Yzf r125 - s&t kanuni gt250r ?

Katılım
3 May 2009
Mesajlar
7
Selam...
Yaklaşik 1 senedir Kanuni'nin Enduro 200 modelini kullanmaktayim ve model değişikliğinin zamanı geldi ama kararsız kaldim.Yzf r 125 tasarim olarak gerçekten çok iyi öbür yanda st gt250r daha bi racing havası var ama içindeki motor ve işlevleri hakkında fazla bir bilgim yok.Ama 125 lik bir motora fazla birşey yapilamayacağının farkındayım.Egsoz vs...


Yorumlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence gtr250. istediğin gücü alrsın motordan. zaten 200lük kullanıyomuşsun. 125 cc sana ufak gelcektir bence.
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
7
bence gtr250. istediğin gücü alrsın motordan. zaten 200lük kullanıyomuşsun. 125 cc sana ufak gelcektir bence.
Yanliz şu kelimeyi duymaktan çok sıkıldım ÇİN motoru o yuzden Kanuni ye fazla sıcak bakamiyorum her ne kadar Türkiyede üretilse bile.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
YZF-R125 inanılmaz güzel bir motor ama çooook pahalı. S&T Kanuni GT250R daha kalıplı ve güçlü bir motor, ama bence güzel değil, kalitesi Çinlilerden üstün (Kore malı), ama Japonlardan düşük. Kawasaki Ninja 250'ye bakmanı tavsiye ederim, GT250R ile aynı güçte, daha hafif ve (bence) daha güzel bir motor.
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
7
YZF-R125 inanılmaz güzel bir motor ama çooook pahalı. S&T Kanuni GT250R daha kalıplı ve güçlü bir motor, ama bence güzel değil, kalitesi Çinlilerden üstün (Kore malı), ama Japonlardan düşük. Kawasaki Ninja 250'ye bakmanı tavsiye ederim, GT250R ile aynı güçte, daha hafif ve (bence) daha güzel bir motor.
Teşekkür ederim ama sanırım lastileri r125 ebatında.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
YZF-R125 inanılmaz güzel bir motor ama çooook pahalı. S&T Kanuni GT250R daha kalıplı ve güçlü bir motor, ama bence güzel değil, kalitesi Çinlilerden üstün (Kore malı), ama Japonlardan düşük. Kawasaki Ninja 250'ye bakmanı tavsiye ederim, GT250R ile aynı güçte, daha hafif ve (bence) daha güzel bir motor.

:cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
bence hyo ya bak 125 lik ksmez bi süre sonra hem hyoyu satmak isteen daha kolay satarsin
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Kawasaki Ninja 250R


MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı, su soğutmalı, 2 silindir
SİLİNDİR HACMİ : 249 cm3
SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 62 x 41.2 mm
SIKIŞTIRMA ORANI : 11.6:1
SÜBAP SİSTEMİ : DOHC, 8 sübap
MAKSİMUM GÜÇ : 24 kw (33 HP) /11.000 rpm
MAKSİMUM TORK : 22 N.m (2.24 Kgf.m) 8.200 rpm
KARBURATÖR : Elektronik Yakıt Enjektörlü , 38 x 4 Keihin
ATEŞLEME : Dijital
MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
ŞANZIMAN : 6- vites
ŞASİ TİPİ : Preslenmiş Alüminyum Şasi
KASTER / TRAIL : 26' / 82 mm
SÜSPANSİYON ÖN : 37 mm Teleskopik çatal
SÜSPANSİYON ARKA : Gazlı Uni-Trak
LASTİK ÖN / ARKA : 110/70 - 17 / M/C (545)
130/70 - 17 / M/C (625)
FREN ÖN : Tek disk 290 mm Pedal Disk
FREN ARKA : Tek disk 220 mm Pedal Disk
TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 120 / 130 mm
BOYUTLAR UxGxY : 2085 x 715 x 1115 mm
AKS AÇIKLIĞI : 1400 mm
SELE YÜKSEKLİĞİ : 775 mm
YAKIT KAPASİTESİ : 17.8 Lt
KURU AĞIRLIK : 154 Kg
İMALAT YERİ : Japonya


S&T Kanuni GT250R
Renkler Siyah-Siyah/Turuncu-Siyah/Kırmızı-Siyah/Gri
Motor Tipi DOHC, 4 Sübap Hava&Yağ Soğutma 75° V-Twin
Motor Hacmi 249 cc
Çalıştırma Sistemi Elektrik
Silindir Adedi 2
Maksimum Güç 29 Hp
Maksimum Tork 21.2 Nm / 7000 rpm
UxGxY 2,060x655x1,1125mm
Tekerlek Mesafesi 1,435mm
Yerden Yüksekliği 130 mm
Ağırlık 171 kg
Vites Adedi 5
Ön Fren Çift Disk
Arka Fren Disk
Ön Lastik 110/70-17 54H
Arka Lastik 150/70-17 69H
Sele Yüksekliği 780 mm
Yakıt Tank Kapasitesi 17 Lt
Akü 12 V 12 Ah





Kawasaki 4 beygir daha güçlü, 17kg daha hafif, 5 yerine 6 ileri vitesli ve tam su soğutmalı; Kanuni'den sadece 500TL daha pahalı. Kanuni'nin tek artısı arka lastiğinin az daha büyük olması. Teknik bakımdan Kawasaki daha iyi bir motor.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
7
Yzf r125 - st kanuni gt250r - kawasaki ninja 250

3 seçenek arasinda birini seçicem yorumlarınız önemlidir.
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
ninja tabiki bunu ayırdedemiyosan niye alıyonki yazık edersin sen makinaya bence
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
kawa almalısın, hyo da kullandım ama kawanın bırak performans artısını kalitesi seni cezbedicek.. frenajı olsun lastikleri olsun oldukça iyi, fren balataları ses yapmıyor ve uzun ömürlü kronik sorunları yok.
inanılmaz bi soğutma sistemi var motor kesinlikle şişmiyor yorulmuyor..
yakıt tüketimide oldukça makul..
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
Hiç Biri zaten 200cc motosiketler 12-15 arası beygir gücüne sahipsin, yine aynı güce yakın makina alırsan çok çabuk sıkılırsın en iyisimi kardeşim alabiliosan

kawasaki ER-5
Honda CBF 500 AL..
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
YZF-R125 inanılmaz güzel bir motor ama çooook pahalı. S&T Kanuni GT250R daha kalıplı ve güçlü bir motor, ama bence güzel değil, kalitesi Çinlilerden üstün (Kore malı), ama Japonlardan düşük. Kawasaki Ninja 250'ye bakmanı tavsiye ederim, GT250R ile aynı güçte, daha hafif ve (bence) daha güzel bir motor.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Hiç Biri zaten 200cc motosiketler 12-15 arası beygir gücüne sahipsin, yine aynı güce yakın makina alırsan çok çabuk sıkılırsın en iyisimi kardeşim alabiliosan

kawasaki ER-5
Honda CBF 500 AL..

Yanlış.

S&T Kanuni GT250R - 29HP
Kawasaki Ninja 250 - 33HP
Yamaha YZF-R125 - 15HP


YZF-R belki, ama Ninja ve GT250R ömür boyu kullanılabilecek motorlar. 160-170km/sa gibi son hızlara sahipler, 0-100 hızlanmaları 6-7 saniye arasında.
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
araya ninjayıda koydun mu artık ninja yani. ama 500ytl pahalı olduğunu sanmıyorum ben daha fazladır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst