- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
- Konu Yazar
- #201
alet edevat derken gürkan abim![]()
![]()
ben kameramanım oyuncular beni alakadar etmiyo![]()
o oyunculara ben biliyorum ne yapıcamı sende kameraya çekersin de korkarım sen kamerayı kırma :queen:
alet edevat derken gürkan abim![]()
![]()
ben kameramanım oyuncular beni alakadar etmiyo![]()
iyi ozaman alet edevata ihtiyaç olursa ararım seni :queen:
alet edevat derken gürkan abim![]()
![]()
ben kameramanım oyuncular beni alakadar etmiyo![]()
konulu filim mi çekecen . Başrollerde kim var. ?
Başka ne lazım ...
ya bi kazaya kurban gidersen yada oyunculardan biri geç kalırsa sete .....
konuyla ilgili bır yoruma rastladım arkadaşlar sürücülerden bır tanesi kayakçıymış hayatını kayarak gecındırıyormuş sanırım arabayıda o kaydırmış arabadan çıktığında ilk sözü kaydım olmuş sanırım yer ıslaktı duramadım kayarak öndeki arabanın arkasına vurdum üstüme cıktı altında kaldım ama suç benım değil ben kaydım demiş
konuyla ilgili bır yoruma rastladım arkadaşlar sürücülerden bır tanesi kayakçıymış hayatını kayarak gecındırıyormuş sanırım arabayıda o kaydırmış arabadan çıktığında ilk sözü kaydım olmuş sanırım yer ıslaktı duramadım kayarak öndeki arabanın arkasına vurdum üstüme cıktı altında kaldım ama suç benım değil ben kaydım demiş
konuyla ilgili bır yoruma rastladım arkadaşlar sürücülerden bır tanesi kayakçıymış hayatını kayarak gecındırıyormuş sanırım arabayıda o kaydırmış arabadan çıktığında ilk sözü kaydım olmuş sanırım yer ıslaktı duramadım kayarak öndeki arabanın arkasına vurdum üstüme cıktı altında kaldım ama suç benım değil ben kaydım demiş
ayakta alkıslıyorummmmmm yorum buldunnnnnnnn :queen::queen::queen:
yola yağ mı dökülmüş de kaymış...:queen:
yola yağ mı dökülmüş de kaymış...:queen:
heeeee buldum ben buldum ben buldum yuppppiiii:queen::queen:bırde sızın yorumunuzu görseydim keşke:bounce:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:57 ----------
yok usta yağsız kaymış sanırım yer ıslakmış:cat:
bayan yaglı yedi kaydı GKN de yağa bastı oda kaydı :queen:
Flaş Flaş Flaş....
Baş rol oyuncularından biri buymuş
![]()
bu resmin kaza ile ne alakası var len kazadan nerelere geldik iyimi bak bi kaza cıkacak şindi:queen:
yorumumumu merak ediosun abicimkonu film cekmeye gelmişken ve arabalar öyle üst üsteyken ne yorum yapılabilir ki abicim
iki araba bir olmuş bi bis model araba üretmeye çalışıolar derim
![]()