- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #21
herkese yorumları için teşşekkür ederim. bu gidişle herkes tatile gelir doğu karadenize
aslında çadır kurulabilecek o kadar yer vardı ki, gidip çadır kurup bir kaç gün kalmak gerek.
oradaki göller ise hala aklımda. oralara da çıkmam lazım
ama sabah erkenden gitmem lazım onun için.
sağlıcakla..
aslında çadır kurulabilecek o kadar yer vardı ki, gidip çadır kurup bir kaç gün kalmak gerek.
oradaki göller ise hala aklımda. oralara da çıkmam lazım
ama sabah erkenden gitmem lazım onun için.
sağlıcakla..