Yorumunu siz yapın...

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
gecmis olsun. kamera bulundurun bence. ya da kamera vardır yazısı falan asmayı deneyin:) gizli sansınlar, gozleri korksun.

daha neler oluyo... 1000le yırttıgına dua et sen.. iyi, canınıza bise olmamıs. tekrar gecmis olsun..

Cezerye hakli, ama ben baska bir formul dusundum. Goze carpan 1-2 noktaya kamera koyarsaniz (cekim yapmasina gerek yok, sekli yeter) suclulari geri puskurtecektir.


Kontorlerin seri numaralari bildirilerek, gecersiz kilinabilir belki? O konuyu da arastirmaniz tavsiye.
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Hepiniz sağolun arkadaşlar.Sabahın 6 sından gecenin 1 ine kadar çalışıyoruz burada.Sizlerde ders alın, ne diyeyim, bu vicdansızlar sizinlerinde canınızı yakmasın.

gecmis olsun. kamera bulundurun bence. ya da kamera vardır yazısı falan asmayı deneyin:) gizli sansınlar, gozleri korksun.

Yasa geldi zaten bu ay sonuna kadar mecburi kamera alacağız.Kamera yazısı, iyi fikirdi ama. :cat:
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
geçmiş olsun arkdaşım gerçektende muzaffer abininde dediği gibi o hırsızlar o kasayı boşaltacak bi sebep bulurlardı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst