- Katılım
- 24 Şub 2006
- Mesajlar
- 664
ekmeğimizle oynama :mrgreen: :queen:
:queen::queen::bounce: soze gerek yok surat ıfadelerı herseyı anlatıyor
ekmeğimizle oynama :mrgreen: :queen:
neden ole dedın yaw? ?
O videolar orada hala duruyor olacak ve biz flal(bayrak sallama oluyormuş) butonuna tıklayıp videoyu kaldırtma işlemini gerçekleştiremeyeceğiz.
Bizim mahkemeler engelleyince dünyanın diğer kısımları da youtube'u izleyemiyor sanki!
Yahu hakkaten kafayı kuma gömmek gibi!
Başka kaldı mı yasak acaba hatırlayamadığım![]()
yaw ben modemimi yüklemedim bile bilgisayarıma ttnetten aldımla getirdim taktım kullanıyom nasıl ayarlıcam ben onu
abi aman derim modem ayarlarını kurcalama elinde kalır eğer youtubeye girmek istiyorsan anlatıyorum
1-Başlat
2-Ayarlar
3-Ağ bağlantıları
4-yerel ağ bağlantısına ters tıkla özellikler sekmesine tıkla
5-orda kenarı tikli olan zımbırtıların en altında (intternet erişim kuralları tsp/ıp )yazar ona çift tıkla
6-Aşağaıdaki dns sunucalırını kullan bölümünü aktif hale getir ,sonra aktif olan 1. kutuya 212.156.2.70 ikinci kutuya 168.95.1.1 yaz geriye kalan tüm pencerelere tamam de sonra bilgisayarı kapat aç
ve artık yutube eskisinden daha hızlı![]()