abii gokuyommm.........ale:makinaya bişi olur abi ben anlamıyom..
abi aman derim modem ayarlarını kurcalama elinde kalır eğer youtubeye girmek istiyorsan anlatıyorum
1-Başlat
2-Ayarlar
3-Ağ bağlantıları
4-yerel ağ bağlantısına ters tıkla özellikler sekmesine tıkla
5-orda kenarı tikli olan zımbırtıların en altında (intternet erişim kuralları tsp/ıp )yazar ona çift tıkla
6-Aşağaıdaki dns sunucalırını kullan bölümünü aktif hale getir ,sonra aktif olan 1. kutuya 212.156.2.70 ikinci kutuya 168.95.1.1 yaz geriye kalan tüm pencerelere tamam de sonra bilgisayarı kapat aç
ve artık yutube eskisinden daha hızlı![]()
bişey olmaz mete baba :queen: korkma yaw :rendeer:
İso baba büyüksün :rendeer::rendeer::rendeer: ellerine ağ bağlantılarına sağlık:cherry:
ohooo ben zaten giriyordum bile çoktaaankorkma met eabi hiç zor değil en üst resimdeki taktiği uygula şakkadanak açılıverir youtube:cat:
Bu arada DNS değiştirmenize falan gerek yok.
Direkt YouTube'un IP adresini girerek deneyin.
Eğer sadece isme yasak gelmişse bilgisayarınızda hiç bir şeyi değiştirmeden girebilirsiniz.
Adres satırına,
http://www.youtube.com
yerine
http://208.65.153.253
yazın.
Fakat sonucu bana söyleyin.
Çünkü IP'nin yasaklanıp yasaklanmadığını bilmiyorum.
abi aman derim modem ayarlarını kurcalama elinde kalır eğer youtubeye girmek istiyorsan anlatıyorum
1-Başlat
2-Ayarlar
3-Ağ bağlantıları
4-yerel ağ bağlantısına ters tıkla özellikler sekmesine tıkla
5-orda kenarı tikli olan zımbırtıların en altında (intternet erişim kuralları tsp/ıp )yazar ona çift tıkla
6-Aşağaıdaki dns sunucalırını kullan bölümünü aktif hale getir ,sonra aktif olan 1. kutuya 212.156.2.70 ikinci kutuya 168.95.1.1 yaz geriye kalan tüm pencerelere tamam de sonra bilgisayarı kapat aç
ve artık yutube eskisinden daha hızlı![]()
abi yutube sadece türk telekom'un dns sunucusunda kilitli ,yani ttnet yada muadili firmaların dns sunucularıyla nete bağlanıldığında yutubda sorun yokk,hı yarın bi gün bu dns sunucularındada mahkeme kararı işlerse başka numaralar ayarlarız ,sonuçta dünya büyük dns çokama türk telekomun bununla ilgili cezai bi işlem yapacağını zannetmiyorumm:cat:
yaptım. tamamdır... :cat:
bundan sonra hep bu numaraları mı kullanacak makina?
nasıl olacak bu iş?
telekom kızmayacak mı?
kısacası bu yapılan işlem nedir?
aman abi...kimim kimsem yok valla buralarda makinayı gösterecek...kıyamet kopsa ellemem...:queen:bana çok dediler şuna gir buna gir şu ayar yap hayatın anlamını bulucan diye ama na mümkün![]()
arkadaşım topiğimde geyik yapmasana sana yasak topiğimde geyik yapmak
MT GEYİK KOMUTANI ORGENERAL BBADAY..
bu ünvanı sana kim verdi caretta caretta...
MT Geyik Genel Kurmay Başkanı Mete Handro:bounce: