Yorumsuz diyorum sizden yorum bekliyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
gec cvp verdim sorry sevgilime fırca kayıyordum :p geldim geldim nerde kalmıstık :p
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
10 sayfayıda okudum hala açıklık getırememişsiniz kazanın oluş şekliğiyle ilgili hep çelişkili bı o kadarda konudan uzak yorumlar var burayı özel msn zannedenler var ben bu konudan bu kazanın oluş şeklinin gerceğini öğrenmek isterken neler okudum neler izledım pes doğrusu
 

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
10 sayfayıda okudum hala açıklık getırememişsiniz kazanın oluş şekliğiyle ilgili hep çelişkili bı o kadarda konudan uzak yorumlar var burayı özel msn zannedenler var ben bu konudan bu kazanın oluş şeklinin gerceğini öğrenmek isterken neler okudum neler izledım pes doğrusu

abi şey işte ya kazanınne nedeni :silent: şey ya işte yukardan düşmüş eftelya söyledi açıkladı bize yukarda unutmuşlar o arabayı bayan şöförle birlikte sonra baayan makyaj yaparken arabayla aşağımı düşmüş ne olmuş valla bende tam anlamadım :queen::queen: eftelya gelir birazdan :p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
10 sayfayıda okudum hala açıklık getırememişsiniz kazanın oluş şekliğiyle ilgili hep çelişkili bı o kadarda konudan uzak yorumlar var burayı özel msn zannedenler var ben bu konudan bu kazanın oluş şeklinin gerceğini öğrenmek isterken neler okudum neler izledım pes doğrusu

Bende baya meraklandım şimdi.

abi şey işte ya kazanınne nedeni :silent: şey ya işte yukardan düşmüş eftelya söyledi açıkladı bize yukarda unutmuşlar o arabayı bayan şöförle birlikte sonra baayan makyaj yaparken arabayla aşağımı düşmüş ne olmuş valla bende tam anlamadım :queen::queen: eftelya gelir birazdan :p

eftelya öylemi demiş... Yapsın bakalım açıklamasını.
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
yok yok dansöz aplalarla muhabbetinden sonra kelleri toplaşma işinde kullanmam :p

:queen::queen::queen:

koptugumun anıdır sabah sabah jopardy sen cok yaşa emi:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:53 ----------

abi şey işte ya kazanınne nedeni :silent: şey ya işte yukardan düşmüş eftelya söyledi açıkladı bize yukarda unutmuşlar o arabayı bayan şöförle birlikte sonra baayan makyaj yaparken arabayla aşağımı düşmüş ne olmuş valla bende tam anlamadım :queen::queen: eftelya gelir birazdan :p

sonrasıda var eksik anlatma bayan vites küçültecekmiş birden vites büyüyünce olan lar olmuş :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:56 ----------

hahahha o kel abimin lafı gürkan abimin :p

kel mel ama dansöz diyo, neler diyo o öyle :mrgreen::mrgreen:


kasımpaşalıyım eli maşalıyım :p

sen körsün o zaman :p

daga çok ispat isteyen kamera alsın gelsin ne diyim :queen::queen:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,094
film çekiyo olabilirler şöyle aksiyon sahnesi falan mesela tırtlar vadisi:queen:
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
konudan uzak mesaj yazmayın kardeşim :p özel msn mi burası :p

gerçi konu dışı ama :p

abimmm kameraman ben olcammmmmmmmmmmm :p
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
alet edevat derken gürkan abim :p :p :p

ben kameramanım oyuncular beni alakadar etmiyo :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst