yuh artık diyecek sözüm yok

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saçmalık,Kimse almasın görürüm o fiyatları
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
bu yüksek fiyata bu malı çakarım okuturum düşüncesinde olan zihniyeti kışa görürüz:farao:
 
Katılım
22 May 2009
Mesajlar
91
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neresine yuh dediğinizi anlıyamadım.plaka dahil olarak satılan fiyatı ''o''.plakasız 4.030 TL.ucuz olanda kalite olmaz kalite olanda ucuz olmaz..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neresine yuh dediğinizi anlıyamadım.plaka dahil olarak satılan fiyatı ''o''.plakasız 4.030 TL.ucuz olanda kalite olmaz kalite olanda ucuz olmaz..

Arkadasım sende her mevzuya karşı çıkacak yorum yazma gayretı ıcerısındesın fakat arada ''Saçmalıyor muyum?'' diye kendıne sor.Bu soru senı boyle gereksız yorum yazmaktan alıkoyar eminim,şöyle yazdıgın yazıları ınceledıgımde hep bi karşı cıkma,dalga gecme,küçükdüşürmeye yonelık yorumların var,Neyın çabasıdır bu anlamıyorum. Ayrıca ''ucuz olanda kalite olmaz kalite olanda ucuz olmaz''.. Çok saçma bi laf.
 
Katılım
22 May 2009
Mesajlar
91
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadasım sende her mevzuya karşı çıkacak yorum yazma gayretı ıcerısındesın fakat arada ''Saçmalıyor muyum?'' diye kendıne sor.Bu soru senı boyle gereksız yorum yazmaktan alıkoyar eminim,şöyle yazdıgın yazıları ınceledıgımde hep bi karşı cıkma,dalga gecme,küçükdüşürmeye yonelık yorumların var,Neyın çabasıdır bu anlamıyorum. Ayrıca ''ucuz olanda kalite olmaz kalite olanda ucuz olmaz''.. Çok saçma bi laf.

okadar yazmışsın ama hangi yönden saçmaladığımı söyliyememişsin.ilandaki motor sahibi yükselişhonda.yani bir honda bayisi 2.el değil.başkaları hakkında konuşurken önce konuştuğunu kendin tartmalısın.


Pahalı olan kalite olur diye bir kaide yoktur.

ben demiyorum atalarımız söylemiş.herhalde onlarada çok saçma dersiniz.
bakınız bu konuda atalarımızın bizlere öğüt ve ders vermek için yaptığı deyimler ve atasözleri;


''ucuzsa vardır bi illeti,pahalıysa vardır bi kerameti''
''ucuz mal alacak kadar zengin degilim''
''ucuz etin yahnisi yavan olur.''
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Aradaşlar bu ilanı koyan bir Honda bayii. Burada önemli olan nokta, eskiden diğer Japon'lara kıyasla biraz daha "alınabilir" fiyatlara sahip olan Honda'nın fiyatlarının son zamanlarda iyice cozutmaya başlamış olması. Alınası bir Honda vardı, o da yalan oldu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst