- Katılım
- 12 Ara 2006
- Mesajlar
- 441
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçtiğimiz hafta kullanmakta olduğum 250 cc lik chopper tarzı motorumun
deposunun tahliye borusunun kaynaklı olan kısmından benzin kaçırmakta olduğunu farkettim , açıkçası başta baya bir duyduklarımdan ötürü karamsarlığa
düşmeme rağmen yuki nin merterde bulunan merkezindeki görmüş olduğum yakın alaka ve ilgi beni şaşırttı gerçektende
depomu komple garanti kapsamına alarak komple değiştirdiler
şimdi birçok arkadaşın nevar bunda zaten yapmaları gerekeni yapmışlar
dediğini duyar gibiyim
beni etkileyen bunu okuduğum şikayetlerin aksine hiç uğraştırmadan yapmış olmaları
bu yüzden yukı motorun sahibi olduğunu sonradan öğrendiğim Eyüp beye.benimle yakından ilgilenen İdris beye ve sadettin ustama çok teşekkürler..:rendeer: :rendeer:
deposunun tahliye borusunun kaynaklı olan kısmından benzin kaçırmakta olduğunu farkettim , açıkçası başta baya bir duyduklarımdan ötürü karamsarlığa
düşmeme rağmen yuki nin merterde bulunan merkezindeki görmüş olduğum yakın alaka ve ilgi beni şaşırttı gerçektende
depomu komple garanti kapsamına alarak komple değiştirdiler
şimdi birçok arkadaşın nevar bunda zaten yapmaları gerekeni yapmışlar
dediğini duyar gibiyim
beni etkileyen bunu okuduğum şikayetlerin aksine hiç uğraştırmadan yapmış olmaları
bu yüzden yukı motorun sahibi olduğunu sonradan öğrendiğim Eyüp beye.benimle yakından ilgilenen İdris beye ve sadettin ustama çok teşekkürler..:rendeer: :rendeer: