- Katılım
- 9 Nis 2011
- Mesajlar
- 150
- Konu Yazar
- #1
arkadaslar 2006 model ybr var debriyaj balatasını degişmek için actıgımda (degiştirme nedenim kalkıs yaparken ve vites degiştiriken kolu yavas bırakmama ragmen kolu ani bırakırmıssın gibi motorun altlaması) debriyaj tası ve göbeginde yamukluk olgunu fark ettim birde debriyaj tasının karsısından saga sola oynattıgında hafif oynama var normal midir acaba yardımlarınızı bekliyorum.