gec cvp verdim sorry sevgilime fırca kayıyordumgeldim geldim nerde kalmıstık
![]()
hahahha o kel abimin lafı gürkan abimin![]()
gec cvp verdim sorry sevgilime fırca kayıyordumgeldim geldim nerde kalmıstık
![]()
bugünde bahsettik gec kalmak iyidir bazen![]()
Bence Tavan masajı yapıyor...
10 sayfayıda okudum hala açıklık getırememişsiniz kazanın oluş şekliğiyle ilgili hep çelişkili bı o kadarda konudan uzak yorumlar var burayı özel msn zannedenler var ben bu konudan bu kazanın oluş şeklinin gerceğini öğrenmek isterken neler okudum neler izledım pes doğrusu
10 sayfayıda okudum hala açıklık getırememişsiniz kazanın oluş şekliğiyle ilgili hep çelişkili bı o kadarda konudan uzak yorumlar var burayı özel msn zannedenler var ben bu konudan bu kazanın oluş şeklinin gerceğini öğrenmek isterken neler okudum neler izledım pes doğrusu
abi şey işte ya kazanınne nedeni :silent: şey ya işte yukardan düşmüş eftelya söyledi açıkladı bize yukarda unutmuşlar o arabayı bayan şöförle birlikte sonra baayan makyaj yaparken arabayla aşağımı düşmüş ne olmuş valla bende tam anlamadım :queen::queen: eftelya gelir birazdan![]()
yok yok dansöz aplalarla muhabbetinden sonra kelleri toplaşma işinde kullanmam![]()
abi şey işte ya kazanınne nedeni :silent: şey ya işte yukardan düşmüş eftelya söyledi açıkladı bize yukarda unutmuşlar o arabayı bayan şöförle birlikte sonra baayan makyaj yaparken arabayla aşağımı düşmüş ne olmuş valla bende tam anlamadım :queen::queen: eftelya gelir birazdan![]()
hahahha o kel abimin lafı gürkan abimin![]()
kel mel ama dansöz diyo, neler diyo o öyle :mrgreen::mrgreen:
ben şahidim![]()
kasımpaşalıyım eli maşalıyım
sen körsün o zaman![]()
konudan uzak mesaj yazmayın kardeşimözel msn mi burası
![]()
gerçi konu dışı ama
abimmm kameraman ben olcammmmmmmmmmmm![]()
yuh be özelde kalmadı iyimi :bounce:
özelmi askolsunnn abi kardes arasında özelmi olurrr :queen::queen::queen::queen:
daga çok ispat isteyen kamera alsın gelsin ne diyim :queen::queen: