- Katılım
- 11 Tem 2007
- Mesajlar
- 2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu arkadaşlar cümlesi cümlesine ben bu yazılanları geçen sene şubat ta ybr250 topiğinde de okumuştum sanki.. hatta hem okumuş hem yazmıştım.. hatta ve hatta az asıp kesmedim vakti zamanında. nihayetinde de yamahaya insancılından vatansever motorsever bi yazı da döşedim ama nafile.. ybr 250 fiyatı ile onlarda gayetten güzel bize döşediler zamanı gelince.. tahmin ediyorum yine aynısı olur temizinden 10-12 tutar. yine ellerinde mi patlar yoksa alan bir iki dostumuz olur onlarda mı patlar bilemem. ama vakti zamanında söyleyen ne güzel söylemiş tarih tekerrürden ibarettir 


