Yorumsuz diyorum sizden yorum bekliyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
hahahhahaha emineeee koptummmmmm :p

askom abicimmm yorum on numara oldu bak seni bile kandırdım :p senaryoya ortak oldun :p
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
gürkan abi o msnde yolladıgın kameraman benmi olucam ben vazgectim bu işten ahahhahahahha :p
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836

:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:17 ----------

gürkan abi o msnde yolladıgın kameraman benmi olucam ben vazgectim bu işten ahahhahahahha :p

öyle atlarsan her işe böyle kazalar olur

:queen::rendeer::rendeer:
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
anaaa bu cirkin kim :p birde mini etek ve topuklu ayakabı ile motora binmiş kro hahahha :p hehh birde çorabı kaçmış :p
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
anaaa bu cirkin kim :p birde mini etek ve topuklu ayakabı ile motora binmiş kro hahahha :p hehh birde çorabı kaçmış :p

herkez senmi kızım allahın çirkini işte binse bari gam yemicem korkarda giderken :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:26 ----------

kadın gözü işte nelere dıkkat etmiş motorun cc markasını sorsam bılırmı acep:queen::queen:

sen bide ayrıntıyı bana sor bakayım :queen:
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
xx1100 :p dimi bu abla korkar motora binmeye öyle artcıyken 290 ları görmemiştir 250 lerde tekeri görmemiştir hiç gürkan abimmmmm :p
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
herkez senmi kızım allahın çirkini işte binse bari gam yemicem korkarda giderken :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:26 ----------



sen bide ayrıntıyı bana sor bakayım :queen:

sorayım abi bu resımde canon 5 D mark ıı 400mm lensmi kullandın ve makıne üzerındeki bellek kartı yerıne dırek bilgısayar danmı cekimi destekledın genelde 16 cekırdekli 48 GB belleklı sıstem kullanılır sen bu calışmada nasıl bır teknık kullandın:queen::queen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
sorayım abi bu resımde canon 5 D mark ıı 400mm lensmi kullandın ve makıne üzerındeki bellek kartı yerıne dırek bilgısayar danmı cekimi destekledın genelde 16 cekırdekli 48 GB belleklı sıstem kullanılır sen bu calışmada nasıl bır teknık kullandın:queen::queen:

bak canım ilk önce tejrube deyim acemi olsan elindeki makine süper olsa neye yarar sevecen onu ilk önce sonrası bana kalmış çekirdeğini yerim valla:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:42 ----------

abiiii demii benim kadar tecrübeli olamaz bu çirkin yaratık :p

geçmiş sayfalarda seninde dediğin gibi senin son 10 gününe kurban olsun o :mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst