Yuki "ye Teşekkürler..

Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçtiğimiz hafta kullanmakta olduğum 250 cc lik chopper tarzı motorumun
deposunun tahliye borusunun kaynaklı olan kısmından benzin kaçırmakta olduğunu farkettim , açıkçası başta baya bir duyduklarımdan ötürü karamsarlığa
düşmeme rağmen yuki nin merterde bulunan merkezindeki görmüş olduğum yakın alaka ve ilgi beni şaşırttı gerçektende:)
depomu komple garanti kapsamına alarak komple değiştirdiler :)
şimdi birçok arkadaşın nevar bunda zaten yapmaları gerekeni yapmışlar
dediğini duyar gibiyim:p
beni etkileyen bunu okuduğum şikayetlerin aksine hiç uğraştırmadan yapmış olmaları:)

bu yüzden yukı motorun sahibi olduğunu sonradan öğrendiğim Eyüp beye.benimle yakından ilgilenen İdris beye ve sadettin ustama çok teşekkürler..:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu günleridemigörecektik garantikapsamında sorunsuz değişen bi parca
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
ya yuki markasının arkasında kesin olmamakla beraber juki dikiş makinalarının şatışını yapan firmayla aynı olması lazım?
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
444
O kadar canımız yanmışki olması gereken bir uygulama bizleri çok mutlu ediyor.

Umalım motosiklet sektörüde otomotiv sektörü kalitesine en kısa sürede ulaşsın.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O kadar canımız yanmışki olması gereken bir uygulama bizleri çok mutlu ediyor.

Umalım motosiklet sektörüde otomotiv sektörü kalitesine en kısa sürede ulaşsın.

inşallah demekten baska bişey kalmıyor bize

bakalım bizim kanununi ne yapacak
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
O kadar canımız yanmışki olması gereken bir uygulama bizleri çok mutlu ediyor.

Umalım motosiklet sektörüde otomotiv sektörü kalitesine en kısa sürede ulaşsın.

aynen katılıyorum//özgürün deer_152 fabrikaya gitti inşaallah aynı yaklaşımda olurlar
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
levent abiye yardımcı oldukları için bende cok tesekkur edıyorum
daha lazım o motor bıze :flower:
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
walla helal olsun millet cinlisinden cinsizinden şikayet ederlerken böle bir olayda hiç zorluk cıkartmadan sana yardımcı olmuşlar. ben bu elemanlara selam dururum. yukinin web adresini yazarak teşekür edelim bizde kendilerine. ( reklamları için ayriyetten fırsat tanımış oluruz bu vesileyle form kurallarına aykırı olmaz umarım ) www.yuki.com.tr
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
Yuki en buyuk Yuki. dostum aynı problem bendede oldu tam benzin muslugunun ordan catladi ama ben kaynak attirdim pratik cozum.
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Yuki'nin bu tip problemlere olan yaklaşımı her zaman takdir toplamıştır.TEŞEKKÜRLER YUKİ
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
geçen sene benim motosikletin servisinden yuki markasınında servisi olduğunu öğrendim ve bana aynen şunları söyledi bu marka seneye çinliler arasında patlama yapacak nedeni ise büyük firmalar gibi üretim bandı oluşturması ve yeden parça stoklaması
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Yuki'nin iki telide yolumun üzerinde cok büyük bir bina almaları ve kurumsal bir firma görünüm olmasından dolayı merak ettim. Bu marka ve teknik destek ve servisi nasildir?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
Merkezine ulaşabildikten sonra tabi ki uğraştırmazlar. Taşradaki servislerinin eline düş de gör gününü... :bounce:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
bayılıyorum bu hortlayan topic'lere..bu konuları bulmak zor olmasa gerek..bir ara tepem atık bütün hepsini hortlattırıcam haaa :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst