Youtube Hakkında - Açıldı mesajları sayfa 6'da

Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
abii gokuyommm.........:pale:makinaya bişi olur abi ben anlamıyom..

bişey olmaz mete baba :queen: korkma yaw :rendeer:

abi aman derim modem ayarlarını kurcalama elinde kalır eğer youtubeye girmek istiyorsan anlatıyorum
1-Başlat
2-Ayarlar
3-Ağ bağlantıları
4-yerel ağ bağlantısına ters tıkla özellikler sekmesine tıkla
5-orda kenarı tikli olan zımbırtıların en altında (intternet erişim kuralları tsp/ıp )yazar ona çift tıkla
6-Aşağaıdaki dns sunucalırını kullan bölümünü aktif hale getir ,sonra aktif olan 1. kutuya 212.156.2.70 ikinci kutuya 168.95.1.1 yaz geriye kalan tüm pencerelere tamam de sonra bilgisayarı kapat aç

ve artık yutube eskisinden daha hızlı:)

İso baba büyüksün :rendeer::rendeer::rendeer: ellerine ağ bağlantılarına sağlık :p:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
ohooo ben zaten giriyordum bile çoktaaan:p korkma met eabi hiç zor değil en üst resimdeki taktiği uygula şakkadanak açılıverir youtube:cat:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arada DNS değiştirmenize falan gerek yok.
Direkt YouTube'un IP adresini girerek deneyin.
Eğer sadece isme yasak gelmişse bilgisayarınızda hiç bir şeyi değiştirmeden girebilirsiniz.
Adres satırına,
http://www.youtube.com
yerine

http://208.65.153.253
yazın.

Fakat sonucu bana söyleyin.
Çünkü IP'nin yasaklanıp yasaklanmadığını bilmiyorum.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bişey olmaz mete baba :queen: korkma yaw :rendeer:



İso baba büyüksün :rendeer::rendeer::rendeer: ellerine ağ bağlantılarına sağlık :p:cherry:

ohooo ben zaten giriyordum bile çoktaaan:p korkma met eabi hiç zor değil en üst resimdeki taktiği uygula şakkadanak açılıverir youtube:cat:

aman abi...kimim kimsem yok valla buralarda makinayı gösterecek...kıyamet kopsa ellemem...:queen:bana çok dediler şuna gir buna gir şu ayar yap hayatın anlamını bulucan diye ama na mümkün :)
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
ataturke hakaret eden serefsızlere bızde bır mıssılleme yapalım hacker veya onun gıbı arkadaş yokmu nasıl olsa hakaretı yıyen kapatıyo paso adamlara kapatalım youtube yı heheh
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Valla ben de ayarlari bozmak istemem. Sonra bisey oluyor, e anlamiyoruz da! :mrgreen: Sonra isin yok yuklen tasi taragi dogru servise. :pr:

Youtube bir sure sonra acilir, merak etmeyin. Daha once de benzer bir durum yasamamis miydik? :silent:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
abi aman derim modem ayarlarını kurcalama elinde kalır eğer youtubeye girmek istiyorsan anlatıyorum
1-Başlat
2-Ayarlar
3-Ağ bağlantıları
4-yerel ağ bağlantısına ters tıkla özellikler sekmesine tıkla
5-orda kenarı tikli olan zımbırtıların en altında (intternet erişim kuralları tsp/ıp )yazar ona çift tıkla
6-Aşağaıdaki dns sunucalırını kullan bölümünü aktif hale getir ,sonra aktif olan 1. kutuya 212.156.2.70 ikinci kutuya 168.95.1.1 yaz geriye kalan tüm pencerelere tamam de sonra bilgisayarı kapat aç

ve artık yutube eskisinden daha hızlı:)

yaptım. tamamdır... :cat:
bundan sonra hep bu numaraları mı kullanacak makina?
nasıl olacak bu iş?
telekom kızmayacak mı?

kısacası bu yapılan işlem nedir?
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
abi yutube sadece türk telekom'un dns sunucusunda kilitli ,yani ttnet yada muadili firmaların dns sunucularıyla nete bağlanıldığında yutubda sorun yokk,hı yarın bi gün bu dns sunucularındada mahkeme kararı işlerse başka numaralar ayarlarız ,sonuçta dünya büyük dns çok :)ama türk telekomun bununla ilgili cezai bi işlem yapacağını zannetmiyorumm:cat:mahkeme kararı kalktığında dns ayarlarını tekrardan otomatik algıla bölümüne getirip türk telekomun dns'sini kullanmaya devam edersiniz,isterseniz sunucu malezyada olsun istediğiniz yerden bağlanırsınız hız düşer sadece bunada telekom bişey diyemez kanımca
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
abi yutube sadece türk telekom'un dns sunucusunda kilitli ,yani ttnet yada muadili firmaların dns sunucularıyla nete bağlanıldığında yutubda sorun yokk,hı yarın bi gün bu dns sunucularındada mahkeme kararı işlerse başka numaralar ayarlarız ,sonuçta dünya büyük dns çok :)ama türk telekomun bununla ilgili cezai bi işlem yapacağını zannetmiyorumm:cat:

efendy iso:pale:
Sana inandım, açtım Youtube' ı:pale:

Kapımda siyah yuvarlak şapkalı adamlar var, ısrarla kapımı çalıp, ''açmazsanız Federalleri çağıracağız'' diyolar:p:p
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
pek uymasa da, "bindik bi alamete, gidiyoruz kıyamete..." diyesim geliyor. :)
haydi hayırlısı...
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Hocam girmişsin işte.
IE ile dene.
Sayfa açılır.
yaptım. tamamdır... :cat:
bundan sonra hep bu numaraları mı kullanacak makina?
nasıl olacak bu iş?
telekom kızmayacak mı?

kısacası bu yapılan işlem nedir?

Yapılan işlem nedirin kısa tarifi şu hocam.
Türkiye'de ki DNS sunucusu yerine daha özgürlükçü bir ülkenin DNS si üzerinden internete bağlanıyorsun.

Bizlerin wwwbilmemnecom diye başlayıp adres satırına yazdığımız adresler aslında sitedeki dosyaları barındıran serverlerin IP numaraları.
Girdiğimiz servisler biz adres satırına adresi yazdığımızda onu IP numarasına çevirip, barındırılan sayfaları görmemizi sağlıyor.
Takdir edersinizki insanlar girdikleri tüm sitelerin numaralarını ezberleyemezler.
Yani kısaca böyle.

Telefon numarası gibi düşünün.
Cep telefonunuza bir isim kaydediyorsunuz.
Siz o ismi seçip ara tuşuna bastığınızda telefonunuz aslında o ismi değil, numarasını arıyor.
Anlayamazsanız daha da açabilirim.
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
aman abi...kimim kimsem yok valla buralarda makinayı gösterecek...kıyamet kopsa ellemem...:queen:bana çok dediler şuna gir buna gir şu ayar yap hayatın anlamını bulucan diye ama na mümkün :)

arkadaşım topiğimde geyik yapmasana sana yasak topiğimde geyik yapmak
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
MT GEYİK KOMUTANI ORGENERAL BBADAY..


bu ünvanı sana kim verdi caretta caretta...

MT Geyik Genel Kurmay Başkanı Mete Handro:bounce:

keko sen ne zaman başkan oldun daha dün fürekdin bugün koktun sen önce bi füreklikden kurtul sonra itham et milleti oramiral filan yazmış bide
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst