Youtube Hakkında - Açıldı mesajları sayfa 6'da

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Youtubede daha önce çok kez Atatürk´e hakaret edildiğini görmüştük. Bana kalırsa youtubeyi türkçe yapana kadar ve türkçe bilen site adminleri olana kadarda girilemesin
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neden ole dedın yaw? ?

bi sürü yasaklananına rastlamış herhalde :queen:

O videolar orada hala duruyor olacak ve biz flal(bayrak sallama oluyormuş) butonuna tıklayıp videoyu kaldırtma işlemini gerçekleştiremeyeceğiz.

Bizim mahkemeler engelleyince dünyanın diğer kısımları da youtube'u izleyemiyor sanki!

Yahu hakkaten kafayı kuma gömmek gibi!

:cat::cat::cat:
orda mahkeme açacak cezaevlerine interneti
mahkumlara sosyal görev verecek
flagleyin ulan kötü içerikli videoları diye...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Şimdi hani YouTube, Google'a ait ya. Google'ı da yasaklasak mı acaba? Hem google'da da gerek irticai gerekse pkk yandaşı siteler çıkıyor. Yasaklamalı bence. Hatta gmail'i de yasaklayalım o da google'a ait. Google earth'ü de yasaklayalım, ya da kısmen yasaklayalım sadece Türkiye'yi göstersin.

Başka kaldı mı yasak acaba hatırlayamadığım :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
38
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben youtubeye giriyorum nasıl girileceğinide biliyorum ama burda açıklamıyacağım yasak biişler filan olur belki başım yanmasın :)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
abi ben sansüre karşıyım ben böyle sansürcü zihniyetin taaaaaaa ulen parasını veriyoz istedigimiz yere girmek için bugün yutube yarın başka bişey ooohh valaaa cobansız köyde et koşturuyolar valaa ben bu tür sansürlerin ve degişimlerin sonunu heç hayra yormuyorum demedi demeyin.....:pr:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Devlet vatandaşı deniyor abicim.
Bakalım iyice koyun kıvamına gelmişler mi? Gelmemişler mi?

Tepkiye göre karar verecekler.
Eğer siz çok sert tepki gösterir ortalığı karıştırırsanız,
daha bunlar olmamış biraz daha bekleyelim deyip, konuyu kapatacaklar.
Ama her zaman olduğu gibi tepkisiz kalıp, kuzu kuzu büyüklerinizin sözünü dinlemeye devam ederseniz, diğer yasaklara gelecek sıra.

Daha önce de kapatmışlardı.
YouTube tepki verildiği zaman bu tür videoları yayından kaldırıyor.
Benim de bir videom kaldırılmıştı.
Daha önce de bu tür bir video gelen tepkiler nedeniyle kaldırıldı.
Ama şu an tepki de veremiyorsunuz.
Yani video siz siteye girip tepki veremeyince yayınlanmaya devam edecek.

Söz konusu video Ulu önderimiz Atatürk'le ilgili olunca insanın aklına şöyle bir şey geliyor.

Acaba bazı insanlar, Atatürk'e hakaretler yağdıran bu videonun yayından kaldırılmasını istemiyorlar mı?

Tepki verilip kaldırılmasını önlemek için mi böyle bir yasak getiriliyor?

Hani sadece aklıma geldi ondan soruyorum.
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
biz kullanıcıların, dns, ip vs. değiştirip girmesinde hukuki bir sakınca var mı acaba?
konu hakkında bilgisi olan?
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
ben yabancı DNS kullanıyorum yasaklandığını yeni öğrendim ben de zaten açılıyor du :mrgreen:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
178
ben youtube ye girebiliyorum nasılmı?

youtube gitti artık video izleyemiyoruz diyorduk fakat bununda yolu bulundu yabancı serverlardan giriş yapabiliyorsunuz ben bu ayarı yaptım sizde modeminize yapabilirsiniz.

yapmanız gereken modeminizin dns ayarlarını 4 2 2 1 ve alt sırayı 4 2 2 5 olarak değiştirmek.
aşağıda olduğu gibi

goster.php
[/url][/IMG]
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sağol dostum...beni aşan konu valla...ayarları bi bozdummu eyvah eyvah...mutlaka bi halt yer makiinayı bozarım...Yüce Türk Adaletinin kılıcı karşısında boynumuz halatdan ince...:p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
abi aman derim modem ayarlarını kurcalama elinde kalır eğer youtubeye girmek istiyorsan anlatıyorum
1-Başlat
2-Ayarlar
3-Ağ bağlantıları
4-yerel ağ bağlantısına ters tıkla özellikler sekmesine tıkla
5-orda kenarı tikli olan zımbırtıların en altında (intternet erişim kuralları tsp/ıp )yazar ona çift tıkla
6-Aşağaıdaki dns sunucalırını kullan bölümünü aktif hale getir ,sonra aktif olan 1. kutuya 212.156.2.70 ikinci kutuya 168.95.1.1 yaz geriye kalan tüm pencerelere tamam de sonra bilgisayarı kapat aç

ve artık yutube eskisinden daha hızlı:)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw ben modemimi yüklemedim bile bilgisayarıma ttnetten aldımla getirdim taktım kullanıyom nasıl ayarlıcam ben onu
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi aman derim modem ayarlarını kurcalama elinde kalır eğer youtubeye girmek istiyorsan anlatıyorum
1-Başlat
2-Ayarlar
3-Ağ bağlantıları
4-yerel ağ bağlantısına ters tıkla özellikler sekmesine tıkla
5-orda kenarı tikli olan zımbırtıların en altında (intternet erişim kuralları tsp/ıp )yazar ona çift tıkla
6-Aşağaıdaki dns sunucalırını kullan bölümünü aktif hale getir ,sonra aktif olan 1. kutuya 212.156.2.70 ikinci kutuya 168.95.1.1 yaz geriye kalan tüm pencerelere tamam de sonra bilgisayarı kapat aç

ve artık yutube eskisinden daha hızlı:)

abii gokuyommm.........:pale:makinaya bişi olur abi ben anlamıyom..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst