tartışılan aprilia nın 2 zamanlı motoru değil, benim demek istediğimi herkes yanlış anlamış tebrikler ,
kısacası bırak artık şu 125 ,250 cc ayakalarını al bi 500cc naked ta sınıf atla biraderim
"EXİLE" Arkadaşıma sonuna kadar katılıyorum.Ben yaklasık 1,5 yıldır CBF 500 kullanıyorum.Memnunmusun diye sorma bile anlatılmaz yaşanır diyorum.
konunun başında 200 cc bı makıne kullandığından ve artık tarz değiştirmekten bahsetmissin madem, sonraki makinen 500 cc olsun derim.....Amaaaaaaaaaaa bunları derken de şunu eklemek isterim.
1-Şuana kadar motosiklet uzerinde yaptıgın km tecruben nedir.
2-almak istediğin makinayı kalıtesıne ve performansına gore mı? parasına gore mı? havasına gore mı.....seçiyorsun.
Kısacası eğer biraz mantıklı dusunursen ve arastırmalarına devam edersen bütün yollar sana en az 500 cc bir makineyi işaret edecektir.Benim bu konuda ki şahsi fikrim ise 500 cc naked lar arasında verdiğin paranın hakkını sonuna kadar ve fazlasıyla alabilecegin tek makine CBF 500 derim.Hem performans açısından,hem kalite açısından.......Belki biraz fazla para ödersin alırken sınıfındaki makinelere göre ama..Emin ol CBF 500 sana her yola cıktığında bunu unutturacaktır ve bir zaman sonra ayrılamayacaksın....
Hayırlısıyla en kısa zamanda en dogru tercıhı yapar ve gonlundeki "Demir Atlı" yı alırsın...........