına gore mı.....seçiyorsun.

Kısacası eğer biraz mantıklı dusunursen ve arastırmalarına devam edersen bütün yollar sana en az 500 cc bir makineyi işaret edecektir.Benim bu konuda ki şahsi fikrim ise 500 cc naked lar arasında verdiğin paranın hakkını sonuna kadar ve fazlasıyla alabilecegin tek makine CBF 500 derim.Hem performans açısından,hem kalite açısından.......Belki biraz fazla para ödersin alırken sınıfındaki makinelere göre ama..Emin ol CBF 500 sana her yola cıktığında bunu unutturacaktır ve bir zaman sonra ayrılamayacaksın....

Hayırlısıyla en kısa zamanda en dogru tercıhı yapar ve gonlundeki "Demir Atlı" yı alırsın...........
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
206
aklın varsa 200 lük endurona binmeye devam et derim. yeni motorunu alınca anlayacaksın ama iş işten geçer demedi deme
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
"EXİLE" Arkadaşıma sonuna kadar katılıyorum.Ben yaklasık 1,5 yıldır CBF 500 kullanıyorum.Memnunmusun diye sorma bile anlatılmaz yaşanır diyorum.

konunun başında 200 cc bı makıne kullandığından ve artık tarz değiştirmekten bahsetmissin madem, sonraki makinen 500 cc olsun derim.....Amaaaaaaaaaaa bunları derken de şunu eklemek isterim.

1-Şuana kadar motosiklet uzerinde yaptıgın km tecruben nedir.
2-almak istediğin makinayı kalıtesıne ve performansına gore mı? parasına gore mı? havasına gore mı.....seçiyorsun.

Kısacası eğer biraz mantıklı dusunursen ve arastırmalarına devam edersen bütün yollar sana en az 500 cc bir makineyi işaret edecektir.Benim bu konuda ki şahsi fikrim ise 500 cc naked lar arasında verdiğin paranın hakkını sonuna kadar ve fazlasıyla alabilecegin tek makine CBF 500 derim.Hem performans açısından,hem kalite açısından.......Belki biraz fazla para ödersin alırken sınıfındaki makinelere göre ama..Emin ol CBF 500 sana her yola cıktığında bunu unutturacaktır ve bir zaman sonra ayrılamayacaksın....

Hayırlısıyla en kısa zamanda en dogru tercıhı yapar ve gonlundeki "Demir Atlı" yı alırsın...........

benim gibi düşünen biri olduğunu görmek güzel. :) eyvlh machine_mc :)
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
08_Kawasaki_Ninja250R_gauges.jpg


Gösterge paneli böyle.

Gösterge paneli Türkiye için üretilenlerde farklı benzin göstergesi yerine hararet göstergesi var.


Japon varken Kore malına yanaşmakta biraz garip kaçmıyor mu italyan olsa neyse

:queen:

Devir kesici varmı Hyoda
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2008
Mesajlar
86
ne alaka bırı 125 cc dıgerı 2 kat daha guclu 250 cc tabıkı hyosung pardon st
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst