yrb debriyaj tası degişimi

Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
150
arkadaslar 2006 model ybr var debriyaj balatasını degişmek için actıgımda (degiştirme nedenim kalkıs yaparken ve vites degiştiriken kolu yavas bırakmama ragmen kolu ani bırakırmıssın gibi motorun altlaması) debriyaj tası ve göbeginde yamukluk olgunu fark ettim birde debriyaj tasının karsısından saga sola oynattıgında hafif oynama var normal midir acaba yardımlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
150
arkadaslar 2006 model ybr var debriyaj balatasını degişmek için actıgımda (degiştirme nedenim kalkıs yaparken ve vites degiştiriken kolu yavas bırakmama ragmen kolu ani bırakırmıssın gibi motorun altlaması) debriyaj tası ve göbeginde yamukluk olgunu fark ettim birde debriyaj tasının karsısından saga sola oynattıgında hafif oynama var normal midir acaba yardımlarınızı bekliyorum. (GUNCEL)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------

Guncel....

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------

cevap verecek usta yokmu
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
150
Tasta yok debriyaj milindeki rulmanlar saglam bosluk felan yoktu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst