Yukarı Kavrun yaylası gezimden fotolar

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
herkese yorumları için teşşekkür ederim. bu gidişle herkes tatile gelir doğu karadenize:p
aslında çadır kurulabilecek o kadar yer vardı ki, gidip çadır kurup bir kaç gün kalmak gerek.
oradaki göller ise hala aklımda. oralara da çıkmam lazım
ama sabah erkenden gitmem lazım onun için.
sağlıcakla..
 
Katılım
12 Şub 2008
Mesajlar
67
peh peh sene 1998 aylardan ocak Bel boyu kar var oralarda. Ayderden vurmustuk sırtımızda çantalarla, aşağı kavron yukarı kavron derken varmıstık. Küçük buzul atına. Bembeyaz göz alabildiğine her yer. Birde baharda yeşil hakimken gitmek gerek demiştim. Yıl oldu 2010 hala sözümüz kaldı söylediğimiz yerde.Ömür uzun görürüz elbet. Bizde çekeriz her rengin farklı tonlarını. yurdumun dört yanı cennet biz kaldık ama şehirde. dediğim gibi peh peh
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
peh peh sene 1998 aylardan ocak Bel boyu kar var oralarda. Ayderden vurmustuk sırtımızda çantalarla, aşağı kavron yukarı kavron derken varmıstık. Küçük buzul atına. Bembeyaz göz alabildiğine her yer. Birde baharda yeşil hakimken gitmek gerek demiştim. Yıl oldu 2010 hala sözümüz kaldı söylediğimiz yerde.Ömür uzun görürüz elbet. Bizde çekeriz her rengin farklı tonlarını. yurdumun dört yanı cennet biz kaldık ama şehirde. dediğim gibi peh peh

ayderden 5-6 saatte ancak çıkmışsınızdır o şartlarda. tam macera. beyazın da ayrı bi güzelliği vardır.inşallah yeşilken de gitme imkanınız olur.
 
Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
29
harika görüntüler xf 125 o yolları pati çekerek çıkar usta o yollarda tık demez grenajları dökülmez...Motorunun hakkını ver usta.
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Çok çok güzel, eline sağlık, motoruna kuvvet kardeş..

Paylaşımın için teşekkür eder ve devamını bekleriz..
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Bugün gezi yazılarınız fotoğraflarınız beni çok mutlu etti.:)

Bu kadar güzel fotoğraflar çektiğinize göre sergi açmanızı tavsiye ederim.

Muhakkak çok ilgi görecektir.:cat:
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
güzel gezi güzel fotoğraflar tebrikler kardeş...
ben de yeni döndüm araba ile doğu karadeniz turumdan.
çat yaylası ve aydere kadar çıktım araba ile
aslında palovit yaylası da vardı hesapta yoldan çekindim
bir dahaki gezim motorla ve yaylalara olacak inşallah.
yalnız ayder sizlere ömür...
hotel, motel,turistik tesis,kalabalık yayla bitmiş yazık.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Bugün gezi yazılarınız fotoğraflarınız beni çok mutlu etti.:)

Bu kadar güzel fotoğraflar çektiğinize göre sergi açmanızı tavsiye ederim.

Muhakkak çok ilgi görecektir.:cat:

teşekkür ederim yorumunuz için.sergi açmayı çok ilerleyen zamanlarda düşünüyorum.
saygılar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:06 ----------

güzel gezi güzel fotoğraflar tebrikler kardeş...
ben de yeni döndüm araba ile doğu karadeniz turumdan.
çat yaylası ve aydere kadar çıktım araba ile
aslında palovit yaylası da vardı hesapta yoldan çekindim
bir dahaki gezim motorla ve yaylalara olacak inşallah.
yalnız ayder sizlere ömür...
hotel, motel,turistik tesis,kalabalık yayla bitmiş yazık.

motorla, araba ile çıkamayacağınız yerlere çıkabilirsiniz.ben Çat güzergahında zilkaleye kadar gittim. sonrasına Palovite Kitoya cesaret edemedim. sizin gibi birisini bulsam hiç düşünmeden eşlik ederim.
saygılar.
 
Katılım
25 Ara 2005
Mesajlar
3
sağol hemşehrim. teşekkür ederim. evet asfalttan çıkmayınca bu tür manzaralardan mahrum kalınıyor. ama ben motorumu cros gibi kullanıyorum:queen:dere tepe düz gidiyorum.her şartta yola devam:cat:
ama sizin motor bende olsa ben de kıyamam herhalde. hem de o tür yollarda ağır motorla çok zor. hakimiyet bayağı zorlaşır. yollar çok kötüydü.motor sağa sola atıyordu bazı yerlerde çukurlardan ve taşlardan dolayı.
saygılar.(ben de Kargılıyım)

haklısın bende daga tasa cbf 150 ıle vuruyordum ve o motorla 1000 lik valedero 650 lik vstrom falan gıbı motorların gıremedıgı cıkamadıgı yerlere cıkıyordum adı enduro ama amcalar zaten motoru hem kıyamıyolar hem cogu acemı hem mal ırı bas edılmıyor. 15o -200 cc lık cros ta almadım cunkı onlar tek kısılık ben ıkı kısı dolasıyorum yanı arazı ıcın dag tas camur fıyat performans yakıt dusunuldugunde on numara motorun var cbf le nerelere cıkmıstım sımdı sattım hala da pısmanım
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler, bayağı eski gezi bunlar ya, benim anıları depreştirdiniz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst