- Katılım
- 3 Şub 2007
- Mesajlar
- 2,231
- Konu Yazar
- #1
Dün öğleden sonra uzun bir süre görmediğim bir arkadaşım yanıma geldi.Motosikletimi trafik polisi bağladı ehliyetim olmadığı için alamadım v.s. dedi.Polisler ehliyetli birisini bul gel motosikletini al demiş.Neyse bende olur dedim.İşin aslını öğrenmek üzere çıktık yola, tabi biz olay yerine vardığımızda ne motosiklet nede trafik ekipleri yoktu.Sonra arkadaşın babası aradı, motosiklet bağlanmış eve gelin dedi.Arkadaşı evine bıraktıktan sonra dükkana geldim.
Asıl konu şimdi başlıyor;
Aradan şuan yaklaşık 30 saat zaman geçti ve biz az önce dükkanda aradığımız bir çantayı bulamadık.Olayın aslı, detaylı düşününce orataya çıktı.
Dün ben yokken 3 kız gelmiş.Önce kontör sormuşlar ve paramız yetmiyor sonra alırız demişler.Birisi masa açtırmış (internet cafe işletiyoruz) diğeri ise tost istemiş.Sonra masa açtıran abimi yanına çağırmış ve oyalamak için sorular sormaya başlamış. Diğeride babamı, kola tost muhabbetine oyalamaya başlamış.Bu esnada bir diğeri kontör dolu çantayı çekmeceden alıp kaçmış.Kızlar 20 ytl para bırakıp biz kontör parasını alıp geliyoruz demişler.Ne tost için geri dönen oldu nede kontör için.Ben o esnada burada olsaydım bu olay büyük ihtimal ile yaşanmayacaktı.Çünkü kasa boş kalmayacaktı.Gezmek amacıyla gitmedim, sadece bir arkadaşıma yardımcı olmak istedim.Sonrasımı... 1000 ytl civarı kontör yok. Babamlar karakolda ifade verdiler.Aynı eşgalde kişiler bir kaç gün önce başka bir dükkanın kontörlerinide çalmışlar.Bir kadınında çantasını.
Benim kızdığın nokta ise, iyilik yapmanın, yapmaya çalışmanın mükafatı bumu.
Asıl konu şimdi başlıyor;
Aradan şuan yaklaşık 30 saat zaman geçti ve biz az önce dükkanda aradığımız bir çantayı bulamadık.Olayın aslı, detaylı düşününce orataya çıktı.
Dün ben yokken 3 kız gelmiş.Önce kontör sormuşlar ve paramız yetmiyor sonra alırız demişler.Birisi masa açtırmış (internet cafe işletiyoruz) diğeri ise tost istemiş.Sonra masa açtıran abimi yanına çağırmış ve oyalamak için sorular sormaya başlamış. Diğeride babamı, kola tost muhabbetine oyalamaya başlamış.Bu esnada bir diğeri kontör dolu çantayı çekmeceden alıp kaçmış.Kızlar 20 ytl para bırakıp biz kontör parasını alıp geliyoruz demişler.Ne tost için geri dönen oldu nede kontör için.Ben o esnada burada olsaydım bu olay büyük ihtimal ile yaşanmayacaktı.Çünkü kasa boş kalmayacaktı.Gezmek amacıyla gitmedim, sadece bir arkadaşıma yardımcı olmak istedim.Sonrasımı... 1000 ytl civarı kontör yok. Babamlar karakolda ifade verdiler.Aynı eşgalde kişiler bir kaç gün önce başka bir dükkanın kontörlerinide çalmışlar.Bir kadınında çantasını.
Benim kızdığın nokta ise, iyilik yapmanın, yapmaya çalışmanın mükafatı bumu.