hahahhahaha emineeee koptummmmmm
askom abicimmm yorum on numara oldu bak seni bile kandırdımsenaryoya ortak oldun
![]()
[/URL:queen:]anaaa bu cirkin kimbirde mini etek ve topuklu ayakabı ile motora binmiş kro hahahha
hehh birde çorabı kaçmış
![]()
kadın gözü işte nelere dıkkat etmiş motorun cc markasını sorsam bılırmı acep:queen::queen:
anaaa bu cirkin kimbirde mini etek ve topuklu ayakabı ile motora binmiş kro hahahha
hehh birde çorabı kaçmış
![]()
kadın gözü işte nelere dıkkat etmiş motorun cc markasını sorsam bılırmı acep:queen::queen:
xx1100dimi bu abla korkar motora binmeye öyle artcıyken 290 ları görmemiştir 250 lerde tekeri görmemiştir hiç gürkan abimmmmm
![]()
herkez senmi kızım allahın çirkini işte binse bari gam yemicem korkarda giderken :mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:26 ----------
sen bide ayrıntıyı bana sor bakayım :queen:
sorayım abi bu resımde canon 5 D mark ıı 400mm lensmi kullandın ve makıne üzerındeki bellek kartı yerıne dırek bilgısayar danmı cekimi destekledın genelde 16 cekırdekli 48 GB belleklı sıstem kullanılır sen bu calışmada nasıl bır teknık kullandın:queen::queen:
abiiii demii benim kadar tecrübeli olamaz bu çirkin yaratık![]()
olsunnnn beni sevmeyende ölsünnnn abimmmmmmmmmmm![]()
seviyorum ulen seniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:rendeer: