YZF R-125 geliyooooor

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu arkadaşlar cümlesi cümlesine ben bu yazılanları geçen sene şubat ta ybr250 topiğinde de okumuştum sanki.. hatta hem okumuş hem yazmıştım.. hatta ve hatta az asıp kesmedim vakti zamanında. nihayetinde de yamahaya insancılından vatansever motorsever bi yazı da döşedim ama nafile.. ybr 250 fiyatı ile onlarda gayetten güzel bize döşediler zamanı gelince.. tahmin ediyorum yine aynısı olur temizinden 10-12 tutar. yine ellerinde mi patlar yoksa alan bir iki dostumuz olur onlarda mı patlar bilemem. ama vakti zamanında söyleyen ne güzel söylemiş tarih tekerrürden ibarettir :)
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
84
r 125

arkadaşlar ben bu motoru gördüğüm anda aşık olmuştum ama beni çok şaşırttı bu motor fuarın 1.günü ilk önce r 125 e koştum fakat büyük bi hayal kırıklığına uğradım o koltuk yeri neydi öyle süngerden bi malzame yapmışlar o 2ayda dağılır 2.sorun şasesine vurduunuzda motorun ne kadar adi olduunu görürsünüz ve bu motora nasıl öyle bi fiat çekilmiş hayretler içinde kaldım lafın kısası yamahaya yakıştıramadım
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
bende görüntü olarak cok begendim cbr dan kat kat heybetli kalıplı duruyo ama 125cc ve 4 zamanlı pek bişey beklemiorum ben acıkcası :pale:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar ben bu motoru gördüğüm anda aşık olmuştum ama beni çok şaşırttı bu motor fuarın 1.günü ilk önce r 125 e koştum fakat büyük bi hayal kırıklığına uğradım o koltuk yeri neydi öyle süngerden bi malzame yapmışlar o 2ayda dağılır 2.sorun şasesine vurduunuzda motorun ne kadar adi olduunu görürsünüz ve bu motora nasıl öyle bi fiat çekilmiş hayretler içinde kaldım lafın kısası yamahaya yakıştıramadım

biz uzun zaman göremeyeceğimiz için senin gördüklerinle yetinmek durumundayız. teşekkür ederim bilgilendirmen için.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
arkadaşlar ben bu motoru gördüğüm anda aşık olmuştum ama beni çok şaşırttı bu motor fuarın 1.günü ilk önce r 125 e koştum fakat büyük bi hayal kırıklığına uğradım o koltuk yeri neydi öyle süngerden bi malzame yapmışlar o 2ayda dağılır 2.sorun şasesine vurduunuzda motorun ne kadar adi olduunu görürsünüz ve bu motora nasıl öyle bi fiat çekilmiş hayretler içinde kaldım lafın kısası yamahaya yakıştıramadım

alakası yok koltuk yeri ss lere göre tasarlanmış.
Şaseye gelince hafifletmek için öyle yapıyorlar arkadaşım şaseyi adilikle alakası yok ağır demirden değil artık motorlar..
Adilik kısmına gelince ben katılmıyorum tasarımı harika olmuş fiyat evet pahalı ama 1 yıl sonrasında fiyatıda indirirler ybr250 gibi :)
Tek sorunu o motorun o şaseye ufak gelmesi olabilir :p
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
84
usta bu dediklerini kaydet 1, 1.5 yıl sonra dediğime gelirsin boş konuşmuyorum ben burda ama sen öyle diyosan senin düşüncen fikrindir saygı duyarım ama gün gelir bu olay benim dediğime çıkar o motorun dış aksamı dayanıksız ve o aksam dökülür uzun kullanımlarda :farao: bu arada tasarım demişsin motorun dış görünümüne laf etmedim ayrıca inşallah bu yorumu yaparken bu motoru görüp gerçek anlamda elle incelemişsindir...
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
usta bu dediklerini kaydet 1, 1.5 yıl sonra dediğime gelirsin boş konuşmuyorum ben burda ama sen öyle diyosan senin düşüncen fikrindir saygı duyarım ama gün gelir bu olay benim dediğime çıkar o motorun dış aksamı dayanıksız ve o aksam dökülür uzun kullanımlarda :farao: bu arada tasarım demişsin motorun dış görünümüne laf etmedim ayrıca inşallah bu yorumu yaparken bu motoru görüp gerçek anlamda elle incelemişsindir...

İnceledim arkadaşım :cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
9000rpm devirde 15psi bence çok başarılı diyebilirm çünkü red line 12000 olması lazım yamaha iyi iş çıkarmış 140kmh performans çok rahat bu alet için
15-16hp scooterler geçemez bunu :queen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
9000rpm devirde 15psi bence çok başarılı diyebilirm çünkü red line 12000 olması lazım yamaha iyi iş çıkarmış 140kmh performans çok rahat bu alet için
15-16hp scooterler geçemez bunu :queen:

Yabancı sitelerden okudugum kadarı ile performansı görünüşü kadar iyi değilmiş:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu makina 250 cc olmalıydı sadece bunu derim...250 lik olsaydı ve aunı fiyattan satılsaydı nası deli gibi sipariş yağardı dimi...tahmin edin artık gerisini...
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Görünüşünün ve gücünün hakkını vereceğine inanıyorum..

Ve bu arda @mete_han'a da katılıyorum...
Keşke 250 olaydı ve fiyatı aynı kalaydı...
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
203
Aynen Kawa gibi 5500 e bile satılsa deli ötesi sipariş alırdı bişi sorucam fuara gidenler bilir kactane kawa kac tane 125lik yama siparişi aldılar acaba .
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
56
bilindiği üzere Derbi GPR125 motorunu da yamaha yapıyor, 29 HP'lik motoru yapan yamaha bu motora pek özen göstermemiş anlaşılan.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
77
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbr 125 kullandım gerçekten görünüş hafif kalıyoduu..

hyosung 250 r düşündüm ama gerek servisi gerekse sağlamlığı beni tatmin etmedi..

yurtdışından hep duyuyoruz motorlar acayip ucuzmuş (gerçektende böyle)

bu güzelim motor gelse gelse 9.000'e gelir...
motor eskicekte yeni başlıyanlar bunu yarı fiyatına 2. el alıcak :)

ben torunuma alırım heralde bu motoruu ucuzaa .....

tek problem arabaların rekabeti ve akabindeki vergiler...
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
16
Motor yukseltilirken amac sadece hacim yukseltmek degildir, ayni zamanda kaliteli bir motor almaktir bence; bu varsayimdan yola cikarak cin ve kore mali motorlari tabiiki de kaliteli japonlarla degistirmek isretiz.
250cclik motor gercekten tum ihtiyaclarimizi karsilamaktadir, hizlanmasi gayet guzel son hizi 170-180, ki bu hiza arabayla ulasmayan-ulasamayanlar var. bir sonraki motor olarak tabiiki ninja 250 dusunulebilir fakattttt aci gercek su ki 5500euro verip bu motoru alacagima temiz bir naked veya fazer alinabilir bu gercekten yola cikarsak dogru fiyat politikasi uygulansaydi eger yamaha ve kawa satis patlamasi yapardi, unutmamak gerek gecen sene en cok satan model - tabiiki son kullanici acisindan polis jandarma motorlarini haric tutarak, hyo 250r.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Gectigimiz hafta DAYTONA MOTOR'a YZF-R125 lerin ne zaman satisa cikacagi ve fiyatinin ne kadar olacagini sordum 2 ay icerisinde satis'a cikacagini ve siparis almaya basladiklarini fiyatinin ise 4.500 Euro olacagi bilgisi tarafima verilmistir

İlgilenen arkadaslara Sunulur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
4500 yuro çok para :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst