- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
- Konu Yazar
- #1
http://www.sahibinden.com/simdi_hon...a_taksitle-13WQQaXQQ7907213WQQpXQQdisplayitem
arkadaşlar bu fiyata honda beat alınırmı allah aşkına bu nedir böyle yaa
r: şaşırmış bu millet çinliler kötü mal yaptıkça japon satanların iyice coştu honda innova ve innova125i modeline pahalı diyorlar bu nasıl bir denge
arkadaşlar bu fiyata honda beat alınırmı allah aşkına bu nedir böyle yaa